Zwanger worden met een korte cyclus? 19/21 dagen.

He dames ik heb jullie berichtjes ff doorgelezen. Wat jmmr zeg steeds die teleustelling.
De reden dat ik op dit bericht reageer is omdat mijn cyclus ook niet lkkr loopt. Al denk ik dat dit komt door het ontpillen. Ben oktober gestopt.
Eerste x menstruatie na dag 25. 2e ronde 19, 3e ronde 25, 4e ronde 20. Moet zeggen dat ik mijn eisprong wel voel. Eerder nooit eigelijk. Afgelopen x ook lichtroze slijm.
Nu trouwns wel heel erg last van de menstruatie, zou haast denken aan een miskraam. Kan amper zitten. En ineens hele erge steken.
Hoop voor jyllie/en mezelf dat t gauw raak mag zijn
 
@d e  jammer meid dat je toch ongesteld  bent geworden.  Je lichaam kan je goed voor de gek houden.
Als je echt een eisprong hebt dan is het voor jou ideaal zulke korte cyclussen de te eerder weer een nieuwe ronde. En hopelijk  snel raak.
Hoop dat de volgende ronde wel raak is voor je 
Liefs
 
Hi Wendy Jason! 
Vreselijk he! Ik voel gelukkig mijn eisprong ook altijd steken. Ik gebruik geen ovulatietesten wel gedaan maar mee opgehouden want dan word ik gek haha! 
Maar ik vraag me dan weer af of je überhaupt een eisprong hebt met zon korte cyclus dat kan dus wel zei de huisarts. Ben jij in die tussen tijd naar de huisarts geweest vanwege je korte cyclus? En sinds hoelang ben jij gestopt met de pil? 
Liefs
 
 
Hi Nicolle B!
Wat lief dat je reageert! Helaas ongesteld geworden inderdaad ☹️ Wat kan je lichaam je dan voor de gek houden he? Had zon gevoel dat t raak was. Ja ik heb nu een cyclus van 20 dagen des te meer kans je hebt omdat je vaker een eisprong hebt maar hoop wel dat ik überhaupt zo zwanger kan raken mmmm soms. 
Als m’n cyclus volgende maand weer kort is ga ik na de huisarts om te kijken of ze wat kunnen doen. 
Liefs
 
Oh Wendy Jason! Met die steken heb ik hetzelfde! Niet normaal hoe erg ik ongesteld ben zoveel bloed ben er kapot van moe heel moe... Heeele lange tijd dat ik het zo erg heb gehad echt heftig. En ook echt krampen inderdaad. wanneer ik na het toilet ben geweest echt proppen bloed bleh! Normaal heb ik het altijd 1 dag heftig maar nu al  wel wat langer... ben benieuwd!!! 
X
 
D e. Indd dat is echt pijnlijk en zoo dan hoeveel bloed kan n mens verliezen. Pff en dan ook nog erbij werken de hele dag. Nou ja komt ook wel weer goed.
Gelukkig indd wel eisprong, we gaan er maar weer voor in de volgende ronde ??
 
He dames,
Wat vervelend he als je lichaam je voor de gek houdt! Op naar de volgende ronde. Mijn huisarts had de gynaecoloog gebeld en zei dat het wel mogelijk is een eisprong te hebbe met een korte cyclus. Als je maar ongesteld wordt.
Nee ik ben nog steeds overtijd helaas, al een week. Maar mijn testen zijn tot nu toe negatief. Ben bang dat mn menstruatie helemaal niet komt.
Maar in mijn geval ga ik naar de huisarts als het nog langer uitblijft omdat ik al ruim een jaar bezig ben!
Succes dames!
 
Terug
Bovenaan