Zwanger worden met een korte cyclus? 19/21 dagen.

Haha echt? Dat is wel heel toevallig zeg. Welke woonplaats woon je? Misschien ook nog in de buurt. :) 
Ja ik zei ook al wanneer het nog korter word dan 19 dagen ga ik terug maar mij werd ook gezegd dat het voor mij echt ontpillen is eind September gestopt met de pil. Maar meteen al wel korte cyclussen dus gehad. Lastig allemaal he? 
We zullen zien. 
Liefs Demi 
 
Klopt ik was 25 toen ik onze zoon kreeg. Ook mijn partner was 25. We zijn even oud dus ja. Waar wonen jullie??
Ik was toen gestopt met de pil omdat we dachten dat het nog wel even zou duren. 
 
Dankjewel dames, ik probeer de moed erin te houden. Ben gewoon bang om weer teleurgesteld te worden. En ik voel me ook niet echt zwanger ofso. Maar heb ook gelezen dat, dat niet hoeft.
Ik woon op dit moment in Rhenen!
 
XDeniesX dat is begrijpelijk. Ik dacht vorige week dat t bij mij wel raak kon zijn.. zoveel verschijnselen. Maar toch niet.
Ik woon in coevorden. Heb altijd in steenwijk gewoond. Toen we er achter kwamen dat ik zwanger was van onze zoon jason zijn we hierheen verhuisd omdat mijn partner hier een vaste baan heeft en ik toen in mijn examenjaar zat en geen reden had om daar te blijven. Ja familie maar heb een auto haha
 
Heb ik afgelopen keer ook gehad had ook echt het gevoel van ik ben zwanger. Niet dus. Je lichaam kan je zo voor de gek houden niet nornaal! 
Ik kom uit Zwolle. Best dicht bij allemaal valt nog mee haha! 
Liefss
 
Nou dames... hier nog steeds geen menstruatie of positieve test. Ik wacht tot wanneer mijn cyclus nu zou moeten beginnen (dat is al over een dag of 10) en anders ga ik naar de huisarts.
Jullie nog tips om er niet zoveel mee bezig te zijn behalve afleiding zoeken?
 
 
Terug
Bovenaan