Zwanger worden na een miskraam deel 3.

Edith wat goed dat er al een hartje te horen was en dat de kleine mooi op grootte is:) Neemt ook weer wat stress weg voor de punctie neem ik aan.
Thanx voor je compliment:)

Hier enorm veel witverlies word dr gek van:S.
Dacht ik trouwens eindelijk weer wat beter te worden sinds ik pillen heb gekregen tegen de hooikoorts, voel ik me vandaag ineens k*t joh. Enorm misselijk en knallende hoofdpijn pfff hopelijk gaat het snel weg heb vanaaf namelijk een etentje in van der valk en kan het niet maken om af te zeggen. Vriend van me oma viert zijn 80e verjaardag. Moet er dus bij zijn:S

Betty hoe gaat ie? Bloeden al gestopt?

XXX Jenny

Edith wat goed dat er al een hartje te horen was en dat de kleine mooi op grootte is:) Neemt ook weer wat stress weg voor de punctie neem ik aan.
Thanx voor je compliment:)

Hier enorm veel witverlies word dr gek van:S.
Dacht ik trouwens eindelijk weer wat beter te worden sinds ik pillen heb gekregen tegen de hooikoorts, voel ik me vandaag ineens k*t joh. Enorm misselijk en knallende hoofdpijn pfff hopelijk gaat het snel weg heb vanaaf namelijk een etentje in van der valk en kan het niet maken om af te zeggen. Vriend van me oma viert zijn 80e verjaardag. Moet er dus bij zijn:S

Betty hoe gaat ie? Bloeden al gestopt?

XXX Jenny

hej edith wat goed zeg!! :)) Ben heel blij voor jou/ jullie!! Het is je super gegund!

Betty: hoe gaat het met je? weet niet zo goed wat te zeggen maar hoop dat het een beetje met je gaat..

liefs Jolien

He Dames,

@Edith: Wat fijn dat je een goede echo had! Nog 2 weekjes en dan ben je de enge 12 weken voorbij!!

Hier nog steeds geen zekerheid nee... Heb zo ongeveer 2,5 dag GIGANTISCH gebloed... Maar ja, 2,5 dag?? De vorige keren waren het gewoon een volle week. Snap er echt geen jota meer van... Maandag zullen we meer weten.. Zucht..

Liefs

Pfff Betty, blijft raar. Nog geen buikpijn gehad? En was het alleen bloed of ook stolsels?

Jenny, ik ga niet voor een punctie hoor!
Combinatietest is echo en bloedprikken. Punctie geeft verhoogd kans op miskraam, dus dat durf ik echt niet hoor!!!!

Terug
Bovenaan