Zwanger worden na een miskraam deel 3.

Ik vind het knap dat je toch positief blijft Jenny, nog even en je kan terecht voor verdere onderzoeken toch? Hoe sta je daar tegenover??

Ik wordt schijtziek van mijn eigen onzekerheid. Het ene moment voel ik me hartsikke zwanger en het andere moment niet meer. Wordt er echt niet goed van!! Ik heb nu echt zo iets van, dit wil ik helemaal niet! Ik wil me niet zo onzeker voelen... terwijl ik super gelukkig moet zijn dat ik zwanger ben... Maar dit is denk ik dus het gevolg van 3x miskramen achter elkaar...bah zeg!

Nog 4 daagjes en dan naar de gyn... Het voelt echt alsof ik naar de slachtbank ga... Wat als er nou geen hartje te vinden is? Ik wordt echt helemaal gek denk ik! Natuurlijk heb ik geen reden om zo te denken, ik heb geen enkel druppeltje bloed verloren maar het is gewoon moeilijk te geloven dat het mij misschien nu ook een keer gegund is...

Bah!

Liefs

Naar de gyn geweest vanochtend.. Hartje is gezien!!! Ben zo ontzettend opgelucht! Zal het dan toch gaan gebeuren dit keer???

Alles zag er goed uit en ben 7w3d nu.

Ik ben helemaal blij!!

YEEEEEE Betty wat goed!!!!!!!!!!!! Kan me voorstellen dat je een beetje opgelucht bent nu :)

Hier gaat alles ze gangetje, krijg alweer pukkels dus tja dan weten we t wel he NOD komt eraan denk ergens van zaterdag tot maandag dat het kan komen grrr. Na ja nog maar een ronde dan maar

Wees gerust... Ik heb nu meer pukkels dan anders en ben toch echt zwanger hoor!!!

Aan mijn huid kon ik niet aflezen of ik nou zwanger zou zijn of ongesteld zou worden...

Het hoeft dus niet te komen... Wel spannend weer!! Wanneer mag je voor verdere onderzoeken??

Liefs

Betty, joepieieieieiei!!!!
Wat geweldig, super, gaaf, hehe, nou, dat is al weer een opluchting.
Natuurlijk nog pril en spannend, maar dit klinkt al zo goed!!!!
Jenny, hopelijk wordt dit jouw ronde, duim voor je....
Hier gaat alles z'n gangetje. Groei goed, nog 2 weken tot de 20 wkn echo...
voel beebje goed, dus dat is geruststellend...

Edith

Ik wil ook beebje voelen!!! Grrr duurt nog wel even...

Vandaag de 8 weken behaald.. Joepie! Ik ga de derde maand alweer in!

Ik zwel wel enorm op (puur darmen kwestie) maar dat maakt wel dat ik al een tijdje in joggingbroeken/positie broeken loop... Mijn eigen broeken zitten veel te strak.

Het zeurderige gevoel onder in de buik is nu helemaal verdwenen, is dat normaal? Alleen zit al het gevoelige/pijnlijke nu in de borsten :-D

Liefs!

Betty, dat klinkt goed hoor.
tja, beebje voelen. bij mij met 16 weken, maar het is de derde.
snap dat je er naar uitkijkt. het is zo leuk en vooral geruststellend. Nog een aantal weekjes geduld, meid...

Terug
Bovenaan