Zwanger worden na een miskraam deel 3.

Owh wat goed zeg dat Astrid zo snel is bevallen.
Van Shari wist ik het al had gisteren ff de hyves nagekeken:)
Ach ja Mayo hopelijk heb jij ook zo'n super bevalling straks. En doe je nu wel wat rustiger aan?
Betty wanneer mocht je nu voor controle? En moet je dan ook vaker langskomen of niet ( omdat je onder controle komt dacht ik toch? )
De bruiloft was echt super ben nu alleen beetje verkouden want tja we hadden dan wel volop zon die dag maar het was toch echt koud :)
Hebben fotos gemaakt in het bos en in een weiland en ja in me blote bovenlijf in de wind deed niet veel goeds haha.
Ben zelf ook razend benieuwd naar de fotos heb ze zelf ook nog niet gezien, heb er alleen een paar van mijn telefoon die zet ik wel alvast op me hyves. Zodra de andere fotos er zijn geef ik wel een gil.
Wat ook wel leuk was is dat ik me vent nog nooit maar dan echt nooit heb zien dansen en die avond jeetje zeg wat heb ik gelachen hij was toch in de weer dan weer dansen en mij meesleuren en werd ik alle kanten opgesmeten whaha handig met zon lange jurk hoor. Toen kwam mijn schoonzussie met een kousenband en tja leg een buitenlander maar eens uit wat dat is hahaha zit ik daar op die stoel hoor met hem onder me jurk en iedereen die je aangaapt was geweldig :))) Tja kan zo wel een hele pagina vol typen maar het was gewoon helemaal top echt. Hopelijk zijn wij nu ook snel zwanger.......de stress is in ieder geval bij ons beide helemaal weg dus dat scheelt ook weer een stuk.

Hello ladies..
Wat een rust ineens hier..

@Jenny, Foto's gespiekt die op je hyves staan. Zo te zien was het een geweldige dag! Hopelijk neemt het nu alle stress weg en mag het snel raak zijn!
@Edith, Hoe voel je nu? Nog steeds zo moe?? Of ben je ook misselijk?
@Nog een weekje tot je eerste afspraak gyn. Hopelijk krijg je dan ook je echo en is er al iets moois op te zien!

Ik ben me van de week ook even goed geschrokken.. Naja... het rommelde enorm in mijn buik. Ik neem nu netjes mijn rust en de aangepaste tijden op het werk helpen gelukkig wel. Toch was ik vrijdag niet lekker op het werk. Was iets misselijk en vermoedde dat het kwam omdat ik moest eten. Helaas hielp het niet en was blij dat half 3 was en dat ik naar huis mocht. Was gesloopt en voelde me echt ziek aan het worden. Om 17.00 uur was het op zijn hoogte punt en heb ik verschrikkelijk staan overgeven. Dat is opzich al vervelend maar ik kreeg er zulke harde buiken van. Deze bleven ook aanhouden en kwamen met regelmaat terug. Om de 5 a 10 minuten een deconde of 30 lang. Niet dat ze pijnlijk waren maar na 3 uur had ik wel zo iets van.. hmm laat ik de VK maar eens bellen. Al met al kan het van een buikgriep zijn of het zijn indalingsweeen. Rond een uur of 10 werd het rustiger tot dat ik wat probeerde te eten.. toen begon het hele verhaal van voor af aan opnieuw. Kindje ligt nog steeds erg hoog dus weet niet of het echt indalingsweeen waren of dat het een korte buikgriep was. Had de dag erop nergens meer last van.. Gelukkig!

Het enige kwaaltje wat nu echt irritant begint te worden is maagzuur.. Ik weet dat ik hier eigenlijk niet mag klagen maar ik kan niets eten zonder dat ik het zuur krijg.. Af en toe het idee dat ik geen slokdarm meer over hou!
Verder gaat het wel redelijk.. op de normale pijntjes etc na.

Liefs, Mayo

Jen, gefeliciteerd met je trouwdag!!! Eindelijk een fatsoenlijke vrouw geworden, hahahah.

Betty, je vroeg naar ervaringen met vroege echos. Ik heb er de laatste keer een bij 9 wkn gehad. Kindje gezien met kloppend hartje. Toen ging het toch mis daarna. Tja, dat is die 1% kans. klotezooi.

Hier enorme schrik. Na een knetterdrukke week op het werk ivm bedrijfsovername had ik vrijdagavond bloedverlies!!! Was dus precies 9 weken. Hooguit een inlegkruisje vol. Daarna stopte het. Geen buikpijn gehad. Nu had ik he-le-maal geen zin om een echo te laten maken. ja, soms ben ik wat raar, maar ik heb zo het gevoel dat het toch goed is. En ik kon het niet aan om een slechte echo te zien in het paasweekend. Dat trek ik nu echt ff niet. dus struisvogelpolitiek en afwachten. Nu heb ik nog hoop, snap je....? Nu al twee dagen geen bloedverlies of krampen en nog steeds moe en misselijk. Ga na de pasen met de vk bellen om te overleggen.Heb a.s. vrijdag de eerste afspraak, maar zij maken geen echos. Misschien handiger om toch eerst een echo te maken? Op zich is het niet gek dat ik iets bloedverlies heb gehad na zo'n drukke week. Maar jullie snappen dat ik me te pletter ben geschrokken. Niet weer......
Duimen jullie voor me dat het goed gaat? Ik ben zo bang voor die echo....
De laatste keer vond ik zo erg, zo'n dood kindje...

Kunnen ze bij 10 wkn al met de doptone een hartje horen eigenlijk? Weten jullie dat?

Hier dus ook een grote schrik... Vond het vannacht al raar dat ik geen zere borsten meer had en ging net naar de wc.. Ja hoor, een groot bloed bad!

Nu is het dus wachtten of ik krampen ga krijgen of niet. Als ik geen krampen krijg bel ik morgen meteen de gynaecoloog en als ik wel krampen krijg dan weten we natuurlijk wat er gebeurd... Krijg er echt de schijt van ondertussen! 3x in 1,5 jaar tijd vind ik toch echt te veel!!

Het was natuurlijk ook weer te mooi om waar te zijn...

Nu maar afwachtten wat er gebeuren gaat, of het doorzet ja of nee. Moet zometeen een avonddienst draaien dus hoop dat ik dat vol ga houden als ik krampen krijg...

Liefs Betty

Jeetje Betty en je gaat gewoon werken?
Je moet om jezelf denken hoor.
Hoop voor je dat het gewoon loos alarm is en het met een innestelling te maken heeft ofzo.
Zere borsten hoef je volgens mij ook niet continue te hebben hoor......al denk ik dat de andere dames daar misschien meer ervaring mee hebben.
Hoop voor je dat het deze keer wel s blijft zitten want ind 3x in 1,5 jaar is geen pretje.
Succes en een knuf vanaf hier.

Liefs Jenny

Jeetje Betty en je gaat gewoon werken?
Je moet om jezelf denken hoor.
Hoop voor je dat het gewoon loos alarm is en het met een innestelling te maken heeft ofzo.
Zere borsten hoef je volgens mij ook niet continue te hebben hoor......al denk ik dat de andere dames daar misschien meer ervaring mee hebben.
Hoop voor je dat het deze keer wel s blijft zitten want ind 3x in 1,5 jaar is geen pretje.
Succes en een knuf vanaf hier.

Liefs Jenny

Terug
Bovenaan