Zwanger worden na een miskraam deel 3.

jeej betty en edith....ik was hier al even niet geweest dus vandaar de late reactie op alles..maar wat ontzettend klote :(( Echt ik hoop echt ontzettend voor jullie beiden dat het niet weer zover is! Het zou zo enorm rot zijn :( Weet niet zo veel te zeggen maar ik leef met jullie mee!

Edith weet je inmiddels al iets?weet wel dat ze bij mij met 8 weken zelfs het hartje hebben laten horen tijdens de echo maar dat hoeft niets te zeggen geloof ik. Soms kunnen ze het niet horen doordat het anders ligt of door de stand van je baarmoeder. Heb je al een afspraak voor een echo kunnen maken?

Betty: echt rot voor je meid. Ik hoop dat ze je dan wat meer zekerheid kunnen geven..sterkte

Dames ff wat anders heb filmpies op youtube geplaatst van de bruiloft dus als jullie ze willen zien kies dan als zoekterm de ruijte en dan kun je ze bekijken:p Zeg er wel meteen bij het zijn echte amatuarfilmpies maar wel grappig :)

Dames ff wat anders heb filmpies op youtube geplaatst van de bruiloft dus als jullie ze willen zien kies dan als zoekterm de ruijte en dan kun je ze bekijken:p Zeg er wel meteen bij het zijn echte amatuarfilmpies maar wel grappig :)

Betty, he meid, nog geen zekerheid. Snap dat je in de put zit. Wel een beetje dubbel om mijn verhaal nu te doen, maar hier goed nieuws.

De vk kon vanochtend zelfs het hartje al horen ( en wij dus ook!!)
Een uurtje later de echo waar we veel minder gespannen naar toe gingen.
Een heerlijk springend babietje. Goed kloppend hartje. Al 3 en een halve cm. En ik ben inderdaad 10 weken.
Klopte mijn gevoel dus toch. Ondanks het bloedverlies was ik helemaal niet ongerust.
Over twee weken de nekplooimeting. Na die uitslag gaan we het iedereen vertellen. Ik blijf nog een beetje terughoudend. Maar dit kindje is al groter gegroeid dan bij de laatste mk.
Ik ben zooooooooooooo blij.
Dankjulliewel voor jullie steun...

Betty, ik gun het jou ook zo....duim voor je dat het goed gaat....

Terug
Bovenaan