Zwanger worden na een miskraam deel 3.

Na, was ik weer...

Het bloeden leek de hele dag op een menstruatie, heb geen buikpijn gehad en tot nu ook nog buikpijn of krampen... Vraag me af of ik nog een klein beetje hoop zou mogen hebben dat ik een van die weinige dames ben die gewoon ongesteld is tijdens haar zwangerschap...

Morgen maar even de gyn bellen...grmppff

Net gebeld met de gyn... Ze kunnen helemaal niks voor me doen. Met een echo krijgen we geen zekerheid en met bloed prikken op hcg ook niet. Het is gewoon afwachtten wat het gaat doen... Ik bloed nu zoveel en heb een ongesteldheids gevoel dus ik ben er eigenlijk al van overtuigd dat het een miskraam is...

De enige hoop die ik nog heb is dat het een tweeling is en dat er nog een vruchtje over is, maar die kans is zoooo klein...

Afspraak van maandag blijft gewoon staan en zal dan alsnog een echo krijgen...Als het ene miskraam blijkt te zijn geweest dan wil ik eens gaan bespreken wat nu verder... Misschien dat ik er even mee stop, maar dan nu ook echt helemaal. Gewoon weer even aan de pil, gewoon zeker weten dat ik even niet zwanger wordt.

Als de gyn wilt beginnen met samenlevingstesten en andere onderzoeken dan kan ik nog wel een keertje doorgaan, maar vraag me hoe dit psychisch allemaal weer gaat vallen. Kan niet weer thuis gaan blijven! Ben net 2 weken thuis geweest vanwege de vorige miskraam in februari....

Liefs

Jeetje Betty hopelijk heb je gelijk en ben je gewoon ongesteld door de zwangerschap heen, je zult niet de eerste zijn. Het kan nu dus nog gewoon alle kanten op...helaas...niet negatief bedoeld he maar bedoel je hebt weer geen zekerheid of garantie van/over iets wat je neem ik aan alleen nog maar meer van slag maakt. Moet je vandaag ook weer werken of niet? Heb me zelf ziek gemeld vandaag loop al een week met keelpijn en verstopte neus grrr die verdraaide hooikoorts ook. Voel me over het geheel trouwens niet helemaal top hoor erg moe etc...naja zal wel nasleep van bruiloft zijn denk ik dan maar.

XXX

Jeetje Betty hopelijk heb je gelijk en ben je gewoon ongesteld door de zwangerschap heen, je zult niet de eerste zijn. Het kan nu dus nog gewoon alle kanten op...helaas...niet negatief bedoeld he maar bedoel je hebt weer geen zekerheid of garantie van/over iets wat je neem ik aan alleen nog maar meer van slag maakt. Moet je vandaag ook weer werken of niet? Heb me zelf ziek gemeld vandaag loop al een week met keelpijn en verstopte neus grrr die verdraaide hooikoorts ook. Voel me over het geheel trouwens niet helemaal top hoor erg moe etc...naja zal wel nasleep van bruiloft zijn denk ik dan maar.

XXX

He Jenny,

Ik snap helemaal wat je bedoeld... Die onzekerheid is gewoon zo irritant!! Ik heb zoiets van, of stoppen met bloeden, of laat het me duidelijk weten als het een miskraam is, dan gooi ik een fles wijn open vanavond en dan weet je waar je staat!! Ik weet gewoon helemaal niks... Heb nu helemaal geen ongesteldheidsgevoel meer ik verlies gewoon heel erg veel bloed.. Moet het wel even in de gaten houden dat het niet teveel bloed is, want ik moet straks weer gewoon te werk... Morgen ook weer gewoon en ben alleen donderdag vrij (vrijdag, zaterdag en zondag ook gewoon werken) vanwege onze ondertrouw...

Sorry dat ik niet gereageerd heb op jou trouwen Jenny, heb je een mooie dag gehad? Ik heb wel even op je hyves gekeken, je zag er supermooi uit!!

Geniet lekker van je vrije dagen, ik hoop dat je straks zwanger bent en anders staan we er weer met zijn tweetjes voor...

LIefs

Betty, he gatver, wat een ellende....
Tja, zolang je geen pijn hebt is er natuurlijk hoop, maar ja, bloedverlies is zo vreselijk. En dan geen zekerheid kunnen krijgen.
Ik heb geen bloedverlies meer gehad. a.s. vrijdag echo. Dan ben ik 10 wkn.
Kon niet eerder. dus ga ik eerst naar de vk voor eerste gesprek en daarna naar het echocentrum. Later volgt dan nog de nekplooimeting. Tenminste, als er iets zit.....

Betty, ik duim voor je op een wonder!!!!

Vandaag nog niks veranderd... Verlies nog steeds vrij veel bloed en had alleen vanochtend eventjes een lichte buikpijn... Nu niks meer.

Ik moet morgen even langs de huisarts voor wat anders, en zal meteen even vragen hoelang ik veel bloed mag verliezen voor ik aan de bel moet trekken...

@Edith: Ik hoop dat alles nu een keer goed is bij jou... Ik gun je zo een goede zwangerschap!

Wij staan heel erg in dubio wat we nu willen... Hoeveel psychische pijn kan een mens hebben in korte tijd? Ik merk dat ik er dit keer helemaal niet emotioneel op reageer... Ik denk dat ik me er voor afsluit maar ben bang dat de klap nog wel komt...

Het maakt me zo onzeker over mijn eigen lijf... Wat klopt er niet? Te weinig hormonen? Slechte kwaliteit eitjes? Slecht kwaliteit zaadjes? Een hormoonafwijking van een van ons? Op een of andere manier hoop dat als het iets van deze dingen is, dat het aan mij ligt, dat ik het niet mijn lover kan verwijten...Noem het pessimistisch maar ik heb mezelf nooit als moeder gezien ook al heb ik altijd al moeder willen zijn. Zal mijn voorgevoel gelijk hebben? Kan ik/Kunnen wij gewoon geen kinderen krijgen??

Pff, deprissiviteit ligt op de loer... Gelukkig ga ik bijna op vakantie, even een opkikker...

Liefs

Terug
Bovenaan