Zwanger worden na een miskraam

@jenny,

ik herken jouw klachten wel van mijn eerste mk.
Ik werd gek van de klachtjes. Veel pijn aan mijn eierstokken enzo. Gespannen borsten e.d. En uiteiindelijk na5 en halve week weer ongi.
Kon niet meer op mijn lijf vertrouwen.
Nu na mijn 2e mk heb ik dat weer niet...
Geen klachten.
Mijn theorie: je lijf wordt gek van die snelle hormoonwisselingen. Van wel zwanger naar niet zwanger en dan weer je hormonen van een normale cyclus.
Ben benieuwd naar de echo, maar 1 dag vloeien is ook kort.
Pfffff, wat een twijfel he?

@Marjoleine,
meid als jij zo in de stress zit vraag ik me af of je wel een eisprong hebt gehad hoor? Wat een naar gedoe.
Ach, en wat verdrietig om dat shirtje te vinden.
Soms komt alles dan weer terug he?
Ik heb ook wel van die dagen. En dan komt het je keihard tegen...

Nu te laat om iedereen te antwoorden....
Had dubbele espresso genomen na avondje uit eten met vriendin. Klaarwakker dus....
Maar wordt nu wel moe. Ga lekker pitten...

Liefs,
Edith

hoi meiden,

wauw.. wat heb ik lekker geslapen.. t laatste dat ik weet is dat ik ging liggen.. dus lekker in coma geweest..:D

@marjoleine: ik kan me heel goed voorstellen dat je hebt gehuild.. vriendlief had van mij een speen gekregen de eerste keer dat k zwanger was.. nu komt ie heel langzaam weer tevoorschijn.. maar int begin werd ie ook kwaad als da ding ergens lag waar ie m kon zien..

@allemaal: ik was juist zo iemand die gaat eten als er iets gebeurd in mn leven.. en dat is nu ook wel aan me te zien..k ben dr ook voor mezelf pas vorig jaar achter gekomen dat ik dat doe ( mn moeder kwam int ziekenhuis te liggen...heeft 2 tumoren in dr hoofd) nou geloof me.. keb me kapot gegeten aan chocolade.. mja nu weet ik dat ik da doe.. en probeer ik er ook op te letten,, hoe moeilijk dat ook is..

@astrid: morgen echo! wel spannend..:D misschien van de medicijnen af.. en weer gewooon leven..(nou jah gewoon) hoe ver ben je morge?

liefs

Goeiesmorgens!

Lekker geslapen maar veel te kort.. Manlief had ineen slast van zijn hormonen denk ik dus het was voor mij pas half 2 dat ik sliep.. en ik was al zo moe. Gelukkig eerder die avond nog geslapen.. Waarschijnlijk gisterenlaat toch mijn ei gehad.. Klussen deed echt vreselijk veel pijn.. Laten we het hopen!

Love, Mayo

Hee, ikhoud het even kort, ikmoet zo naar NL, kindjes halen na een week!!!

Maarwel even een dikke cyberhug voor marjoleine! Ik heb mijn spulletjes die we gekocht hadden (sokjes en slofjes en een rompertje hadden we gekregen) meteen grote boog op de kast gegooid en nu ligt het daar NOG! Bennogsteeds te bang dathet verkeerdgaat!

Ik ben vandaag 7 weken! Morgen echo, ik heb er wel 'zin' in.
Gisteren bij schoonzusje heb ik het helemaal verknald :s
ten eerste had ze gebeld of we naar een SUCHIBAR wilden,hoe verzin je het, ja leuk suchi, maar rauw dus we moesten al een excuus verzinnen.
En ze heeft een klein appartementeje en ineens heeft ze tweekatten,dus ik schoot op een gegeven momen helemaal in de schrik, o god een KAT, toxoplasmose,niet goed niet goed. Stomhe, ik bedoel, ik heb niet in de poep van dat beest zitten graaien (al stond de kattenbak in de wc :s vondik niet zo prettig) maar door mijn opvliegende reactie plus de suchi reactie was het dus al duidleijk,
maar goed. Verderwas hetwel gezellig, leuk spelletjes gedaan tot ik bijna van mijn stoel viel van de slaap.

Meiden,tot straksje, moet gauw tuttn en wegwezen!

xxxxx

hallo allemaal,

Ik ga alleen ff hoi zeggen! Ga zo naar de verjaardag van mn neefje (zoontje van mn zus) Hij wordt 4 jaartjes..tis echt een droppie! Heb veel zin om hem en zn zusje (en mn eigen zus natuurlijk ook) weer te zien!

Nice day iedereen!en tot vanavond misschien (maak het niet laat, moet morgen weer om half 8 werken..gaaaap..)

xxx jolien

Hallo!

@Marjoleine; Dat zijn indd de klote dingen ervan... Ik denk dat we het allemaal wel herkennen... Mijn gekregen spulleetjes liggen ook boven in de kast, verstopt achter de dekens. Ik hoef het ook niet eerder te zien totdat ik weer zwanger ben. Een dikke knuffel hoor wijffie!

@astrid: Wat leuk, morgen je echo. We gaan er gewoon vanuit dat alles goed is! 7 Weken alweer.. Ik ben benieuwd en erg nieuwsgierig! Hoe laat heb je een afspraak?

@ Allemaal: Ik heb het maar niet getest. Als je bedenkt dat de eerste twee weken van je zwangerschap gratis zijn, ivm het berekenen van de bevalling (dat je dus eigenlijk helemaal niet zwanger bent) kan ie noooooit positief zijn... Ik wacht nog wel een weekje. Dan is het ook nog veels te vroeg, maar dat maakt me niet uit. Ga denk ik gewoon wekelijks testen tot me NOD. Ben niet voor niets misses Geen Geduld!

Ik heb me net vreselijk uitgeleefd in de sportschool samen met manlief en voel nu me hele lijf al, maar voelt wel lekker. Weer even met beide benen op de grond! Earth is calling Elena!

Dinsdag weer werken, heb er zin in, maar ook niet. Heb 6 avonddiensten achter elkaar, wordt dus even puzzelen met de klus. Vriendlief houd er niet van om op afspraak te klussen, dus dat ga ik even verbloemen.. :D

Liefs, Elena

hoi meiden,

ik heb n dipmoment.. de hele dag druk geweest met van alles en niets.. en nu zo'n last van mn buik.. net alsof ik niets anders dan buikspieroefeningen gedaan heb.. geen kramp of zo.. ma echt spierpijn.. in mn hele buik.. k ben wel nog steeds misselijk en mn borsten doen pijn..ma k ben zo bang dat t misgaat

ik ben zo ontzettend onzeker..k weet wel dat ik er niets aan kan veranderen.. en dat ik toch af moet wachten.. maar als ik een knopje had om de komende weken versneld te laten gaan dan deed ik dat..

sorry voor mijn ego stukjes zo af en toe.. k ben alleen bang..
liefs

@Sjaar... Maar daar is dit forum toch voor?? Niks egostukjes, je gevoel delen! Dat je onzeker bent vind ik helemaal niet raar, maar je zegt zelf dat je ook de hele dag druk bent geweest. Ik weet niet of het zo vroeg al kan, maar kan het geen harde buik zijn? Dat is dan een teken dat je rustiger aan moet doen. Ik kan me goed voorstellen dat je de tijd wilt doorspoelen, maar helaas kunnen we dat niet. Als ik het kon doen voor je, dan zou ik het doen!

Rustig aan gaan doen, genieten van je mannetje en bij veel zorgen zou ik gewoon de dokter bellen. Daar zijn die gasten voor. Misschien kunnen ze niks voor je doen, maar dan kunnen ze je misschien wel gerust stellen. Wat je vooral niet moet doen is je druk maken! Als je je rustig houdt, kan je niks meer doen. Dan doe je al alles wat in je macht ligt! (ook al is dit erg moeilijk... ik weet het!!)

Hoever ben je eigenlijk al? Ben je al ver genoeg om iets te kunnen zien op de ego? Anders dwing je dat toch gewoon af?

Meid ik denk aan je, en ik laat me laptop wel even aan staan voor je!

Liefs, Elena

Terug
Bovenaan