Zwanger worden na een miskraam

hoi elena,

ik ben morgen 5 weken.. dus te vroeg om iets te zien op de echo..k ga wel morge een verloskundige bellen.. vind t ma vreemd dat ik 2 miskramen heb gehad en nu in geen enkele zin onder controle sta..

keb net even een test dr tegenaan gegooid (tjah ze liggen dr toch) en dr kwam een dikke vette streep. bijna nog donkerder dan de controle streep.. dus nu weer n beetje opgelucht..

en daarnaast heb k t nu ook maar aan een vriendinnetje verteld.. kan k t een beetje kwijt bij iemand die mij ook persoonlijk kent (jullie ook wel.. ma anders snap?)

dank je elena!

liefs

Hi Shari,

First of all, voor jou angsten is dit forum bedoeld. Je hoeft je niet te verontschuldigen.

Second of all, Zoals jij het beschrijft is het een normale reactie van jou lichaam. Je bent de hele dag druk bezig geweest en dit is een reactie. Een zwangerschapstest doen heeft weinig zin, want ook al zal het misgaan duurt het een hele poos voor dat het HCG uit je lichaam is. De combinatie van te veel doen en bandenpijn heeft komt vaak tot klachten die jij hebt. Ik snap dat je bang bent, zeker na wat jij hebt meegemaakt maar zoals ik het zie is dit een normale reactie.

Het goed dat je de beslissing hebt genomen om de controles te eisen. Je kan dit doen bij de vk maar als ik jou was zal ik op mijn strepen gaan staan en je laten begleiden door de gyn. Zeker omdat je vriend meer "abnormale"cellen heeft als een ander.

Hoe ons op de hoogte en probeer te ontspannen. Dat is het beste voorjou en de baby.

Liefs, Mayo

Inderdaad.... Je betaalt elke maand een godsvermogen om een dokter te mogen zien, dus waarom niet? Ik wist niet dat je vriend meer abnormale zaadjes heeft als anders, wat houdt dat in in de praktijk? Dat het vruchtje sneller dan gemiddeld 'gehandicapt' kan zijn?

Meid, gewoon je hart luchten, en goed dat je het een vriendin hebt verteld! Morgen wel streng zijn als je de vk spreekt hoor! Het gaat wel om je eigen lijf en een toekomstige beeb. En als er niks aan de hand is en jij stresst teveel is het ook niet goed, dus redenen genoeg om een bezoek/controle af te dwingen...!

Een hele dikke knuffel meis! Ben beniwud hoe het verder gaat!

Liefs, Elena

Inderdaad.... Je betaalt elke maand een godsvermogen om een dokter te mogen zien, dus waarom niet? Ik wist niet dat je vriend meer abnormale zaadjes heeft als anders, wat houdt dat in in de praktijk? Dat het vruchtje sneller dan gemiddeld 'gehandicapt' kan zijn?

Meid, gewoon je hart luchten, en goed dat je het een vriendin hebt verteld! Morgen wel streng zijn als je de vk spreekt hoor! Het gaat wel om je eigen lijf en een toekomstige beeb. En als er niks aan de hand is en jij stresst teveel is het ook niet goed, dus redenen genoeg om een bezoek/controle af te dwingen...!

Liefs, Elena

Liefs, Elena

Net de kids weer opgehaald bij hun vader,toch fijom ze na 10 dagen weer tezien,papswas ze oveigens beu dus dat kwam goed uit!
JOrdi moest wel huilen omdatie papa mist en dat doet me echt zeer in mijn hart, soms dan denk ik "ach wat doe ik dat mannetje allemaal aan" maar ik weet natuurlijk wel dat het beter is zo, zijn vader en ik ging niet goed, en wasdrugs in het spel en agressie en dat is gewoon slecht. Nu heb ik een gewone goede vent, die strengmaarlief is voor de kids en we kunnen ze nu een veel stabielere toekomst geven,maar soms als je in die natte oogjes van dat mannetje kijkt.... moeilijk hoor.

Begin nu ook echt vlagen miselijk te worden, pfff, ben veel droge crackertjes aant eten,dathelpt wel en ik mag in principe dat drankje nemen voor misselijkheid, wat echt goed helpt, maar het is en blijft een medicijn...morgennog eens navragen...

Vandaag een beetje gezondigd met het liggen, moetnu ECHT plat, ik ben MOEEEE maar ja, ik moest naar NL kindjes halen en ben even naar mijn vriendin geweest, die had leuke JONGENS pantoffeltjes gekocht onder het mom 'ja, je krijgt een jongen!'
En weet je, DIONNE PAST ZE GEWOON NOG!!! Ze zijn eenbeetje aan degrote kant!Maar superlief.
Ja, dus morgen de echo, 11.20h ik laat het weten!

Sjani: rustig aan doen meid,alheb je al nesteldrang houd je ff in, je lichaam heeft rust nodig. Hopelijk kun je toch snel een echo krijgen, voor je eigen rust, al die zorgen, je weet ik heb precies hetzelfde gehad, maar das niet goed he meis!

Ik ga plat enik heb ook nog beloofd de cementmolen van de LEGO te bouwen, tja, de rust is weervoorbij he!
Tot later meiden, en sorry dat ik niet overal op reageer maar jullie schrijven ook zo veel, jje kangeen daggie weg zijn!
liefs

Hee meiden.

Shari, ach wat een narigheid....zo onzeker...
Kan het me helemaal voorstellen hoor! Tja, nog idd een beetje vroeg voor een mooie echo.
Ik weet niet of ik dat zou doen...als ze dan geen kloppende hartje zien, word je dan niet nog onzekerder?
Maar goed, ik laat me niet meer geruststellen door een echo met een kloppend hartje....
je moet doen waar je je goed bij voelt hoor!!!
Hier weinig nieuws. Zit in zo'n leeg gebied. Nu 3,5 wkn na de curettage. Een week geleden pas het HCG weg en het vloeien gestopt. Maar wel heel veel zin in sex en dat is bij mij een teken van een naderend ei. Paar dagen terug transparant slijm. zou ik al zo snel weer een ei hebben, een paar dagen nadat het HCG weg is? Weten jullie of dat kan?
Na mijn vorige mk was ik na 5.5 wk weer ongi, maar toen was de dag na de cur het HCG al weg...

Liefs,
Edith
PS. Astrid, succes morgen!!!!!!

Terug
Bovenaan