Zwanger worden na een miskraam

Hallo!
Marjoleine: ik denk, zoals jezelf ook zegt dat de kans erg klein is. Misschien dat je stress omtrent je komende rechtzaken je een beetje aant nekken is... maar met een testje zou je al ietsmeer weten he...

(het is dat ik van jullie enjon hoor dat hetwarm isanders had het mij echt niet opgevallen hoor!! Ben de hele dag binnen erg he!)

Jolien: das ookniet mis wat jij hebt gehad/ hebt(ik denk niet dat hetooit helemaal verdwijnt) ben je er ook voor opgenomen geweest? En je ms is dus een tijdje uitgebleven! jeetje... Heb je nogsteeds ook begelijding? Of heb je jezelf zo goed onder contole dat datnietnodig is?
Toen ik 15 was was ik depressief en heb ik mezelf bewust laten afvallen tot 39kilo omdat ik wist dat psychologen waar ik onder liep mij dan verplicht moesten opnemen. Heb toen 6 weken op de dichte afdeling van het ziekenhuis gezeten, daar zaten ook meisjes met anorexia toen.
Tis inmiddels met mij helemaal goed gekomen hoor :p al zal ik altijd een beetje een doemdenker blijven!

Elena: ikduim voor je springende ei!!!
xx

Godsamme, me hele tekst kwijt...En dat allemaal omdat ik nu alweer vergeten ben wat ik bij wie wou zeggen/vragen... Ik ben echt vroegtijdig dement of heb de versnelde versie van korsakov ofzow...

Hier iig het lijstje weer even:

ZWANGEREN:

Astrid -Zwanger! - kind 3 28-03-2010
Shari(SjAAR) -Zwanger! kind 1 13-04-2010

NOD's:

Jolie -NOD 2/08 -ronde 1 na mk -kind 1
Elena- NOD 22/08- ronde 1 na mk- kind 1
Marjoleine(KEANOSMAMA)-NOD 23/08 -ronde 4 na mk- kind 2
Edith - NOD 26/8??! - ronde 1 na 2e mk - kind 3
Jen (KNUTSELJUF)- NOD 31/08 - ronde 2 na 2e
mk- kind 2
Jenny (Jennybabek)- NOD ... - ronde 1 na mk- kind ..

@Jolie: Het spijt me heel erg, maar heb jij je ms al gehad? Ik zie nu dat er 2 augustus staat en ik weet het gewoon al niet meer!! Ik ben hopeloos! Hahahaha

@Astrid en Jolien: Jeetje meiden, wat een drama! Het verbaasd me toch altijd weer, zoiets.. Ik denk ook dat het niet is voor te stellen als je het niet heb meegemaakt (zelf of van dichtbij). Wel goed dat jullie er weer helemaal bij zijn, knap hoor! Ik heb vaak genoeg berichten gelezen dat mensen overlijden door de schade die hun lijf in de jaren heeft opgelopen! Thumbs up!

Ik denk dat ik morgen even stiekem ga testen (die sensitesten zijn toch rete-cheap) Ik weet dat hij eigenlijk niet positief kan zijn, maar het is nu 2 weken na de mk, krijg WEER zere/grote borsten... Das ook het enige hoor, maar STEL JE NOU EENS VOOR dat ie positief is hihihihi Best lachen toch?

Liefs Elena

Marjoleine,
nee ik voel niet mijn eisprong, maar ik zie het wel aan draderig slijm. Dat was een paar dagen geleden. Maar toen was ik ook net van het vloeien af, dus of ik toen al een ei had???? Heb ook altijd heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel zin in sex rond eisprong, hahaha. lekker handig!
Maar nu is het zo warm dat de lust wat minder is.
Plakkerig gedoe....Hm, mannie zit in shorts, wel lekker, hihi.....zo zonder shirt en gebruind...

Pffffff, kan echt niet meer op iedereen reageren hoor,veel te veel berichten....

lees alles wel hoor!

Liefs Edith

hoi meiden,

zit me zorgen te maken.. kon mn benen vannacht niet lang uit leggen omdat t zo trok.. en nu heb ik de hele tijd steken en trekt het ontzettend.. kennen jullie dit? ik niet namelijk..

misselijk ben k nog steeds heel erg dus da scheelt..

liefs

trok het? waar? Onder in je buik dan? Ik herken het niet maar het zou alsnog zomaar eens normaal kunnen zijn he... wel vervelend EN je gaat je zorgen maken!

Elena: ik had die grotegevoelige borsten ook net na mijn ei voor mijn ms :s kan van allebei een teken zijn, maar wie weet, als die testen dan toch zo goedkoop zijn (quanta kosta??) dan waag ereentje aan, misschien heb je wel geluk!!

Edith: ik vind het leuk dat je af en toe komt kijken, het tempo is niet bij te houden hier!

Ik ga mijn mannetje vandaag op pad sturen naar de supermarkt (is ie DOL op.... NOT!)maar ik heb zoooo'n zin in cruesli, dus dat MOET ie ff gaan halen voor mij!
xxx

Hoi dames,

@marjoleine ga je testen?? De kans is onwijs klein, maar de kans is er toch.

@sjaar, mn ouder gaan het lowlands weekend al oppassen (het weekend erna) en mn schoonvader is jarig het weekend van mn ei, dus het word gewoon tijdens de ochtend slaap ;) maar die duurt meestal 2 uur dus we hebben de tijd :p
En hij ligt al om half 8 savonds in bed... dus het lijkt me allemaal geen probleem ;)

Wat jij hebt met je benen kan een zwangerschaps kwaal zijn ik heb het ook gehad, maar dan vanaf week 20, was bij mij in combinatie met bakkeninstabiliteit een reden om naar de fysio te gaan. Wat ook bij mij hielp is als mn vent mn benen savonds even goed insmeerde, behoorlijk stevig.

@elena, heb je al wel een negatieve zwangerschapstest gehad?? Weet niet of je dat al eerder had verteld, maar als je nog geen negatieve test hebt gehad dan kan ie nog positief zijn van de hormonen van de miskraam!
Vond het trouwens ook niks hoor die lekkere gozer bij de gyn. Inderdaad liever bij de tandarts ;) maarja je kan er niks aan doen.

@jolien, heftig hoor van de eetstoornis. Lijkt me moeilijk om daar mee om te gaan. gaat het nu weer helemaal goed??

Nou ik ga weer iets leuks doen met mn mannen vandaag, dus ik ben hier pas laat weer terug

Liefs Jen

Hai,

Nee, ik ga niet testen.. De kans dat het zo is is zoooo ontzetend klein.. Ik vermoed dat het idd gewoon de rechtzaak is die gewoon zijn tol eist. De vermoeidheid en de misselijkheid kunnen ook zeer zeker daar vandaan komen..

@Elena, waarom nu al testen? Je had toch een negatieve test na ja MK gehad? Je hebt gisteren/vandaag (ergens deze week :p) je ei gehad. Zelfs met een gevoelige sensitest kan je dan niet meten of je nu wel of niet zwanger bent..
Of begrijp ik je nu helemaal verkeerd

@Jolien, Die eetstoornis lijkt me afgrijselijk. Wel herken ik dat het eten zelf niet het probleem is. Ik heb nou niet echt leuke dingen in mijn leven mee gemaakt en iedere keer als er weer wat gebeurde stopte ikmet eten. Mijn ouders hadden dat gelukkig in de gaten en na een week moest ik weer eten. Hoe vreselijk ik dat ook vond, ik voelde me energieker na eten, ondanks dat ik er misselijk van werd. Ik heb dus nooit over gegeven na eten.
Bij mij is het dus totaal anders en niet van langere duur.. Je mag trots zijn op je zelf dat je het hebt overwonnen. Het blijft een zwakke plek, maar zo heeft ieder wat.. toch?

@Astrid, Thnx voor de mail. Je bent ook een gescheiden moeder met kinderen en je zit hier nu samen met mij ook al een behoorlijke poos. Vandaar dat ik je apart mailde. Ik zal later vandaag wel ff terug mailen.

Liefs, Mayo

Terug
Bovenaan