Zwanger worden na een miskraam

wauw tot half 9 ;) dat is voor mij een ongekende luxe sinds die kleine er is :p Af en toe heeft ie is een uitschieter en dan is ie opeens pas om 9 uur wakker, maar meestal is ie tussen 6 en 7 toch wel zn bedje uit hoor!
vannochtend was het weer half 7, maar hij ligt nu alweer te slapen, dus het is nu weer even koffie tijd voor mij. Heb even stof gezogen en de was buiten gehangen. Ik ga straks met een vriendin en 3 kleine mannetjes naar een natuurgebied vlakbij lelystad en vanmiddag krijg ik een vriendin op bezoek (die zwangere die het zo onsubtiel meldde) en vanaaf mn ouders, en mn vent is er de hele dag niet (eerst werk en dan oefenen met z'n band).... dus dat word geen rustig dagje.

Heb je al gebeld of kan dat pas vanaf later??

Liefs Jen

ey..

naar de oostvaardersplassen? ben k ook wel s geweest met de kinderen van mn oude werk (in lelystad:p) erg leuk:D

k heb de verloskundige gebeld.. en heb nu n echo op 26 augustus.. controle kan daar nie omdat ik buiten t werkgebied val.. ma echo enzo wel..

astrid: vandaag echo he? spannend!

liefs

Hey sjaar,

We gaan naar natuurpark lelystad, hebben ze erg veel diern, is leuk voor die kleine mannen ;) en fijne grasvelden, dus we gaan lekker picknicken.

Ik ga dr vandoor !

Liefs Jen

hoi hoi,

nu ook de huisarts gebeld.. mag komen met al mijn vragen.. of ik ze dan wel even van te voren op papier zet zodat ik me wat rustiger kan voelen..
dus ga nu een lijstje maken..
weet trouwens nog nie wanneer k na de huisarts moet.. de compu is kapot dus ze kunne geen afspraken maken.. word nog terug gebeld..

al met al voel k me nu al wat rustiger.. heb bij de huisarts ook aangegeven dat ik me een beetje in de steek gelaten voel.. en dr werd heel goed op gereageerd dus..

pff... nou ff verwenmomentje voor mezelf (badderen.. maskertje..)

liefs

Terug
Bovenaan