Zwanger worden na een miskraam

Hoi Allemaal,

Mag ik even mee kletsen?
Mijn vriend en ik proberen om ook zwanger te worden na een miskraam van 8 weken...
We hebben vorige week een fijne "klusweek" ;-) gehad, en hopelijk met resultaat.
Maar het wachten duurt zooooo lang, tot aan volgende week dat ik ongi zou moeten worden(hoop het niet)
Heb last van brandend maagzuur en rommelende darmen.
Dus blijf hopen dat het zo mag zijn...

Was wel nieuwsgierig of jullie elkaar allemaal via dit forum kennen? Of in het dagelijks leven ook al?

Liefs Juliette

Hallo dames,
Leuk hoor echo's! (ik wil ook.. helaas bij mij niet meer te zien dan een lege baarmoeder... ;-( )
Ach, mijn tijd komt ook wel..

@Astrid, Fijn om te lezen dat alles er goed uit ziet. Daar doe je het toch voor!

Ik ben net bij de HA geweest. Precies wat ik dacht, extreme ovulatiepijnen. Ik schijn ze me mijn leven lang al te hebben maar het word altijd al onder drukt door de pil. Omdat mijjn vorige zwangerschappen zo snel waren, heb ik er weinig van gemerkt. Ik krijg nu een paardenmiddel voor geschreven om de pijnen te onderdrukken. Krijg direct een hoop. Ook voor aankomende maanden. Ook mijn andere klachten etc; zijn afkomstig van stress. Net zoals ik zelf al had gedacht. Stomme rechtzaak ook. Mocht ik na de rechtzaak nog zo moe zijn, laat ik maar es bloed prikken. Nu lijkt me dat niet nodig.

De dok gaat nu checken of ik wel vruchtbaar ben met die medicijnen. Zo nie, laat ik ze staan. Dan maar een paar daagjes pijn lijden en op ibrobrufen leven.. Maar ze belt me straks..

Tot later!

Hallo Juliette,
Aller eerste welkom. wat vervelend dat ook jij een MK hebt gehad. We zitten hier met een leuke groep meiden en dit forum is erg actief. Soms wel 3 pagina's per dag! We kennen elkaar allemaal via het forum maar willen wel elkaar eens ontmoeten.

We kunnen allemaal mee praten over dat eeuwige wachten. Dat duurt zo lang! Helaas zit er niets anders op.. ;-( Hopelijk is het bij jou snel weer raak!

Liefs,
Marjoleine

hoi meiden,

@astrid: k wil wel een paar van die tabletjes van je.. kijken of k roze olifanten langs zie komen..:p

@marjoleine: weet de dok da nie ter plekke? of die medicijnen je vruchtbaarheid beinvloeden? alst wel zo is zou ik inderdaad ook dan maar door de zure appel heenbijten..

@juliette: welkom! jammer dat je hier mee kan kletsen, maar het is wel een gezellig groepje hoor.. idd erg actief.. ma als het niet allemaal duidelijk is gewoon zeggen hoor!
we kennen elkaar niet in het echt.. er waren wel plannen om een keer ergens wat te gaan drinke.. ma k hoor dr niemand meer over:p

@allemaal.. we hebben hier int dorp 2 doks.. een vreemde (woont achter me.. zie m regelmatig in zn onderbroek :O) en een die een poliep op zn stemband heeft en dus 's middags nie meer te verstaan is.. en die laatste had ik net.. dus nie veel wijzer geworde.. kramp hoort erbij zegt ie.. zolang er geen bloedverlies is.. en misselijk ook(duh) t enige wat ie nie kon verklaren is die spierpijn.. kon nog nie volgens m want t was nog nie groot genoeg..(straks zijn t r 2!..ohoh)
en verder moet k weerkomen als ik de echo heb gehad.. doen ze bloedtesten enzo.. en heeft ie belooft dat als t weer mis zou gaan (waar we nie van uit gaan((opt moment dan)) dat ie ons meteen doorstuurt na t ziekenhuis..
dus al met al.. nie veel wijzer.. ma wel opgelucht.. vandaag ook geen spierpijn of krampen.. dus..

liefs

Goed nieuws,, Als jij eens wist wat ik nu voel. Godskanonunh (sorry voor de gelovige onder ons..) Lijkt wel steeds erger te worden
De dok wist niet uit haar hoofd of het wel of niet de vruchtbaarheidverminderd werkt.. word straks gebeld.

@Shari, Het is bijna lachwekkend hoe jij die doktoren om schrijft.. De ene met de poliep of de vreemde.. Hahhahahaa!!
Misschien moet je idd maar snel weer terug komen naar Arnhem.. Daar zie je je doktor niet in zijn onderbroek!!

Wel prettig om te weten dat je je geen zorgen hoeft te maken.. Nog heel even geduld hebben, dan is je kleintje groot genoeg om aan jou te laten zien dat alles goed is..

Liefs,

ey marjoleine,

kan je nie panadol met coffeine nemen? dat helpt ontzettend goed.. bij mijn miskraam had ik soms pijnen dat ik nie meer kon staan.. en nam ik 1 zo'n tablet.. binnen 3 minute helemaal over.. en keb even op de gebruiksaanwijzing gelezen.. t mag gewoon tijdens zwangerschap enz.. dus kan t nu ook vast geen kwaad..

liefs

ZWANGEREN:

Astrid -Zwanger! - kind 3 28-03-2010
Shari(SjAAR) -Zwanger! kind 1 13-04-2010

NOD's:

Jolie -NOD 2/08 -ronde 1 na mk -kind 1
Elena- NOD 22/08- ronde 1 na mk- kind 1
Marjoleine(KEANOSMAMA)-NOD 23/08 -ronde 4 na mk- kind 2
Edith - NOD 26/8??! - ronde 1 na 2e mk - kind 3
Jen (KNUTSELJUF)- NOD 31/08 - ronde 2 na 2e
mk- kind 2
Jenny (Jennybabek)- NOD ... - ronde 1 na mk- kind ..

dus ik zat net naar het lijstje te kijken.. en heb even terug gekeken ma jolie heb jij en ongi al weer gehad? heb ik eroverheen gelezen? anders ist misschien handig (in ieder geval zodat ik stop met vragen) dat je even t lijstje aan past..

@elena: wat ben je rustig vandaag:p je wou vant weekend al testen? je hebt pas op de 22ste je nod toch? is wel errrrug vroeg.. enthousiasteling:p

@ allemaal: tis ver*** 30 graden hier in huis.. en ik ga stamppot and(r)rijvie maken.. omdat vriendlief daar zin in heeft:S

liefs

Hoi hoi
marjoleine, wat klote dat je nu met zoveel pijn loopt zeg!Ik kan er over mee praten hoor! Ik heb momenten gehad (vooral als ik net was gestopt met de pil) dat ik op handen en knieen door het huis ging! Ik heb er overigens nooit iets voor gekregen, alleen een 'wees blij, er zijn er 1000 die met je willen ruilen, en als je kindjes wilt, kiesjes op elkaar:s ' das het enige.Maar zo tehoren word er bij jjou niet geklust nu...

Sjaar: wat een vage figuren die artsen van jou :s, hopelijk kan je snel onder controle bij het zieknhuis, daar hebben ze iddook kleren aan!

Juliette: welkom;helaas.tis een nare tijd na een mk, ik hoop dat je je er een beetje doorheen kunt slaan!
Even nieuwsgierig hoor, de 78 staat voor je geboortejaar? Als dat zo is ben je een van de oudste :p, klinkt dat he!
Maar schrijf maar lekker mee!,Zoals al gezegd, het tempo ligt hoog.
voeg jezelf ook even op het lijstje toe! Das handig voor Elena :)p)!

ZWANGEREN:

Astrid -Zwanger! - kind 3 28-03-2010
Shari(SjAAR) -Zwanger! kind 1 13-04-2010

NOD's:

Jolie -NOD 2/08 -ronde 1 na mk -kind 1
Elena- NOD 22/08- ronde 1 na mk- kind 1
Marjoleine(KEANOSMAMA)-NOD 23/08 -ronde 4 na mk- kind 2
Edith - NOD 26/8??! - ronde 1 na 2e mk - kind 3
Jen (KNUTSELJUF)- NOD 31/08 - ronde 2 na 2e
mk- kind 2
Jenny (Jennybabek)- NOD ... - ronde 1 na mk- kind ..
Juliette78- NOD ... -ronde .. na mk- kind ..

xx

Terug
Bovenaan