Zwanger worden na een miskraam

Hallo meiden,

@astrid, vandaag de echo. Hopelijk een mooi, gezond kindje te zien!

@Shari, hoe voel je je vandaag? Nog last gehad van steken?

Vandaag regelrechte ramp bij mij. Ik verga van de pijn in mijn buik. Ik heb 2 maanden geleden ook al extreme ovulatiepijnen gehad en nu weer. Moet nog werken ook notabene! Zitten gaat net in 1 bepaalde houding maar lopen of verzitten doet zo’n zeer! Was de dag maar weer om..

Liefs,

ZWANGEREN:

Astrid -Zwanger! - kind 3 28-03-2010
Shari(SjAAR) -Zwanger! kind 1 13-04-2010

NOD's:

Jolie -NOD 2/08 -ronde 1 na mk -kind 1
Elena- NOD 22/08- ronde 1 na mk- kind 1
Marjoleine(KEANOSMAMA)-NOD 23/08 -ronde 4 na mk- kind 2
Edith - NOD 26/8??! - ronde 1 na 2e mk - kind 3
Jen (KNUTSELJUF)- NOD 31/08 - ronde 2 na 2e
mk- kind 2
Jenny (Jennybabek)- NOD ... - ronde 1 na mk- kind ..

Zooo, ik heb het lijstje weer even naar boven gehaald, stond alweer 6 pagina's verderop, zal hem iedere keer weer even terug halen

Ik heb het wel met jullie te doen hoor, pijnen, werken... allemaal niet leuk! Hopen dat jullie je allemaal snel weer beter voelen!!

Marjoleine, misschien toch is naar de doc als de pijnen zo erg blijven!! Is niet te doen zo... als zelf het klussen pijn doet. Kan er niet iets aan gedaan worden??

Ik heb hier voor de verandering is een hele fijne dag!!! Ik dacht... laat ik is voor de lol wat oude broeken passen... die had ik nog op zolder liggen en ik dacht die kleine slaapt, kan ik wel even op zolder kijken wat weg kan... pas ik gewoon weer in mn oude broeken! weet je hoe fijn dat is, die paste ik echt al 3 jaar niet meer ofzo! echt heerlijk. Heb vandaag ook mn navelpiercing er weer in gestopt... die had ik al sinds 6 maanden zwangerschap niet meer in (dus ruim een jaar) en na een beetje gerommel ging die er ook weer in... Het is echt zo fijn als je onverwachts toch meer bent afgevallen dan je dacht...

M'n ongi is nu ook weer helemaal over. Nog heel klein beetje bruin verlies. Denk echt dat de gyn een adertje heeft geraakt (en mn vent daarna dus ook) want vrijdag was mn ongi zo goed als over en smiddags na de gyn begon het weer, en toen zaterdag na het vrijen ook weer opnieuw. We doen nu even een paar daagjes rustig aan.... en aankomend weekend zijn de klusdagen weer daar ;)

Liefs Jen

hoi hoi,

@marjoleine: jeetje.. das toch nie goed als t zo'n pijn doet? k zou dr een keer mee na de dok gaan..wel vervelend dat je dan ook nog moet werken..

@jen: lekker joh dat je in je oude broeken past! dat maakt je dag goed he?

k hoor net dat mn vader zn motor in de prak heeft gereden.. schrikken joh.. maar alles is wel goed..

liefs

Heej,
toch maar weer een afspraak met de HA gemaakt. Mag vanmiddag om 14.20 uur. Ik kan nu echt bijna niets meer.. net in 1 houding blijven zitten..
Word wat met auto rijden zo.. Dus iedereen, blijf uit de buurt van de A12 veenendaal-Duiven! ;-)

Astrid, al nieuws?

hoi hoi,

ik moet vanmiddag om tien voor 3 bij de dok zijn.. nu ff lijstje maken met vragen..

@marjoleine: k zal ver weg blijven :p we goed dat je een afspraak hebt gemaakt.. ben benieuwd wat de dok zegt.

@astrid: en en en en en en en en en en en en?

liefs

Heeee, she's back!
We hebben heel langmoeten wachten maarvoor goed nieuws, een mooi vruchtje van bijna een cm, kloppend hartje, vruchtzakje van eencmof4 en debloedklonter is kleiner geworden,bijna weg!!!
Alles goeddus! Ik moet nog wel twee weken die pillen blijven slikken (preventief) en mag dan over twee weken weer terug op woensdag.
Kindje was ook goed op maatvolgens de weken, dusik ben BLIJ BLIJ BLIJ!
Hoewel ik nog niethelemaaal blij durfte zijn, hetziet er nutoch hartstikke goed uit!
Ik voel meechter beroerd, dusik reageereven niet op jullie,hebwel alles gelezen, enkom strakskijken hoe het bij jou is geweest bij de dokter sjaan!
liefs as

ey astrid!

geweldig nieuws dus.. niet alleen is je bloedklonter (wie heeft da woord verzonne trouwes:S) bijna weg.. ma je mag ook nog 2 weken stoned zijn! over 2 weken woensdag heb ik ook echo.. kwart voor 11 's ochtends.. jij?

doe lekker rustig aan en geniet ervan! (als da gaat..)

liefs

Terug
Bovenaan