Oke oke... Ahum... Ik ga een poging wagen om wat neer te zetten, hopelijk bij de goede personen, en misschien snapt niemand er wat van, maar dan moeten jullie maar even puzzelen...
Ik was vandaag even de hort op, morgen moet ik weer werken dus moest vandaag nog even een ditje doen en een datje halen en een zusje regelen blablabla.
@Astrid; heerlijk zeg dat je een mooie echo hebt! Natuurlijk kan er van alles misgaan nog, maar dat is bij iedere zwangerschap zo! Of je nou 6 weken of 6 maanden bent! Ha, dit heb je toch maar mooi in de pocket!
@Shari: Wat een giller die dokters van jou! Zodra ik een arts in zijn onderbroek zou zien zou ik hem niet meer aan kunnen kijken zonder dat ik de slappe lach krijg! Wat een Giller!!
@Juliette: Ook namens mij, welkom! Balen dat je erbij hoort, maar wel gezellig hoor! Ik ben de meest vreselijke vergeetachtige van dit forum, dus neem het me niet kwalijk als ik je om de dag hetzelfde vraag! De rest begint er aan te wennen denk ik, al las ik 2 pagina's terug nog wat... Grrr wie was dat ook alweer??? (prima geheugen van mij :O)
@Marjoleine: Wel fijn dat ze pijnstillers hebben die de zwangerschap niet beinvloeden, maar meid wat een stress... Probeer ook nog een beetje te genieten he langs alle stress heen!! Ik denk aan je!
Wie vroeg nog wat over dat testen? Ik wilde het indd gaan testen, puur enthousiasme maar bedacht dat je de eerste twee weken zwangerschap altijd kado krijgt.. Dat je dus alleen voor de telling zwanger bent en niet in de praktijk. Ik heb 2 weken en 2 dagen terug mijn mk gehad, dus ik KAN niet eens zwanger zijn nog hihihhhi. Ik ga komende zaterdag testen, en dan elke zaterdag tot mijn ongi. Ben echt te enthousiast (prettig gestoord eerder) maar stel je voor dat ik zwanger ben en ik weet het niet!??? Dat kan niet he...!!
Nou meiden, vind dat ik al aardig wat bij geklept hebt...
Ik ben trouwens komende week dagelijks fanatiek in de sportschool bezig... Een uurtje krachttrainen en buikspieren doen. Kan dat kwaad? Nee toch? Als het de komende zwangerschap negatief kan beinvloeden dan stop ik daar mee!!
Nou ladies, ik ben er morgenochtend pas weer (manlief wordt doodmoe van het forum hihihi) en dan wordt het wat minder! Morgen ook weer werken heb 6 dagen avonddienst op een rij staan... Ben er dus soms in de ochtend en verders rond de klok van middernacht!
Liefs, Elena