Zwanger worden na een miskraam

He Hoi, ik zal mezelf bij het lijstje invullen, maar ik weet (heel stom) niet waar NOD voor staat.
En idd 78 is mijn geboortejaar, ben nu alweer 30.
Tijd vliegt voorbij....
Bedankt voor jullie welkom's.

Na de Mk was het wel ff moeilijk,maar we slaan ons er goed doorheen.
We zijn nu bezig voor de 2e keer. En hopelijk is het dan raak.
Mijn darmen rommelen,en voel me anders...erg spannend...en onzeker...
Zal jullie verhalen gaan volgen....:)

@ marjoleine: wel klote zeg hoor,hoop dat je je gauw beter voelt.

@Sjaar: lief hoor dat je dat voor je vriend overhebt... :)

@ allemaal: tot gauw

Jeetje mina.. Lig je even een uurtje op de bank, Rats, weer 4 berichtjes erbij.

Juliette, NOD staat voor niet ongesteldheid dag. Eigenlijk dus de dag waarop je normaliter ongesteld moet worden.
Wanneer heb jij je MK gehad? Vanaf het moment dat je begon te vloeien + 4 weken isj e NOD. Wel kan je cyclus behoorlijk ontregeld zijn na een MK. Het hoeft dus geen 4 weken te zijn!

Dok heeft gebeld over de medicijnen. Gelukkig mag ik ze gewoon hebben. Manlief is net thuis dus stuur hem direct op pad!

@Astrid, Je hebt eens eerder verteld dat je zo'n pijn hebt gehad. Voel ik me niet helemaal zo ellendig meer! ;-p
Ik loop net als een oude oma joh! helemaal krom!
Voel me echt zielig nu.. Keano zo uit kdv halen.. Dan begint de lol pas echt!

Kus!

hoihoi!

Zo het was me weer een dagje zeg! Het was ontzettend druk op mn werk. Allemaal kindjes (werk op een kinderdagverblijf voor degenen die het nog niet weten :))die na hun vakantie weer terug kwamen en behoorlijk van slag waren (8 stuks in totaal :S ) en daarbij zijn ze nu aan het verven daar en was het dus een zootje. Ook had ik slecht geslapen(leuke huisgenoot die om 5 uur 's morgens binnen kwam stampen) en terug naar huis mn bus gemis...zucht... Maar we blijven positief! :))

@sjari: jij woont zeker in friesland? :p leuk hoor dokters..Ik heb eens een rare tandarts gehad, al heb ik hem nog nooit in zn onderbroek gezien(gniffelgniffel :)), hij haalde wel altijd mn zus en mij doorelkaar en liet de buurman meekijken tijdens een zenuwbehandeling..dorpse gezelligheid zullen we het maar noemen..
Wel mooi dat er hoogstwaarschijnlijk niets aan de hand is! Ja wie weet miss wel een 2ling! :p Zou je dat leuk vinden?

@julliëtte; Nogmaals welkom (al is het niet leuk) en veel sterkte met het klussen!Leuk dat je mee komt kletsen!

Had het al een paar keer gezegt maar maakt niet uit (tempo is echt te snel gewoon) mijn NOD:

Nod 02/09 mk 1 - ronde 2 - kind 1 (ben vorige week donderdag ongi geworden)

liefs Jolien

ZWANGEREN:

Astrid -Zwanger! - kind 3 28-03-2010
Shari(SjAAR) -Zwanger! kind 1 13-04-2010

NOD's:

Jolie -NOD 2/09 -ronde 2 na mk -kind 1
Elena- NOD 22/08- ronde 1 na mk- kind 1
Marjoleine(KEANOSMAMA)-NOD 23/08 -ronde 4 na mk- kind 2
Edith - NOD 26/8??! - ronde 1 na 2e mk - kind 3
Jen (KNUTSELJUF)- NOD 31/08 - ronde 2 na 2e
mk- kind 2
Jenny (Jennybabek)- NOD ... - ronde 1 na mk- kind ..

keb m even voor je aangepast jolien..

ennuh.. ik woon NET niet in friesland.. een kilometertje scheelt t:p

nou vanaaf verjaardag... en normaal gesproke drink ik dan wel wat.. ma vandaag heeft vriendlief hoofdpijn.. dus moet ik rijde.. komt da mooi uit..:D

liefs

Elena- NOD 22/08- ronde 1 na mk- kind 1
Marjoleine(KEANOSMAMA)-NOD 23/08 -ronde 4 na mk- kind 2
Edith - NOD 26/8??! - ronde 1 na 2e mk - kind 3
Jen(KNUTSELJUF)-NOD 31/08 -ronde 2 na 2e
mk- kind 2
Jolie -NOD 2/09 -ronde 2 na mk -kind 1
Jenny (JENNYBABEK)- NOD ... - ronde 1 na mk- kind ..
Juliette-NOD.... ronde 1 na MK- Kind ....

Word een gezellige boel hier!!

Medicijnen ingenomen. Helpt gelukkig wel!

Nu kleine mannetje naar bed maken!

Liefs,

Oke oke... Ahum... Ik ga een poging wagen om wat neer te zetten, hopelijk bij de goede personen, en misschien snapt niemand er wat van, maar dan moeten jullie maar even puzzelen...

Ik was vandaag even de hort op, morgen moet ik weer werken dus moest vandaag nog even een ditje doen en een datje halen en een zusje regelen blablabla.

@Astrid; heerlijk zeg dat je een mooie echo hebt! Natuurlijk kan er van alles misgaan nog, maar dat is bij iedere zwangerschap zo! Of je nou 6 weken of 6 maanden bent! Ha, dit heb je toch maar mooi in de pocket!

@Shari: Wat een giller die dokters van jou! Zodra ik een arts in zijn onderbroek zou zien zou ik hem niet meer aan kunnen kijken zonder dat ik de slappe lach krijg! Wat een Giller!!

@Juliette: Ook namens mij, welkom! Balen dat je erbij hoort, maar wel gezellig hoor! Ik ben de meest vreselijke vergeetachtige van dit forum, dus neem het me niet kwalijk als ik je om de dag hetzelfde vraag! De rest begint er aan te wennen denk ik, al las ik 2 pagina's terug nog wat... Grrr wie was dat ook alweer??? (prima geheugen van mij :O)

@Marjoleine: Wel fijn dat ze pijnstillers hebben die de zwangerschap niet beinvloeden, maar meid wat een stress... Probeer ook nog een beetje te genieten he langs alle stress heen!! Ik denk aan je!

Wie vroeg nog wat over dat testen? Ik wilde het indd gaan testen, puur enthousiasme maar bedacht dat je de eerste twee weken zwangerschap altijd kado krijgt.. Dat je dus alleen voor de telling zwanger bent en niet in de praktijk. Ik heb 2 weken en 2 dagen terug mijn mk gehad, dus ik KAN niet eens zwanger zijn nog hihihhhi. Ik ga komende zaterdag testen, en dan elke zaterdag tot mijn ongi. Ben echt te enthousiast (prettig gestoord eerder) maar stel je voor dat ik zwanger ben en ik weet het niet!??? Dat kan niet he...!!

Nou meiden, vind dat ik al aardig wat bij geklept hebt...;)

Ik ben trouwens komende week dagelijks fanatiek in de sportschool bezig... Een uurtje krachttrainen en buikspieren doen. Kan dat kwaad? Nee toch? Als het de komende zwangerschap negatief kan beinvloeden dan stop ik daar mee!!

Nou ladies, ik ben er morgenochtend pas weer (manlief wordt doodmoe van het forum hihihi) en dan wordt het wat minder! Morgen ook weer werken heb 6 dagen avonddienst op een rij staan... Ben er dus soms in de ochtend en verders rond de klok van middernacht!

Liefs, Elena

Helpen de pillen marjoleine??Lekkervroeg het bed in, meid!

Ik heb net stiekum ff op internet naar zwangerscchapskleding gekeken, voornamelijk broeken.Ik pas nu nog maar 2 van de 8 broeken ongeveer :s Ik had de vorige keer met 8 weken ook al een beetje buik en het begint nu weer te komen, ik heb welhet vermoeden dat ik door die EXTRA hormonen een beetje dikker ben hoor! Maar ik heb er zooo'n zin in omweer dik te worden:p (sorry als ik er mensen mee voor het hoofdstoot hoor...)
Ik ga mijn pillekes nemen, byby
tot morgen ladys!

@Juliette, welkom! Maarre...wees niet bang, je bent niet de oudste hoor! Ik ben de senior hier met 38!!!

@Shari: fijn dat de buikpijn vals alarm was. Maar die huisartsen van je, hihi. ik heb gelukkig hele normale. Voor zover dat mogelijk is bij huisartsen....

@Astrid: jippie, fijn die goede echo!!! Houden zo!!!

@Elena: hm zou wel snel zijn idd, dat je weer zw zou zijn...
maar ik heb dezelfde twijfels. 1 wk geleden pas neg zw test na mk. Afgelopen donderdag idee van eisprong: draderig slijm. Vanochtend misselijk!!! Ging alleen maar weg door te blijven eten. En ook zwaar gevoel onderbuik. Bij mij is het a.s. woensdag 4 weken na mijn curettage. Maar kan ik een paar dagen nadat het HCG weg is alweer een ei hebben gehad????
@Jen: weet jij nog hoe dat bij jou ging toen je weer direct zw werd na je 1e mk?

Dit is wel heel raar, want na 2 mk had ik het zwanger worden een beetje uit mijn hoofd gezet. Zo van: het leven valt niet te plannen, dus ik plan niks meer en laat het lekker op me af komen. Veel wijn en spontane sex dus, hihi...;-P
Tot ik dit weekend besefte dat het al bijna 4 wkn na mijn mk was en niet 3 wkn zoals ik dacht...
Stom he!
Nu toch maar geen nieuwe fles opengetrokken, maar braaf aan de fris....
Ik word hier helemaal nerveus van...niet eens echt blij, allemaal zo dubbel....

Edith

Terug
Bovenaan