Zwanger worden na een miskraam

kussen hoort bij klussen toch?

Dus de moeder wil alsnog naar Griekenland, hoe ben je daar nu achter gekomen (kun je misschien niet zeggen, weet ik), maar kun je dat 'hard maken', als bewijs gebruiken. Ik bedoel, ze kan vanalles zeggen (voor het zelfde geld WIL ze dat je 'achter dingen komt' ze weet nu immers ook dat jij via haar hyves het een en ander te weten bent gekomen.... )
maar als zij zich goed gedraagd en doet wat ze moet doen, kun je nog niets bewijzen toch? (nogmaals ik wil je niet de put in praten hoor, maar zij kan ook een spelletje met jou gaan spelen he!)

Jordis dag is goed gegaan gelukkig. Zoals altijd wist ie niet meer wat ie had gedaan toen ie thuis was, "wat heb je allemaal gedaan vandaag?" ..." weet ik niet meer"... ok... maar hij heeft gekust met zijn vriendinnetjes, ja, TJES!!! womanizer hoor!!

Sjaar: duimen voor het eind van de week dat je goed nieuws krijgt van je werk ;)

Ik heb het idee dat ik me minder beroerd voel in de avond, das natuurlijk mooi, maar net als sjari zei ook weer beangstigend, gaat alles nog wel goed daarbinnne? Maar ik vloei niet, gen krampen, ik groei en heb nogsteeds wel hele zere borsten dus ik denk dat ik wel er van uit mag gaan dat het goed gaat he... Get wat zonde he, dat zo'n mk alles verpest in het begin!
Ik ben al bijna 10 en halve week, leuk he! (sorry ik wil niets inwrijven, maar ik ben wel BLIJ!)
xx

Dus de moeder wil alsnog naar Griekenland, hoe ben je daar nu achter gekomen (kun je misschien niet zeggen, weet ik), maar kun je dat 'hard maken', als bewijs gebruiken. Ik bedoel, ze kan vanalles zeggen (voor het zelfde geld WIL ze dat je 'achter dingen komt' ze weet nu immers ook dat jij via haar hyves het een en ander te weten bent gekomen.... )
maar als zij zich goed gedraagd en doet wat ze moet doen, kun je nog niets bewijzen toch? (nogmaals ik wil je niet de put in praten hoor, maar zij kan ook een spelletje met jou gaan spelen he!)

Jordis dag is goed gegaan gelukkig. Zoals altijd wist ie niet meer wat ie had gedaan toen ie thuis was, "wat heb je allemaal gedaan vandaag?" ..." weet ik niet meer"... ok... maar hij heeft gekust met zijn vriendinnetjes, ja, TJES!!! womanizer hoor!!

Sjaar: duimen voor het eind van de week dat je goed nieuws krijgt van je werk ;)

Ik heb het idee dat ik me minder beroerd voel in de avond, das natuurlijk mooi, maar net als sjari zei ook weer beangstigend, gaat alles nog wel goed daarbinnne? Maar ik vloei niet, gen krampen, ik groei en heb nogsteeds wel hele zere borsten dus ik denk dat ik wel er van uit mag gaan dat het goed gaat he... Get wat zonde he, dat zo'n mk alles verpest in het begin!
Ik ben al bijna 10 en halve week, leuk he! (sorry ik wil niets inwrijven, maar ik ben wel BLIJ!)
xx

xx

Hoi dames,

@marjoleine ;) je hebt me niet op mn ziel getrapt hoor :p ik vind het helemaal niet erg dat er mensen zijn die niet van katten houden, zo hou ik weer helemaal niet van vogels, zo hebben we allemaal wat. Het was meer gewoon grappig bedoeld mn opmerking.

Ik ben hier trouwens echt weer aan het doodbloeden voor mn gevoel. ben helemaal slap en gebruik nu iedere 1,5 uur een tampon en dan ben ik al bijna aan het doorlekken Ik vind het echt belachelijk veel.

Ik ga nog even aan het werk.

Liefs Jen

Hoi allemaal.

Ook vandaag geen spoor van ongi, wel denk ik dat het eraan zit te komen vanwege vage steken die ik steeds heb dus wacht nog even af.

@ Astrid fijn dat hij het leuk heeft gehad op school. Is voor die kinderen toch altijd weer een hele ervaring.

@ Mayo: Fijn dat je goed materiaal hebt gevonden, hopelijk doet de rechtbank er wat aan.

Jenny

Hee meiden.
Gisteren bij de gyn.
Uitslag van het chromosoomonderzoek: het kindje had Down!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat was echt heel dubbel.
Ik had eigenlijk niet verwacht dat er iets uit zou komen.
Maar dit verklaart de miskraam.
Het was toch ook een opluchting. Ik had niet gekozen voor combinatietest, want ik zou een kindje met Down ook laten komen. Maar natuurlijk zou dat heel zwaar worden. Nu heeft de natuur het uit zichzelf opgelost.
Dit voelt toch als enorme mazzel. Alhoewel het verdrietig blijft.
Wel van mijn schuldgevoel af of ik iets verkeerds had gedaan.
Nou ja, mijn enige "fout": ben bijna 39, dus meer kans op kind met Down. Maar nu heb ik geen extra risico bij een volgende zw schap. Risico is alleen verhoogd door mijn leeftijd.

Het was trouwens een jongetje....

Terug
Bovenaan