Zwanger worden na een miskraam

Hallo!

Heb er weer een drukke dag opzitten. Moest om half 8 beginnen vanmorgen tot wart over 4 en om half 7 's avonds hadden we weer een vergadering. Ben dus nog niet zo lang thuis.

Marjoleine: Ik voel helemaal niets. Ben vorige week natuurlijk al ongesteld geweest al voelde dat heel anders dan normaal. Even heb ik nog aan een innestelingsbloeding gedacht...Mijn nod zou officieel woensdag zijn. Misschien stom maar ik heb al getest met een sensitest (die van 4 dagen voor je nod) en hij was negatief. Voel me er best wel rot over eigenlijk. Wil het gewoon zo graag!nu gaat er weer een maand overheen...maarja ik ben natuurlijk niet de enige hier..
Eigenlijk zou ik het liefst er even niet zo mee bezig willen zijn. Niet dat ik niet geniet van andere dingen maar toch het spookt wel continu door je hoofd. Nu werk ik ook op een babygroep dus word er wel iedere keer mee geconfronteerd. kun jij het een beetje van je afzetten?

Jenny: Spannend hoor!je Nod is toch al geweest? nog niet getest?

Elena: wel balen hoor!Maarja je weet idd waar je aan toe bent!

jen: Ook voor jou balen!Tis toch weer heel erg jammer als je ongi is doorgebroken. Allemaal weer op naar de volgende ronde! Duim voor meer geluk dit keer ;)

Hier ook een ware hondenliefhebben! :D Heb ooit een kat gehad maar dat was helemaal niets voor me.Veel te eigenwijs en aangezien ik dat zelf ook best wel ben botste het denk ik :p

Nou ik duik even met mn vriendje voor de tv.

liefs Jolien

Heej Meiden,

Drukke dag gehad op kantoor ben helemaal gesloopt. Gisteren belangrijk bewijsmatriaal gevonden tegen moeder van Valerio. Kunnen we dus wel gebruiken. De volgende zitting is op 2 oktober om half 12. Nog meer tijd om info te krijgen. Voor die tijd komt de kinderbescherming ook nog langs. Ze komen onverwachts. Ik ben al een schoonmaakmiep maar nu helemaal. Alles moet er strak uit zien voor het geval dat ze eventueel langs komen.

@Shari, Ik bedoelde van degene die nu nog niet zwanger zijn. Maar ik ben niet als langste bezig. Dat is Edith. Als je haar miskramen niet mee zou rekenen.

@Jen, Dat zou best een domper zijn geweest.. maar je weet nuw el waar je aan toe bent. Je cyclus is in ieder geval weer regelmatig. Dat is ook wel prettig.
De eerste verjaardag is zo ontzettend leuk. Je bent mega druk maar heb intens genoten van die dag!
Tussen Keano en Valerio zit maar liefst 10 maanden. Het is vreselijk zwaar om ze zo dicht op elkaar te hebben. Als Vallie toen niet in ons leven was had ik met 6 maanden ook al wel weer gewilt hoor.. Maar achteraf maar blij dat marcel daar niet aan wou

@Edith, al nieuws?? Ben benieuwd of er verklaarbare dingen uit de test komen.

@Jolien. Zie je die bloeding echt als ongesteldeid dan? Duurde deze ook zo lang dan? Vind het nog steeds allemaal erg vaag, maja, het lichaam is soms vreemd. Misschien anders het NOD lijstje even aanpassen..

@Jenny, spannende dagen. Ik duim voor je hoor!

@Shari, hoe is het met je energielevel? Nog steeds zo laag.

Ik heb het zwanger worden idd op een lager pitje gezet. Ik zie het allemaal wel. Ik blijf wel lekker hier. Veel te gezellig en leuk om met jullie te kletsen.

En honden zijn zo leuk.. De mijne is zo lomp! Hahaa.. Ik ben ook heel bang geweest als kind.. maar het verlangen na een beestje was er wel. Ik heb een hekel aan katten maar honden.. lief joh! Vooral puppy's.. Je hebt gelijk Jen.. Ze hebben heel veel tijd en verzorging en aandacht nodig maar ze zijn soooo cute!

Liefs, Mayo

tjah het was wel heel anders als mn normale ongi..ander soort pijn (meer een stekende pijn boven mijn schaambeen) en minder bloedverlies. Daarbij was het donderdag helemaal over en begon het vrijdag weer opeens. Heel vaag dus. Maar nu is het al 3 dagen helemaal over. Tja ik weet dus niets..als ik zwanger zou zijn zou ik toch nu wel een positieve test moeten hebben? dus jah ik ga er maar vanuit dat het een ongesteldheid was.

Hoi dames,

Hier is de ongi weer in alle hevigheid losgebarsten hoor! Net iets minder dan vorige maand, hoop vooral dat het minder lang duurt.

@astrid, wij hebben geen bloedstollingsziekten in de familie. Ik heb opzich wel snel blauwe plkken ;) maar dat is vooral omdat ik af en toe nogal lomp kan zijn ;)

@ allemaal, ik baal er opzich niet zo heeeeel erg van. Het is jammer, maar ik had er ook niet op gerekend dat het nu meteen weer de eerste ronde kaar zou zijn. Ik heb wel met mn vriend afgesproken dat mocht het nog niet gelukt zijn in februari dat we dan toch maar weer is terug gaan naar de gyn, maar ik heb er opzich wel vertrouwen in dat dat goed gaat komen voor die tijd. Ik ben nog jong zullen we maar zeggen ;)

@ mayo ;) je hebt het hier wel over een hardcore kattenvrouwtje he :p ik heb mn hele leven al meerdere katten. Er lopen er hier 2 rond (al lijkt 1 meet op een hond qua formaat) maar we hebben er een tijdje 3 gehad en ik zou er zo weer 1 bij willen. Als er volgende zomer nog geen zwangerschap is komt er een puppy, dus wie weet en anders komt ie de zomer erna haha.

Nou ik ga naar mn werk., mn pubers entertainen

Liefs Jen

Heee,
Jordi is naar school, hij heeft niet gehuild. Gelukkig zijn het dezelfde kidnjes, zelfde juf en zelfde lokaal, das wel fijn voor hem!
Dionne wilde zoals gewoon niet mee naar huis, dat word wat als die naar school mag. Ik ga van de week Jon laten vragen hoe lang hier de wachtlijst is, dan kan ze missschien toch ook ff hier nog naar school. Ze is niet zo moeilijk denk ik...

Ritme weer terug, wel verdorie vroeg het nest uit zeg, misschien moeten we toch maar niet meer blijven Wii-en tot 02.00 :s ...
xx

hallo allemaal,

Ik heb mijn nieuwe nod even bij het lijstje gezet. Getver...zit alweer in ronde 3.

ZWANGEREN:

Astrid -Zwanger! - kind 3 28-03-2010
Shari(SjAAR) -Zwanger! kind 1 13-04-2010

NOD's:

Jen(KNUTSELJUF)-NOD 29/08 -ronde 1 na 2e
mk- kind 2
Jenny (JENNYBABEK)- NOD30/08 - ronde 1 na mk- kind ..
Edith - NOD 08/09- ronde 2 na 2e mk - kind 3
Marjoleine(KEANOSMAMA)-NOD 20/09 -ronde 5 na mk- kind 2
Jolien- NOD 20/09- ronde 3 na 1e mk- kind 1
Elena- NOD 27/09- ronde 2 na 1e mk- kind 1

hoi meiden!

k kan t echt nie allemaal onthouden wat jullie allemaal zeggen.. dus vergeef me dat k nie op iedereen reageer..k ben denk k dement aant worde.. vanaaf t gas aan laten staan:S vriendlief kwaad.. dat ik beter op moet letten..keb dit echt nog nooit meegemaakt..

@marjoleine: 2 oktober de volgende zitting? over een maand pas? jeetje.. goed bewijs gevonde? dan heb je wat meer rust voor jezelf denk ik.. of niet? en wat astrid zegt: misschien wel wijs dat je zwanger worden even op een lager pitje zet..
mijn energielevel gaat wat omhoog trouwens.. ben ook wat minder misselijk.. waar ik me dan weer zorge om maak.. denk dan meteen dat het nie goed is.. mja.. moet er maar doorheen he?

@jen: kattenvrouwtje? ik hou ook veel meer van katten..vroeger thuis hadden we er 4.. mja toen ze overleden ging mn moeder weer aant werk (omdat wij allemaal na school ginge enzo..) en toen kwam er alleen nog ma een parkiet:S.. en nu dan dus de hond..

@astrid: en heeft jordi de eerste schooldag weer een beetje doorstaan? altijd spannend zo'n eerste dag.. hoe lang moet dionne nog wachten tot ze ook na school mag dan?

@allemaal: vanmiddag sollicitatie gehad... gesprek ging volgens mij wel goed.. erg gezellig en ook wel goede antwoorden gegeven (volgens mij dan:p) voor t eind van de week hoor k wat meer.. dus nog even door duimen..
vanaaf alleen thuis.. vriendlief moet weer vechten (komt ie vanaaf weer bont en blauw thuis) lekker zak spekjes dr bij en ncis kijke..

liefs!

Heej,
Ben zo gesloopt.. Veel gekust de laatste tijd dus weinig geslapen.. =P Maja.. Heb het er voor over.

@Astrid, En hoe was zijn schooldag? Fijn voor hem dat hij bij de zelfde kindjes zit. Scheelt een hoop denk ik.

@Jolien, Toech vind ik het wel vaag.. die bloeding van jou. Maar ja, een negatieve test is definitief. Je cyclus kan behoorlijk van slag zijn en best gek doen. Je ziet maar.
Nu iig tegelijk met mij je NOD

@Shari, ze had toch verklaard in nederland te blijven en hier een opleiding te gaan doen. Ze is vandaag weer terug gevlogen naar griekenland en het is helemaal niet uit. Sterker nog, na het proces wil ze er als nog gaan wonen.
Fijn dat je soll. zo goed ging. Duim voor je dat je de job krijgt!

@Jen, Sorry als ik je op je ziel hebt getrapt. Veel slechte ervaringen met katten. Vandaar mijn mening. No hard feelings!

Liefs, Mayo

Terug
Bovenaan