Zwanger worden na een miskraam

@Marjoleine,
snap ff niet zo goed wat je wil bereiken met dat lijstje getallen. Me nog onzekerder maken?
Blijkbaar vergeet je dat ik net gehoord heb dat ik een kindje met Down had kunnen krijgen. Ik zit er echt niet op te wachten om te horen dat mijn kans groter is dan ik zelf had opgeschreven. Kans van
0.003 of 0.007? Nou ja, waar hebben we het over....

Overigens gaan we alleen even goed nadenken of we de volgende keer nu wel een combinatietest doen, zodat we ons een beetje kunnen voorbereiden.

Hai Edith,

Nee, uiteraard wil ik je niet nog onzekerder maken.. Nu ik het zo ook terug lees heb ik het een beetje cru opgeschreven. Sorry daar voor. Dat was absoluut niet mijn bedoeling.

Liefs, Mayo

Marjoleine,
ok, dacht al niet dat je het zo bedoeld had.
Dat is het nadeel van alleen tekstberichtjes...kan soms wat bot overkomen...

Vandaag ongi. Dus maar cyclus van 24 dgn. Nou ja, boel nog niet op orde. Vandaar mijn koppijn al 4 dgn.
Nieuwe NOD wordt 2 oktober....

Hoi!

Je mist de toon in de berichtjes he, waarmee het bedoeld is...
Hoe ist verder Edith? Een beetje van de schik bekomen?

Ruzie is weer bijgelegd, gisteren goed gepraat en ik laat het er gewoon maar bij. Als de fam me moet omdat ik toen der tijd geen gedag heb gezegd (weet je nog...?) dan maar niet, kennelijk snappen ze niet hoe het is een mk te hebben en er dan eentje in de fam te hebben die net zo ver zwanger is als jij.
Ik vind het niet leuk dat ik genegeerd word maar so be it. Net vloog mijn schoonmoeder ook ff binnen (om de hond te halen!!! hij is weegggg!!!!!) maar geen woord hoor, wel even een blik op de babytruitjes die ikheb hangen in de kamer maar verder niets.
Wat vinden jullie? Moet ik er iets aan doen? Zo ja wat? Tzal wel over waaien naar mate de tijd vorderd.
Anyway, wat WEL leuk is, vanavond ga ik naar NL en ga ik shoppen met een vriendin die ik 10 maanden niet gezien heb! Oud schoolvriendinnetje! Kijken of ik nog wat babydingetjes kan vinden, en sokken en mayootjes voor de kids!
Mijn grote meid is vandaagweer naar school! Tis me toch wat hoor, ik ben wel trots! Mijn kleine vriendinnetje!

hoe gaat het hier verder? Mayo? nog aant speuren? Sjaar: hoe is het daar?
En de rest??? Je kan merken dat de vakantie voorbij is he :p
xx

Trouwens...
ik heb een poosje geleden hier op het maart forum gelezen dat vrouwen hun derde kindje rond de 11e week al konden voelen.
Nu lag ik gisteren op mijn rug en heb een beetje druk uitgeoefend ter hoogte van mijn baarmoeder en heb zo een poosje gelegen he...
denk je wat? Voel ik toch (ook) twee keer aan de linkerkant een plopje?! Geloof het of niet.
Ik ben er heilig van overtuigd dat het geen darmplopje is want die voelen meer bel-achtig en groter, het was alsof er een pinkje ergens in duwde, twee keer aan de linkerkant...
Ik ben overtuigd iig :))

hoi hoi!

tis over internet idd lastig om de toon van een berichtje te peilen (geloof mij.. al regelmatig ruzie over gehad)

maar goed.. hier gaat t prima! heb vannacht voor het eerst sinds hele lange tijd geen misselijkheid gehad.. ooooh.. wat slaap je dan lekker.. hopelijk komt t door de liga fruitkick die k nog opgepeuzeld had voor t slapen gaan..want dan doe ik da vanavond weer..:D

@astrid: lekker dat die hond weg is he? wel jammer dat ze dan geen woord wisselt met je.. hoe staat het nu met de verkoop van het huis dan?
en jah.. k denk ook dat het wel overwaait met de tijd.. een beetje jammer dat mensen zich niet een klein beetje in kunnen leven.. ma goed dat de ruzie met jon nu weer achter de rug is..
mijn schoonzusje is nu bijna uitgerekend.. als ik mijn eerste miskraam niet had gehad had ik nu ook de laatste week ingegaan.. en mn schoonzusje heeft t daar nog moeilijk mee.. ze durft bijna nie blij te zijn enzo.. nou moet ik zeggen dat ik dr zo goed als nooit zie (wel spreek) want ze woont in denemarken.. en da helpt wel.. k hoef niet te zien hoe die buik maar groeit enz...

nou vanmiddag boodschapjes doen.. weer even de deur uit.. kom nie zo vaak meer buiten..

liefs

Heej,

Even een kort berichtje vanaf kantoor.

Edith, Nogmaals sorry.. Voel me best rot tegenover je.. Heb het echt niet zo bedoeld. Je hebt al 2 Mk gehad en dan zo'n uitslag.. Kan je zo'n botte opmerking van mij er niet bij gebruiken.. Sorry..

Morgen als het goed is mijn ei.. Merk al wel dat het begint te rommelen maar tot nu toe nog geen pijn. Zou idd kunnen kloppen want deze maand is mijn rechtereierstok weer aan de beurt. Maar ja, het is nog geen zaterdag.. Alles kan dus als nog.

Shari, Fijn dat je misselijkheid nu ietsjes gezakt is. Hopelijk blijft het zo! Nu wer iets meer energie en kan het echte genieten beginnen!

Astrid, wat jij zegt klopt. Ik kon Keano ook voelen met 11 weken. Gaaf he!
Ik ben nog wel aan het speuren maar ze zit nog steeds in Griekenland en heeft sinds de dag van vertrek niets meer online gezet. Helaas..
Onze officiele email naar haar om info te krijgen over Valerio is er uit maar heb nog een andere valse wijze ontwikkelt om haar info te sturen zonder dat ze weet dat deze afkomstig is van mij. Tot nu toe hapt ze nog!

Jen, Ongi weer bijna over??

Elena, Had een heel verhaal voor je geschreven en toen waren de batterijen van mijn toetsenbord leeg.. Je krijgt h'm dus nog even tegoed! (zit thuis onder de kopie knop...)

Jenny, Nog niets? Spannend! kan wel een paar weken duren. geloof een week of 8 max. Helaas..
Succes!

Liefs, Mayo

@ Astrid : Gaaf zeg als je het hebt gevoeld, geeft zeker ook weer een stukje gerustheid....toch?

@ Mayo onze sherlock holmes haha, als ze nog steeds hapt lijkt ze me niet de slimste. Trouwens wat heb je een pittig ventje zeg echt heerlijk mannetje om te zien. Hier nog steeds geen ongi nee en ook niks wat er op wijst dat het komt. Als het er maandag niet is gooi ik er maar weeeeer een testje tegenaan pff, bedoel weet zeker dat ik woensdag twee weken geleden mijn ei heb gevoeld. But who knows alles kan nu.

Jenny

Terug
Bovenaan