Zwanger worden na een miskraam

Hahaha! Sherlock holmes! Je moet wat als je wanhopig word he! maar ik ben gewoon heel slim en bedenk alle mogeljk (vooral legale!!) wegen. Zij is zo ontzettend dom! Anders zou je dit allemaal niet laten gebeuren.. Als ze slim was geweest, was Valerio uberhaupt niet op deze wereld geweest..

Ik heb zo'n heerlijk kind. een ontzettend pittig kind ja, dat wel! Hij weet precies wat hij wil en doet ook echt zijn best het voor elkaar te krijgen. Helaa niet altijd via de easy way. Most of the time, the hard way..

Hopelijk klopt het wat je zegt en heb je een positieve test. Spannend. Ik duim lekker door!

Hoi dames,

Hier de ongi bijna over en de werkweek zit er gelukkig weer op. M'n kleine mannetje is weer beter (hij was nogal ziek van z'n prikken van woensdag) En ik heb weeeeekeend!! Ben zo ongelofelijk moe! Maar even goed uitrusten, want de klusdagen komen er weer aan! Moet wel zeggen dat de weken nu een stuk sneller voorbij gaan dan toen ik vakantie had! heerlijk, dan gaan de wachtweken ook weer rap voorbij, morgen over 3 weken alweer testen!
Wel mooi, volgens internet is zondag ,mn vruchtbaarste dag en maandag mn ei, dus volgende week vrijdag en zondag aan de klus :p zoiezo en de rest van de week ook natuurlijk, maar die vrijdag en zondag komt me wel errug mooi uit, want het zoontje van mn vriendin (5jaar) komt volgende week zaterdag logeren :) en die zal waarschijnlijk wel een aantal keren komen aanlopen bij ons in de kamer!!!

Nou ik ga weekend vieren, lekker met een wijntje en mn man op de bank hangen, morgen nog een drukke dag (huis bezichtigen, naar de hypotheker, naar verjaardag, mn zoontje wegbrengen, nichtje van mn man ophalen (die kan zelf niet meer rijden na een ernstig auto ongeluk), naar optreden van mn vent, nichtje terug brengen, zoontje ophalen en dan savonds hier nog borrelen :p phoeh, ik spreek jullie zondag weer denk ik!)

doeg!! Jen

hoi,
meiden, ik maak me even een beetje zorgen, wie kan me helpen?
Word ik vanmorgen wakker, heb ik echt het idee dat mijn baarmoeder toch 5-7 cm hoger zit dan gisteren!!!
Ik voelde een hele bult, was een beetje hard ook maar dat zal de stres ook wel zijn, gaat nog niet helemaal toppie met mij...
Nu heb ik wel eens iets gehoord van als je baarmoeder een bepaalde grootte heeft dat ie niet meer achter je schaambeen blijft hangen maar er als het waren achteruit schiet... en voor een derde is de weg al vrij natuurlijk... maar het baart me toch een beetje zorgen, weet iemand daar iets over???

We gaan er vandoor, naar de grotten van han, is wel leuk na 14 jaar nog een keer!

Tot vanavond! Dan zal ik ook weer een beetje sociaal reageren
Liefs as

Hey astrid...las net je bericht terwijl een tante van me hier zat. Zij is zelf verloskundige en ze zei dat het heel normaal is als je baarmoeder tijdens de zwangerschap hoger gaat zitten. Ze zegt dat dit zelfs het geval kan zijn als je ongesteld moet worden volgens haar zit hij in de eerste twee weken laag en daarna hoog.....Heb het zelf nooit gemerkt maar het zal wel zo zijn. Maak je niet te druk ( probeer dan want ik heb erg makkelijk praten hier op de bank ) het komt wel goed.

Hier vanmorgen beetje gerommel onderin maar nog steeds helemaal niks te bespeuren dus..........maandag testen. Heb wel steeds steekjes in mijn tepel maar ja hiervoor heb ik nooit opgelet waar ik voor ongi last van had.

Jenny

Helaas net ongi geworden.....denk ik. Het wil niet echt doorzetten ging namelijk naar de wc want had kramp en bij het afvegen was het rood....alleen erg raar in met de urine is niks meegekomen....nou ja het zal wel doorzetten. Op naar de volgende ronde denk ik dan maar. Raar het begint wel ongeveer op dezelfde tijd als de mk en vandaag precies 5 weken geleden.

Jenny

Hallo Dames!

Je kan echt niet zonder internet op zo'n actief forum als deze he!

Voor mij is de ongi weer voorbij, en kan me niet gelukkiger voelen! Ik weet gewoon weer wat me cyclus is! Zo heerlijk! Als het goed is is de 14de mijn ei, maar ik twijfel over de lengte van mijn cyclus (26 of 28 dagen) Dus ik zorg gewoon dat mijn baarmoeder gevuld blijft tussen 11de en de 15 september :D

Balen dat er ondertussen nog niemand zwanger is geworden! Had het wel verwacht eigenlijk, waarom weet ik eigenlijk niet :D

Ik zit nu verplicht thuis tot maandag omdat ik grieperig ben. Als je ergens geen risico kan nemen met de mexicaanse griep dan is het wel in de zorg dus moest verplicht de ziektewet in. Maandag even bellen met mijn teamhoofd en dan smeek ik hem om te mogen werken. Erg eigenlijk he? Maar goed, ik ben getrouwd met mijn werk.

Vriendlief en ik hebben onze zinnen gezet op het kopen van een woning. Momenteel gaan de huizen hier zo goedkoop weg, en we moeten het doen van mijn salaris aangezien mijn lover nog BKR geregistreerd staat, maar nu blijkt (volgens internetberekingen op de rabobank) dat ik toch nog ff 150.000 kan lenen! En dat met alleen mijn salaris! Van de week maar eens langs de bank dus en even informeren... Spannendspannend!

@Jenny: Balen dat je ongi bent geworden maar je weet wel weer hoe je in je cyclus zit. Ik vond dat erg fijn! Eigenlijk loop je nu een week achter mij met je cyclus!

@Mayo: Je hebt me nu nieuwsgierig gemaakt! Kom op met het verhaal :D :D
Dames tot snel!

Liefs Elena

@ Elena : spannend hoor de aankoop van een huis.
Hebben jullie al wat op het oog dan?
Inderdaad wel fijn aan de ene kant dat mijn ongi er weer is ( al zet het nog steeds niet echt door :S) nu weer ik tenminste indd weer hoe mijn cyclus is en dat alles nog werkt. Op naar ronde twee dus

Same here Jenny.... Ronde 2! :D

Nieuwe ronde nieuwe kansen!

Nee nog niet echts iets op het oog, maar het is misschien een optie dus wil hem wel benutten nu de woningen zo goedkoop zijn...

Terug
Bovenaan