Zwanger worden na een miskraam

Hoihoi!
jenny: bedankt voor je info, ik ben nu wel gerustgesteld, en het gekke is dat na een poosje zitten of staan ie weer naar beneden zakt ?!
Ik kan het kindje iig nog steeds voelen dus het zal wel goed zitten he ;)
Is het nog doorgezet bij je?

Elena: wij gaan waarschijnlijk ook kopen :)
Sinds dat nu blijkt dat wij een deel van het bedrag van dit huis krijgen als het word verkocht, hebben we een 'startkapitaal' en met het contract van jon kunnen we dan kopen!
Hopelijk zijn we dan goedkoper uit, want met huren kom je hier op de 700 euro per maand ongeveer! Voor 3 slaapkamers en tuin dan he, wat nodig is met 3 kids!

Grotten van han,was leuk, voelde ff als vakantie! ik barst nu wel van de spierpijn, 436 traptredes op en neer, tis niet vermoeiend maar de kuitjes trekken nu :p

Had ik trouwens verteld dat ik naast dat kaart nog een mailtje naar mijn schoonmoeder heb gestuurd om te vragen of ze fotos van dat kind had dat ik het kon zien?
Nou ik heb het gezien hoor, fanatastisch, ik hoop nu dat ze me iets minder negeren. Ik heb me nu 2 keer van een goede kant laten zien, is het niet goed, kunnen ze er lekker in zakken metzijn alle!

Vrijdagavond niet zo veel geshopt, door de files was ik laat en hadden we net een uurtje. Maar toch een stel rompertjes ghaald en een zeiltje, dat is het enige wat ontbrak behalve kleertjes dan. Ik heb een stelleuke kleertejs gezien (voornamelijk roze ... wat is dat toch he?) dus hopelijk kunnen we snelzien wat het word want unisex kleertjes is toch minder leuk he!

Vanmiddag weerkindjes halen... pff wij rijden wat af hoor in zo'n weekend!

Mayo: hoe is het daar?
xx

hoi meiden!

@elena: gaat lekker met je he? je was toch weer net aan het werk? is er inmiddels al iemand bij kwa personeel?
spannend trouwens dat jullie een huis willen gaan kopen.. k ken een heeeel mooi huis.. nie duur.. veeel grond (270m2) 3 slaapkamers.. nieuwe badkamer.. 139000 euro? doen?:p hihi

@astrid: gister samen met vriendlief ook na babywinkel geweest.. zo schattig om te zien.. eerst was ie beetje onwennig.. even later stond ie al met verkopers te praten over welke kinderwagen t beste is..hihi.. ik heb alleen nog ma 1 pakje gekocht.. unisex jah.. wat is er weinig leuke kleding in unisex.. k wil snel weten wat t is (en op de een of andere manier neig ik ook na roze...)

@jenny: en heeft t al doorgezet? wel balen.. mja dan weet je wel weer waar je aan toe bent..

@allemaal: vannacht wakker gelegen.. dinsdag moet k meelopen op (misschien wel) mn nieuwe werk.. mja wanneer vertel ik dat ik zwanger ben???iemand tips?

drukke dag voor de boeg! konijntjes schoon hok.. vissen schoon aquarium.. en ach jah.. dan wil ik ook lekker slapen.. dus slaapkamer ook maar weer s een beurt geven..

liefs

@ Astrid: dat het de ene keer hoog zit en dan weer laag kan natuurlijk ook door de samentrekking van je baarmoeder komen aangzien deze groeit. Of misschien door inspanning je hoort dat dit al vanaf week 6 ofzo kan voorkomen.

@ Sjaar : Het heeft nu eindelijk doorgezet. Ben er niet echt teleurgesteld over. Wel ga ik denk ik ovu testen halen zodat ik weet wanneer mijn sprong is want om nu weer een hele maand iedere dag te klussen pfff alhoewel vriendlief het niet erg zou vinden haha.

Oke ik kan het toch niet laten we zijn met de laaste slaapkamer bezig in huis enne........tja wat doe je met een kamer die je eigenlijk overhebt als je met zijn tweeen bent. Juist jullie voelen m al denk. Heb gewoon vrolijk groen op de muur gedaan met wit hihih en een grote boom met een winnie de poeh. I know misschien niet slim dit nu al te doen want wie weet duurt het nog een jaar (gaan we niet van uit he ). Maar het is gewoon een goede afleiding.
Lekker weekend gehad allemaal?

Jenny

Hoi Hoi,
@Elena, Ik heb de pc tussentijds alweer uitgezet maar zal wel weer opnieuw beginnen :-D
Ik moet trouwens iedere keer weer zo ontzettend lachen om bepaalde uitspraken van jou. Jij bet dat betreft net zoals ik.. Ik schrijf ze alleen niet op maar denk ze en zeg het hardop.. met je baarmoeder gevuld blijven.. hahahaha!
Ik ben pas op kantoor ook opgeroepen bij iemand die ziek was en hoestte.. Vermoedelijke mexicaansegriep.. Half Portaal s tond op z'n achterpoten want o jee! Jongen moet nu verplicht 10 dagen thuis blijven.. Toch niet zo'n heel prettig gevoel dat ik iedere keer bij dit soort gevallen word opgeroepen.. (krijg er extra voor betaald dus wat dat betreft...Mag dus niet weigeren) Ik zal het ook maar krijgen en ik geef het door aan mijn kleine.. Het idee vind ik dan ook niet zo heel prettig.

Spannend een huis kopen! Ik heb eigenlijk alleen nog maar gekocht in mijn leven en het kan voordelig zijn of niet.. Belastingcenten zijn fijn en je kan doen wat je wilt met huis maar als je weg wilt moet je soms zo lang wachten.
En Shari, wat ik dat voor een huis.. €139,000. Dat had ik betaald voor mijn 2 kamer appartement!! Geez! wat een prijzen!
Maarre, niet zo heel veel verstand van hypotheken, maar waarom alleen de hypotheek op jou naam dragen. Heeft BKR registratie daar dan zoveel invloed op?

@Jenny, Balen die ongi maar wel normaal naar 5 weken hoor.. Je lichaam is nu weer reset en hopelijk vol goede moed naar de volgende ronde!
Misschien even het NOD lijstje aanpassen...

@Astrid, Wat jij hebt klinkt erg vreemd. Geen ervaring mee. Maar ik zou me niet al te druk maken. Probeer maar lekker te genieten! Zag op hyves je buikje! Je groeit hard zeg!

@Shari, Lastig pakket. Ik zal het niet te snel vertellen.. Misschien een beetje uitgekookt maar zal het vertellen na je proefperiode.

Gisteren mij ei gehad en ben serieus waar vanaf de dag na mijn ongi elke dag geklust. Voel me net zo'n nymfomaan! NIet alleen om zwanger te worden want die druk heb ik wel een beetje laten varen (seks is sowieso al lekker =D)
Verder geen nieuwe info gevonden. Ze is nog steeds op Kos en is niet meer achter de PC geweest..
I will keep you updated!

Liefs,

Hallo allemaal,

Gister eventjes niet geklust in ons nieuwe huis. Heerlijk een stukje door het bos gewandeld. Daarna even tilburg in en daar uit eten geweest met zn 2tjes. Het was echt een leuk dagje! Vandaag ga ik voor mijn werk even nieuwe kinderboekjes kopen. Ben gek op boeken (ook kinderboeken :p)dus dat komt helemaal goed. Daarna naar de verjaardag van mn zwager. Gaan we alweer uit eten :p
Dit weekend veel geklust (niet @ ons nieuwe huis :D) als het goed is was nu ergens mn eisprong weer. Heb wel een steekje in mn rechter zij gevoeld en ook een beetje zeurderige pijn...maar of dat mn ei nou was...heb geen idee. Wel daarvoor en daarna veel geklust dus hoop echt heeel erg dat het is gelukt!
Volgende week hoef ik maar 3 daagjes te werken! Heerlijk! En a.s. donderdag de bruiloft van een oud-buurmeisje. Erg leuk!

@Sjaar. Het ligt er aan..als het voor een vaste baan is zou ik het wel zeggen maar als het voor invalwerk is geloof ik niet. In principe hoef je het niet te zeggen en mogen ze je daar ook niet op weigeren (al zullen ze dan al snel andere redenen geven om je niet aan te nemen)tjah moeilijk heh...je voelt je ook zo lullig als je het later moet zeggen...Waar jij je het beste bij voelt!

@jenny; balen dat je ongi bent geworden! Maargoed dan weet je wel waar je aan toe bent. Het gaf mij in ieder geval een hoop rust.

@Elena; Spannend een huis kopen! Zo laag als de huizenprijzen op dit moment zijn zullen ze niet snel meer gaan. Als je nog geen koophuis hebt is dit dus het ideale moment! Ik heb ook nog wel een huis voor je? :p 3 slaapkamers, woonkamer/open keuken, badkamer (met ligbad) en een tuin. T ligt alleen naast Rotterdam (wil je vast niet :D)
Succes met de huizenjacht!

@allemaal; Tegenwoordig wil bijna iedereen weten wat het wordt. Jullie ook allemaal?
Als ik zwanger raak hoop ik toch mijn nieuwsgierigheid te kunnen bedwingen. Het lijkt me juist zo'n verassing als je tot het laatste moment lekker kunt speculeren en dan pas ziet wat het is!

fijne dag iederen!

Liefs jolien

haha jenny! Dat geeft toch niets dat je dat nu al doet?! Ik heb dat voor de eerste ook gedaan! Kamertje was al klaar een half jaar voor we uberhaupt begonnen te proberen!

Sjaar: Grappig he een vent in een babywinkel!

Net gebeld dat een vriendin van mij gisteren is bevallen, gezond kindje, Lorenzo. Zij heeft de vorige keer psychoses na de bavalling gekregen dus het is fijn te horen dat het nu tot nog toe goed gaat.
En ik heb er nu totaal geen moeite mee, hoe leuk is dat (had ik niet zwanger geweest dan waarschijnlijk welnatuurlijk)!
xx

Hey Ladies!

Ik heb inderdaad mijn hart op mijn tong liggen, en het kan hele leuke opmerkingen geven maar ook niet leuke hoor! Zo had ik een tijdje geleden iemand die zag er slecht uit, dus ik zeg heel bot: Wat zie jij er slecht uit, niet dood gaan he? (ik weet het, veel te cru :S) en wat denk je? Nou wordt diegene onderzocht omdat ze denken dat ie een ernstige ziekte heeft! Dan kan ik niet diep genoeg door de grond zakken!

@Jolien, Rotterdam... Tja, ik heb er geen problemen mee, al is het wat ver van mijn werk, maar mijn vriend is een rasechte Amsterdammer en een Ajaxied...Gaat hem niet worden dus!

@Sjaar: 139.000 is niet veel! Maar jullie wonen in de middel of nowhere he.. Gnagnagna, nee bedankt! Hier hebben we ook een dorpje (kreileroord, zoek maar eens op Funda.nl) en daar gaan de eensgezinswoningen weg voor een ton... Alleen wil ik daar niet wonen want a: je hebt er een auto nodig omdat er geen winkels in de buurt zijn, en dan heb ik wel een auto maar toch, en b: veel drugs gaat daar rond. Niet echt droomplaatje om een gezin te hebben!

Oh en je zwangerschap? Je bent het verplicht te vertellen met 26 weken... Je hebt alle tijd dus om eerst heerlijk je proeftijd door te gaan, en denk er rustig over! Alle tijd meid!

@Astrid: Als ik particulier zou huren zit ik ook op 700 euro, maar via de woningbouw niet, zo 4 a 500 euro huur per maand. Is nog best te doen!

@Mayo: Ik weet niet precies hoe het zit met de BKR maar ik weet wel dat mijn lover geen hypotheek kan krijgen. Nu wil ik wel nagaan bij de bank of ik gewoon een iets hogere hypotheek kan krijgen omdat vriendlief ook een vast contract heeft. Maar dan moet het buiten het boekje zeg maar, en daar zijn ze nu niet happig op, maar ik zal me lief gedragen dan krijg ik altijd een hoop gedaan :D

Mijn ei komt eraaaaaaaaaaaaaaaan! Vriendlief is weer opgeknapt, de druk is er af bij hem want hij weet niks meer van mijn cyclus. Heb hem helemaal op een ander spoor gebracht en thank god! the sex is back! Hou nu even de boot af bij hem want zaterdag zou mijn ei moeten zijn.... ik twijfel, dus het is donderdag of zaterdag...Hmm, gelukkig ben ik vrij dus dat komt goed uit...

Weetje wat stom is? Even off-topic hoor, nu het zo herfstig weer is heb ik zin in kerst! Niet lachen en nee de mexicaanse griep is me niet naar me bol gestegen, maar heerlijk de kaarsjes aan, de boom optuigen, een lekkere dikke gebreide coltrui aan, skinnyjeans en mijn leren laarzen weer uit de kast... Hmmmmmm wijntje erbij..... Ok, laat maar! :D

Oh je de griep... Nou, weten of ik het heb/had doen we natuurlijk nooit, maar ik zit nu in de laatste fase, ik wordt gek van het binnen zitten en kijk alleen maar de dvd's van alle seizoenen Sex And The City. En als je je verveelt dan is het vaak een teken van beter worden. Morgen weer even me teamhoofd bellen en ik ga hem smeeeeeeeeeeeeeeken of ik weer aan het werk mag :D We hebben trouwens nog steeds een gat, de sollicitatierondes gaan binnenkort beginnen dus ben erg benieuwd!

Nou dames, genoeg getalkt, tot later!

Liefs, Elena

hoi hoi!

even snel want vriendlief wil t aquarium in de vaatwasser doen (de visjes zijn dr uit hoor) hihi..

@elena: k heb al weeeeeken zin in kerst:p vroeg me al af of ik de enige was.. haha.. gister lekker in mn huispak op de bank.. met warme chocolademelk.. voelde al bijna zo.. k woon ook in the middle of nowhere jah.. je hebt hier een auto nodig om overal te komen.. mja je bent wel met 3 kwartier in amsterdam.. en da valt nog wel mee..

liefs!

Terug
Bovenaan