Zwanger worden na een miskraam

Hmmm warme chocolademelk.... Kerstliedjes...Kadootjes kopen op koopavond terwijl het donker en koud is...overal lichtjes.... lekker samen uit eten...

(F*CK!! Wat ik me ent bedenk.... ik moet werken met kerst :-(

Wheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh!!!!

Nou, zelfs die dagdroom houd me dus niet meer bezig....

Jullie zijn maf. Kerstmis is leuk ja.. maar dat duurt toch echt nog wel eventjes.. Hebben jullie de weerberichten gehoord van deze week! Eerst nog lekker genieten van deze nazomer. Lekker met een wijntje het terras op, BBQ met vrienden!
Zodra de nazomer over is mag het wel kerst worden.. Beter dan die eindeloze regen in de herfst!! Alleen een beetje jammer dt mijn jochie dan alweer 2 word! 27-12-07 Waar blijft de tijd!!

ik verveel me....

Ik verveel me echt heel erg!!

Vriendlief is voor de derde avond op een rij de hele avond EN nacht aan het werk bij de deur in Volendam (kermis) en ik heb zin in ijs van de Mac. Heeeeel veeeeel ijs van de mac.... Alleen zijn al mijn vriendinnetjes druk... En alleen heen gaan is ook saai.... Kan ik me net zo goed saai voelen thuis in mijn pyama, hoef ik me tenminste niet aan te kleden....

Pfff wat is het leven toch ook zwaar he... ;-)

Heee, jullie zijn allemaal flink bezig geweest vanmiddag!
Elena: een bkr code, "draagt" (in dit geval je vriend)tussen de 3 maanden en 5 jaar. normaliter krijg je het door wanbetaling of iets met schulden int verleden. Daardoor kun je dus geen geld lenen of bij een postorder of telecombedrijf dingen aanvragen/bestellen om iets te noemen, kan zelfs een probleem zijn als je geregistreerd partnerschap wilt delen, wij hebben er enkele weken op moeten wachten om die reden (mijn ex had een Bkr op zijn naam door wanbetaling en schulden, vandaar ;)

Jolien: wij willen ook graag weten wat het is hoor! Ik houd niet zovan verassingen en het is zo handig als je het van te voren weet. We gaan het geslacht ook gewoon vertellen (tenminste dat zeggen we nu) maar de naam niet! (ik heb trouwens netpas de namen die ik had aan mijn vriend verteld en de gene die ik het leukst vind, vind hij ook het leukst van mijn lijstje!!! fffijjjuff)

Sjari: het mag dan welniet verplicht zijn het eerder te vertellen maar ik zou het iig wel in de proftijd vertellen, anders lijkt het een beetje als bedonderen, als is dat wettelijk niet zo, en als eventuele baas zou ik het waarderen dat je het in je proeftijd verteld en niet wacht tot je er net uit bent.
Zoals gezegd: waar je je zelf het lekkers bij zou voelen.
Ik heb het gehad op mijn werk vroeger. Mijn contract zou worden verlengd met een half jaar tot ie hoorde dat ik zwanger was, nou das moooi klote natuurlijk,maar in mijn geval, was meneer net te laat met het mij eruit gooien dus moest ie nog lekker een half jaartje doorbetalen...

Herfst heeft toch ook wel iets? Met de kids door de plassen rennen en met goudgekleurde blaadjes je huis "versieren" op hun manier. Misschien zonder kids iets minder leuk maar wij knutselen heel veel in de herfst en bakken koekjes of taart, nee gezellig hoor.

Ik ga ff op internet kijken of er hier nog leuke huisjes te vinden zijn,ik zit er op het moment hier echt doorheen, ik ben de hele week al aant janken, ik heb het een beetje moeilijk met die houding van de famillie al probeer ik me groot te houden, en ik word er een beetje gek van dat ik mijn eigen plekkie niet heb, niet mijn spulletjes ons huisje, en het hele zwanger zijn valt me met twee kids ietsie zwaarder dan gehoopt, zeker doordat die bekken nu al zeer doen. Ja, leven is zwaar elena ;)

xx

He Astrid,

Wij zijn nog aan het afbetalen van de schulden van mijn vriend. Maar hopelijk zijn we over twee jaar klaar... Daarna indd nog de 3 of 5 jaar registratie maar ach... Er zijn ergere dingen op de wereld!

Gelukkig blijkt dat ik een aardig jaarsalaris heb bruto, dus ben wel erg nieuwsgierig naar wat ik kan lenen. Misschien niet zo veel als we zouden willen, maar dan blijven de kosten ook laag. Als het maandelijkse schuldbedrag betaalt is, houden we nog anderhalf salaris over. En als ik alleen op mijn salaris een hyptheek kan krijgen, en met een anderhalf salaris moet leven en mijn hypotheek moet betalen, blijft er nog genoeg geld over om eventuele andere dingen te doen...

Het heeft ook zo zijn voordelen he :D

Ik heb nooit problemen met hyves!??

Herfst heb ik niet zo veel meer, al die regen, bah! De wind vind ik wel heerlijk maar helaas gaat die vaak gepaard met regen....

Liefs, Elena

Heej,

Als je een BKR registratie hebt word je toch niet moeilijker gemaakt met een ger.partnerschap. Ik snap die link niet helemaal?? Manlief heeft door die (h)eks ook een schuld gekregen en heeft volgens mij ook een BKR registratie. Volgens mij wij allebei zelfs want de lening staat op een en/of naam. Toch hebben wij ondanks die lening geen hinder gehad met ger.partnerschap of bestellingen bij postorder bedrijven. Niet dat ik er gebruik van maak maar als ik iets bestel bij de Wehkamp, kan ik dat gewoon doen op afbetaling... Misschien heeft het te maken met de hoogte van je lening en of je goed en regelmatig aflost.

Toch vind ik het maar een klote situatie waar jij in zit. Neem me niet kwalijk als ik het zo plat zegt maar jij bent als nuchtere hollander naar Belgie verhuist met je kids. Je had totaal geen aanknopingspunten in Belgie en dan ook al dat gedoe met dat huis en je schoonfamilie. Dan de hormonen van deze zwangerschap er nog bij.. Kan me goed voorstellen hoe jij je voelt..
Ik heb zelf 4,5 jaar moeten vechten op begrip en respect bij mijn schoonfamilie. Totdat Marcel bij mij weg ging en iets begon met die bitch.. (Ik ga haar niet online bij haar naam noemen.. Nog niet iig.) en toen zagen ze in dat Marcel het wel goed had bij mij. 6 maanden nadat we weer samen waren werd ik zwanger van hem.. en pas nadat we dat vertelde hoorde ik er pas bij. Vreselijk! Ik heb precies het zelfde dominante karakter als mijn schoonmoeder en dat botst zo vaak. Toch is zij nog erger dan ik want ze wint het meest. Toch zorgt dat voor veel conflicten. Ik heb er mee te maken helaas.. Maar niet meer dan nodig is.

@Shari, Tja, je kan ze het gevoel geven dat je ze bedonderd hebt maar neemt dan wel het risico dat ze je er uit zetten. Ze gooien het dan wel op het feit: kredietcrisis! Geloof me, je zal niet de eerste zijn! Maar doe waar jij je goed bij voelt. Je moet het ze toch vertellen.. Maar wacht sowieso tot dat je de 12 weken grens voorbij bent. Je weet het maar nooit.. (wil je niet onzeker maken.. just to be sure..)

@Elena, al iets gevonden waar je een beetje afleiding aan hebt. Zelfde situatie hiero. Manlief ligt met (een vermoedelijke) migraine op bed.. Heb Keano in bad gedaan en in bed en zit nu al vanaf 7 uur in mijn eentje. Boring! JIj kan nog weg voor Macijs.. Ik niet.. En ik wil ook!

@Jolien, Mag ik weer zwanger raken willen ook wij weten wat het word. Het is zoveel makkelijker.. We wisten het bij Keano ook. Toch gekozen voor neutrale kleuren. Zal ik nu waarschijnlijk niet doen.. Weet je hoe leuk als je al stoere jongens kleertjes kan kopen of zoetsappig roze, Ik kan me iig niet beheersen. Ook zal ik het prettig weten of ik nog iets heb aan de klleertjes van de kleine man. MIjn hele zolder ligt vol met babyspullen. Als het een meid zou worden, geef ik alle jongens kleertjes weg.. Anders niet.. Altands de leukste niet.. Maar aangezien de Familie Fonke alleen maar jongens kunnen maken.. Schoonvader 5 zoons en al mijn zwagers hebben ook alleen maar zonen.. en marcel natuurlijk ook 2 jongens.. Ik heb de hoop op een meid opgegeven. :)

Bij ons het lange wachten weer begonnen. Ei gehad.. Nu weer 14 dagen aftellen. Gelukkig weet ik het voor het proces.. Mocht ik toch zwanger zijn, ga ik volledig afstand doen van die situatie met Valerio. Ook geen info meer zoeken.. Geen extra stress opzoeken iig! Wil niet dat het doordoor weer fout gaat!

Liefs,

Terug
Bovenaan