Heee, jullie zijn allemaal flink bezig geweest vanmiddag!
Elena: een bkr code, "draagt" (in dit geval je vriend)tussen de 3 maanden en 5 jaar. normaliter krijg je het door wanbetaling of iets met schulden int verleden. Daardoor kun je dus geen geld lenen of bij een postorder of telecombedrijf dingen aanvragen/bestellen om iets te noemen, kan zelfs een probleem zijn als je geregistreerd partnerschap wilt delen, wij hebben er enkele weken op moeten wachten om die reden (mijn ex had een Bkr op zijn naam door wanbetaling en schulden, vandaar
Jolien: wij willen ook graag weten wat het is hoor! Ik houd niet zovan verassingen en het is zo handig als je het van te voren weet. We gaan het geslacht ook gewoon vertellen (tenminste dat zeggen we nu) maar de naam niet! (ik heb trouwens netpas de namen die ik had aan mijn vriend verteld en de gene die ik het leukst vind, vind hij ook het leukst van mijn lijstje!!! fffijjjuff)
Sjari: het mag dan welniet verplicht zijn het eerder te vertellen maar ik zou het iig wel in de proftijd vertellen, anders lijkt het een beetje als bedonderen, als is dat wettelijk niet zo, en als eventuele baas zou ik het waarderen dat je het in je proeftijd verteld en niet wacht tot je er net uit bent.
Zoals gezegd: waar je je zelf het lekkers bij zou voelen.
Ik heb het gehad op mijn werk vroeger. Mijn contract zou worden verlengd met een half jaar tot ie hoorde dat ik zwanger was, nou das moooi klote natuurlijk,maar in mijn geval, was meneer net te laat met het mij eruit gooien dus moest ie nog lekker een half jaartje doorbetalen...
Herfst heeft toch ook wel iets? Met de kids door de plassen rennen en met goudgekleurde blaadjes je huis "versieren" op hun manier. Misschien zonder kids iets minder leuk maar wij knutselen heel veel in de herfst en bakken koekjes of taart, nee gezellig hoor.
Ik ga ff op internet kijken of er hier nog leuke huisjes te vinden zijn,ik zit er op het moment hier echt doorheen, ik ben de hele week al aant janken, ik heb het een beetje moeilijk met die houding van de famillie al probeer ik me groot te houden, en ik word er een beetje gek van dat ik mijn eigen plekkie niet heb, niet mijn spulletjes ons huisje, en het hele zwanger zijn valt me met twee kids ietsie zwaarder dan gehoopt, zeker doordat die bekken nu al zeer doen. Ja, leven is zwaar elena
xx