Zwanger worden na een miskraam

goh, allebei gratis en voor niets masseren!

Mayo; ik heb een poosje geleden nog gevraagd over die meeting, maar niemand reageerde :s

Ik wil nogsteeds wel, dan op een zondag, we waren het er over eens geloof ik dat dat voor iedereen beter zou zijn, toch?
Dan kan omgeving utrecht, dan is het voor elena ook nog te rijden (en voor mij natuurlijk :)),voor de rest van jullie maakte dat niet zo veel uit toch Utrecht of Eindhoven?
dus....

we hebben maar clowntjes trekpopjes gemaakt, maar dionne was boos heeft et zwart zitten veven en wilde toen niet meer :s
Jordis schaartje is kapot (hij is linkshandig) en ik heb geen andere dus mama mag alles knippen :s tis een beetje int water gevallen dus, maar ik zal ze wel afmaken hoor...
xx

Hoi dames

Ik wil ook wel meeten, maar niet op zondag 15 november. Dat is de dag na mn verjaardag en ik heb dan een berg loge's

Omgeving Utrecht is voor mij prima te bereiken! dus ik ben voor!!

Liefs

Oke, dus dan zijn we al weer met drie, sjari? elena, we gaan denk ik weer een zondag roepen??? Omgeving utrecht goed???

Ik kan practisch altijd, moet alleen om 18h ong terug in maurik zijn om de kids op te halen dus dat we niet om 15h ofzo pas afspreken...

Voel je je al beter jen?
Ik voel me ff kotsmisselijk, ik moet nodig iets eten! Ik heb het wel minder vaak dan eerst, gelukkig!

x

He dames!

Ik heb mijn november rooster nog niet dus ik kan nog niet zeggen of ik dan kan!!! Het willen is geen probleem!!

Allemaal 1,5 week voor ons NOD's dus we zitten nu ook ongeveer allemaal in of rondom onze vruchtbare periode!! Ik hoop dat het me gaat lukken vriendlief te versieren zodat er op de juiste dagen geklust gaat worden, momenteel is hij dood en dood op omdat hij het hele weekend door heeft gewerkt en nu is zijn gewone werkweek weer bezig :S Arme stakker... Hij ligt nu op mijn schoot (laptop op hem) te slapen en slaap gewoon door mijn getik heen... Dan moet je echt wel moe zijn hahahaha

Op het werk is vandaag het sollicitatiegesprek geweest, er was maar een iemand die gereageerd had (intern) op de vacature, maar ja je moet het ook maar willen he op zo'n groep als de mijne! Ik ben nu gewoon 5 dagen vrij... Zo lekker! Alle dagen van mijn vruchtbare dagen ben ik gewoon vrij... Volgende maand ook als het goed is, dus dat kan niet missen!!

Creabea ben ik al helemaaaaaaal niet, dus ik kan daar niemand mee helpen helaas! Was nooit zo happy over onze knip en plak lessen op het MBO SPW bleeeghhh!

Dames, wat is het slimst... Voor het geval dat ik vriendlief niet zover krijg dat er twee dagen op een rij geklust word.... Mijn ei is vrijdag of zondag... Kan ik dna het beste klussen op de vrijdag en zondag, of de dagen ervoor de donderdag en zaterdag???

Liefs Elena

Oh Edith! Jou wilde ik nog even persoonlijk een hart onder de riem steken!!

Wat een k*utwijf he!! ik ben zelf ook als een nummer behandeld met de miskraam, dus ik kan me voorstellen hoe je je voelt. Je hebt alleen alle recht van spreken he, vergeet dat niet! Geef het anders de volgende keer gewoon aan bij de GYN, VK dat je dat naar vond! Op het moment zelf denk je daar niet over na omdat je compleet overdonderd bent.... Maar laat je niet als een nummer behandelen want dan lopen ze compleet over je heen in het vervolg.

Het blijft hoe dan ook erg naar en vervelend, en ik vind het erg lullig voor je. Dikke knuffel vanuit Noord Holland!

Hahahahahaa

Dat is feest feest feest!!!

Zondag hebben we een grote tent in de stad staan met live muziek, en maarndag word er een draafbaan gemaakt (rechtdoor en heel veel zand) waar paarden met karretjes erachter met een mensje in het karretje, met twee tegelijk tegen elkaar gaan racen. Daar blijft steeds 1 snelte van over en die gaan weer tegen elkaar en dat gaat door tot er een winnaar is. Daar gaan mensen op gokken en dan hopen dat iemand gegokt heeft op het winnende paard.

Voor mij betekent het veel dansen met vrienden en vriendinnen, bijkletsen met de hele stad en oude bekenden, nieuwe mensen leren kennen en als ik niet zwanger ben, heel veel drank :D

Dat is harddraverij ;-)

Terug
Bovenaan