Zwanger worden na een miskraam

Haha ja elke dag.....heb ook gezegd dat ik daar nu niet meer aan begin. We doen gewoon om de dag nu anders is de lol ( voor mij dan hij zit er niet mee ) er af.
Ach ja je bent jong en je wilt wat he...of je bent wild en je jongt wat in dit geval dus :p.

@ Sjaar: Zie je nou jij had het dus ook zo vroeg die verschijnselen en vriendlief maar zeggen dat ik gek ben en dat niet kan :S.

Hallo dames!

Hier weer een werkende dame dus minder tijd voor het forum!

Ik weet niet meer wie het vroeg maar ik moet zelfs drie dagen werken met kerst... Overdag met kerstavond, eerste en tweede kerstdag... Ben zoals het er nu uitziet wel 3 weken vrij in december... had nogal wat uren over!

Ik heb vrijdag of zondag mijn ei, dinsdag donderdag, zaterdag en zondag dus klussen... Dan kan ik het niet missen! Toch??? (heb bevestiging nodig dames!!)

Er MOET iemand zwanger worden binnenkort want ik wordt gek..... Als ik het niet ben, dan iemand van jullie, dat geeft hoop!

Liefs Elena

Hoi dames

@ elena, nou oke, als er dan iemand zwanger moet worden offer ik me wel op hoor ;) zucht steun ;) misschien moet jij het maar worden :p

Ik heb mn ei vermoedelijk zondag of maandag, maar wij zijn nu al begonnen met om de dag, Heb het idee dat ik een vroege eisprong heb, alle keren dat ik zwanger ben geworden hebben we vroeg gesext en daarna niet zo heel veel meer, dus ben benieuwd, we gaan nu gewoon relaxed door.

Enneh, elena, gewoon om de dag moet zoiezo goed zijn!! sperma kan tot 6 dagen overleven ofzo, dus iedere 2 dagen wat vers erbij moet lukken !!!!!

Liefs Jen

Hai meiden,

Ik offer me wel op. Ik hoop ook echt dat het nu gaat lukken. De eerste is Edith nu..

@Elena, balen dat je moet werken rondom de kerst. Als ik dit soort dingen lees, ben ik zo blij met mij kantoorbaan.. =D

@Jenny, Begrijpen doe ik het zeker maar elke dag klussen. Pffhh. De lol gaat er dan snel vanaf.

Vroege verschijnselen kunnen zeker maar je kan ook dingen gaan inbeelden. Als je iets heel graag wilt, kan je dat ook daadwerkelijk gaan voelen. Astrid heeft het eens gehad en ik ook.. Als je dan ongi word, voel je helemaal kut.. Dat je lichaam je zo kan bedonderen.

Ik zelf ben de laatste tijd helemaal niet met zwanger worden bezig.. Alleen als ik het forum check denk ik er even aan. Ik hoop nog steeds dat het is gelukt.. Merk wel dat ik de laatste dagen erg opvliegend ben en dat ik me een ongeluk eet.. maar dat kan ook stress zijn. Die rechtzaak blijft me door mijn kop spoken. Ik kan het maar niet los laten. Ik zal wel moeten want het kan wel voorjaar worden voor er echt een uitspraak is. Nog een halfjaar in onzekerheid leven, kan ik niet aan..

Liefs, Mayo

ZWANGEREN:

Astrid -Zwanger! - kind 3 28-03-2010
Shari(SjAAR) -Zwanger! kind 1 13-04-2010

NOD's:

Jen(KNUTSELJUF)-NOD 29/08 -ronde 1 na 2e
mk- kind 2
Jenny (JENNYBABEK)- NOD30/08 - ronde 1 na mk- kind ..
Edith - NOD 08/09- ronde 2 na 2e mk - kind 3
Marjoleine(KEANOSMAMA)-NOD 20/09 -ronde 5 na mk- kind 2
Jolien- NOD 20/09- ronde 3 na 1e mk- kind 1
Elena- NOD 27/09- ronde 2 na 1e mk- kind 1

Jen en Jenny, jullie zijn beide weer ongi geweest.. maar volgens mij is dit het laatste lijstje...
Kunnen jullie het aanpassen..

Edith vandaag NOD. Laten we hopen voor haar op goed nieuws!

Helaas, Edith niet de eerste hoor!
Edith in superdip momenteel...
Edith heeft het ff helemaaaal gehad, bah.

Was afgelopen vrijdag al ongi . Had het wel verteld, maar vergeten lijstje aan te passen.
na twee dagen minimaal bl verlies alweer gestopt. Vanmiddag weer ietsje bruinverlies, nu weer niks.
Dus 8 wkn na cur nog geen fatsoenlijke ongi gehad. O ja, en flinke buikpijn dit weekend. Dus ben bang voor complicatie van curettages.
Heb naar ziekenhuis gebeld. Gyn belt a.s. maandag (!) terug. Heb wel zijn doktersassistente aan de lijn gehad, maar die had mijn dossier niet voor me. Ik zie dus dat ik twee keer minimmaal bl verlies na de cur had gehad na een mk. "ja, dat kan hoor, wacht nog maar een maandje"
maar ik had gelezen dat dit misschien verklevingen kunnen zijn en dat iedere maand wachten meer problemen oplevert. "is er een kinderwens dan?"
AAAAAAAAAAARRRRRRGGGGHHHH
Wat een domme muts!
geef dan geen advies als je het verhaal niet kent!!!
Hmpf. hoop dat de komende dagen ongi doorzet, dan is er niks aan de hand.
Ik zet mijn nieuwe NOD toch maar op 2 okt.

ZWANGEREN:

NOD's:

Jen(KNUTSELJUF)-NOD 29/08 -ronde 1 na 2e
mk- kind 2
Edith - NOD 2/10- ronde 3 na 2e mk - kind 3

ZWANGEREN:

NOD's:

Jen(KNUTSELJUF)-NOD 28/09 -ronde 2 na 2e
mk- kind 2
Edith - NOD 2/10- ronde 3 na 2e mk - kind 3

Terug
Bovenaan