Zwanger worden na een miskraam

ZWANGEREN:

Astrid - Zwanger! - kind 3 28-03-2010
Shari(SJAAR) - Zwanger! - kind 1 13-04-2019

NOD'S:

Jen (KNUTSELJUF)-NOD 28/09 - ronde 2 na 2e mk- kind 2
Jenny (JENNYBABEK)- NOD 30/09 - ronde 2 na 1e mk kind...
Edith - NOD 2/10 - ronde 3 na 2e mk - kind 3
Marjoleine(KEANOSMAMA)- NOD 20/09 - ronde 5 na mk - kind 2
Jolien - NOD 20/09 - ronde 3 na 1e mk - kind 1
Elena - NOD 27/09 - ronde 2 na 1e mk - kind 1

Edith: lekkere muts die je aan de lijn had zeg! Heb je niet gevraagd of je dan maar een andere gyn/assistent kon spreken die wel wist waar ze het over had? "is er een kinderwens dan??" grrr!
Ik geloof ook best dat die dokters bij alles zeggen dat het 'normaal' is. Was ook blij dat ik er toen der tijd op gestaan heb om een echo te krijgen, en je weet wat daar uit kwam! Mag toch voor je hopen dat je geen verkleving hebt, Edith. Misschien een domme (maar niet beledigd bedoelde) vraag hoor maar is dat ook leeftijdgebonden qua risicos?

jen/mayo: massage was lekker hoor :p

Dion moest weer huilen bij schooltje "ik ben bang, ik ben bang" ahhhh, ik vind het zooo sneu he. Had ik 5 min langer gebleven had ik zelf ook gaan janken, dat helpt ook niet he, maar het gaat zo diep je kleine meid zo te zien... Ik heb wel gezegd tegen de meneer dat ze nog niet de hele dag blijft vanaf donderdag hoor, we schuiven het wel een weekje op! Hopelijk gaat het dan beter!

Iemand nog een leuk knutselidee? Ik heb een zak vol pizza/eierdozen en wc rollen, verf en nog meer van dat spul! Vandaag woensdag: knutseldag! Mijn kids zijn er dol op, maar mijn creativiteit verlaat me even... :s
xx

Het is prettiger lezen als het op volgorde staat... En wat zitten we eigenlijk allemaal dicht bij elkaar...

ZWANGEREN:

Astrid - Zwanger! - kind 3 28-03-2010
Shari(SJAAR) - Zwanger! - kind 1 13-04-2019

NOD'S:

Marjoleine(KEANOSMAMA)- NOD 20/09 - ronde 5 na mk - kind 2
Jolien - NOD 20/09 - ronde 3 na 1e mk - kind 1
Elena - NOD 27/09 - ronde 2 na 1e mk - kind 1
Jen (KNUTSELJUF)-NOD 28/09 - ronde 2 na 2e mk- kind 2
Jenny (JENNYBABEK)- NOD 30/09 - ronde 2 na 1e mk kind...
Edith - NOD 2/10 - ronde 3 na 2e mk - kind 3

Heej,

Edith, echt balen.. Ik had het niet mee gekregen dat je ongi was geworden.
Toch blijf ik me verbazen hoe mensen met je omgaan. Als of je maar een nummertje bent. Je wilt toch een einde maken aan al die onzekerheid! Of je nu de gyn,Vk of HA aan de lijn hebt of andere instantie's, over krijg ik het gevoel dat ze pas tijd voor me willen maken als zij daar zin in hebben.. Kan daar zo pissed om worden. Je bent toch niet voor niets! Maja, je hebt niets aan deze info. Ik hoop dat er niets eng te vinden.

Enne, Astrid/Jen, ik ook nog een message gehad. Toch altijd wel erg prettig!
Vrijdag weer na een echte masseur! Hard nodig weer..

Is Jolien hier nog??

Hey dames,

Ik ben pas om 11 uur mn bedje uitgekropen en ga er zo weer in, heb echt de griep te pakken :(
Helaas hier geen man die goed is in masseren en geloof me, hij heeft het geprobeerd, maar nee. Ik heb over 2 weken pas weer een afspraak bij de masseuze, duurt nog zo'n tijd :(

We zitten inderdaad allemaal in 1,5 week tijd met de NOD's. Hopen dat er een hoop zwangeren tussen zitten deze maand!

Ik ga dr weer in,

Liefs Jen

Gaan jullie werkelijk naar een echte masseuse?
Ik ben blij dat mijn vent er goed (gen oeg) in is. Kost ook niets, ja, dat het vanavond mijn beurt is :p
niemand een knutselidee :"(

Oh, mijn gboortekaartje word wel leuk hoor :))
Ik vandaar begonnen te schetsen en een eerste laagje schilderen...

sjaar: hoest daar?

x

Jep. Eens in de 2 weken 20 minuten.. Kost me helemaal niets hoor. En manlief wil het ook nog wel eens doen! Heerlijk

Toch ziek geworden.. Zat er in.. Hopelijk snel weer beter want je hebt toch ook van de week je ei..

Sorry Astrid, Ben niet zo heel creatief.. Zo even geen ideen.

Shari zit vandaag in Arnhem zag ik net.. 10 minuutjes bij mij vandaan. Jammer dat ik het niet eerder wist.. Ik heb namelijk ook nog plannen om naar Arnhem te gaan vanmiddag. Hahaa

Trouwens, Gaat die meeting nou nog door? Zo ja, waar en wanneer??

Hoi astrid, ik heb een masseuze die ook natuurgeneeskundige is, ik kan dus mn massage rekeningen onder homoepathie declareren bij de verzekering, voor mij is het dus ook "gratis" zal ik maar zeggen.

Ik heb trouwens helemaal geen knutsel inspiratie (en dat voor een docente beeldende vorming, ben echt ziek :(

Terug
Bovenaan