Zwanger worden na een miskraam

Hiya,
En zondag de 29 november dan?? Misschien dat er dan meer mee kunnen. 15e is voor mij geen probleem maar zou wel leuker zijn als er zoveel mogelijk zijn toch?

Dan rond een uur of 11 ofzo?? Eerst koffie of ergens een broodje eten??

@Elena, Harddraverij.. Hmm klinkt erg gezellig.. Maar je weet dan nog niet of je zwanger bent.. Hoe ga je dat aanpakken??

@Shari, Hoe was je dagje Arnhem?? Zal zeker wel uitgeput zijn.

@Astrid, toch nog misselijk.. Probeer het zo te zien, nog maar heel even en je bent er van af.. Dan krijg je weer meer energie en kan je helemaal gaan genieten!

Ik heb vandaag eigenlijk geen fluit gedaan maar voel me toch vreselijk moe.. Blallhhh
Morgen nog een dag vrij maar nog geen idee wat te gaan doen.. Loopt wel los denk ik..

Liefs,

@ Elena: Owh leuk de harddraverij....hier was er vorige week ook een maar ben niet gegaan. Aanstaande vrijdag begint de kermis, maar denk dat ik voor de zekerheid niet ga drinken. Wat betreft het klussen....geen idee wat het beste is. Naar mijn weten duurt het ongeveer tussen de zes en twaalf uur voordat sperma op de juiste plek is aangekomen om je eitje aan te vallen. Dus dan zou ik denk ik zelf kiezen voor donderdag en zaterdag zodat de zaadjes in ieder geval al op hun plek zitten ( en aangezien sperma lang kan leven lijkt dat mij persoonlijk de beste optie ). Hoe dan ook ik hoop voor je dat hij deze maand raakschiet.

Jenny

@ Elena: Owh leuk de harddraverij....hier was er vorige week ook een maar ben niet gegaan. Aanstaande vrijdag begint de kermis, maar denk dat ik voor de zekerheid niet ga drinken. Wat betreft het klussen....geen idee wat het beste is. Naar mijn weten duurt het ongeveer tussen de zes en twaalf uur voordat sperma op de juiste plek is aangekomen om je eitje aan te vallen. Dus dan zou ik denk ik zelf kiezen voor donderdag en zaterdag zodat de zaadjes in ieder geval al op hun plek zitten ( en aangezien sperma lang kan leven lijkt dat mij persoonlijk de beste optie ). Hoe dan ook ik hoop voor je dat hij deze maand raakschiet.

Jenny

Jenny

Jullie zzijn liev.....
Hik, teveel wijn op. en ook nog van die spermaverhalen....
Hihi.

Ik heb echt zo'n gevoel van : houdt het dan nooit op bij mij????
Gisteren alleen iets bruinverlies en nu weer stop.
Ben echt bang voor verklevingen.
2 curettages in 4 mnd kan toch niet goed zijn? Arm baarmoedertje....
Astrid: nee dat heeft niets met leeftijd te maken.
Enne, nee je beledigt me niet. Ben toch al 38...
Van deze stress word ik natuurlijk helemaal niet ongi.
Ben benieuwd wat gyn a.s. maandag te vertellen heeft...

Hoi dames,

@ edith, ik weet hoe je je voelt, ik ben er ook van overtuigd dat de twee curretage's in 3 maanden bij mij niet goed geweest zijn. Ik ben (tegenovergesteld van jou) juist ongelofelijk heftig ongesteld geweest de afgelopen 2 keren! echt heel hevig bloedverlies. Ik maak me stiekum ook eevn beetje zorgen, gelukkig was afgelopen keer wel minder heftig dan de eerste keer ongi (was echt 7 dagen heeel hevig bloedverlies), misschien toch wat meer slijmvlies opgebouwd nu?

Ik hoop voor je dat de gyn goed nieuws voor je heeft maandag. In de zin van dat er niks aan de hand is met je baarmoeder! En ik hoop voor je dat je gewoon snel weer zwanger bent! Pas je wel een beetje op jezelf???

@ elena!! lekker feesten dus!! Aankomend weekend ga ik even helemaal niks doen, ja kinder dingen ;) met mn loge van 5, naar de zwaardvecht demonstraties op het muiderslot :p
Feeste komt binnenkort wel weer. Als ik niet zwanger ben ga ik het eerste weekend van oktober lekker feesten met mn vriendin. Die ik sinds dat ze kids heeft nooit meer echt uit geweest (wel een beetje, maar geen nachten meer doorhalen zoals ik doe) en daar houd ze echt van. Dus wij gaan een feestje bouwen in amsterdam ;)

@ jenny, ik ben het met je eens wat betreft de klus opties ;)

Nou ik ga weer wat nuttigs doen!!!

He dames!

Bedankt voor jullie meedenken... Vandaag en zaterdag dus, en als ik vriendlief zo ver krijg zondag ook nog :D Gelukkig zijn we beide vrij het weekend (vriendlief moet alleen zaterdag avond werken, maar hebben de hele dag) dus het MOET goed komen...

Het drinken met de harddraverij... Ik doe volgende week zondag (een week of 1,2 week na mijn ei) een test, als die negatief is en als ik zelf geen klachten heb (zere borsten, moe, eventuele zwangerschapskwaaltjes) dan ga ik gewoon drinken. Zolang het niet positief test zit het toch niet in je systeem en kan je toch nog gewoon een borrel doen? Toch?

Misschien dat ik toch ook wel niet drink hoor, wil er alles aan doen om bij een volgende zwangerschap geen mk te kunnen krijgen. Ook al heb je er niet veel over te zeggen toch, als het goed zit zit het goed... Het scheelt wel dat we met een stel gaan die ook bezig zijn om zwanger te worden, dus dan is het makkelijker niet drinken....

Ik sta er dit keer wel helemaal achter om te stoppen met roken... Vorige keer had ik er erg veel moeite mee (misschien omdat ik onbewust wist dat het niet goed zou gaan??) en was geminderd tot 4 per dag... Nu wil ik echt resoluut stoppen, helemaal en meteen...!

@Edith: Jou tijd komt ook nog wel, en de tijd dat ze jou als een volwaardig mens gaan behandelen... Maar dat heb je zelf ook een beetje in de hand he, je moet zelf een keer zeggen van STOP, nu gaat het te ver... Ik ben een mens met gevoel en zo wil ik behandeld worden... Ik denk in ieder geval aan je, en zal het hele weekend en maandag een kaarsje voor je branden. Mijn gedachten zijn dan bij jou, en dat gaat helpen! Let maar op! :D

Nou, ik ga maar eens wat aan het huishouden doen.... Ben gewoon 5 dagen vrij!! Joepie!!

Liefs, Elena

Terug
Bovenaan