Zwanger worden na een miskraam

Sjaar @ Mayo: Hoop dat het goeds betekent voor jullie....en mayo dat filmpje jemig zeg ik schrok zo erg dat ik spontaan me arm achterover sloeg boef recht in zijn gezicht haha hij was echt leuk.

Zometeen even naar de woningbouw heb namelijk mot met de buurvrouw....zo'n zeikerd dat het is ben het nu helemaal zat. Zal t ff kort uitleggen, tot twee jaar terug had ik nogal problemen hier in huis met mijn ex die voor veel overlast zorgde ( hij was drugsverslaafd ) uiteindelijk heb ik hem de deur uitgezet en was alles rustig. Nu natuurlijk een nieuwe vriend en we wonen inmiddels echt samen. Nu gaat ze bij politie en woningbouw klagen dat we geluidsoverlast geven. Dit is dus niet zo wat haar probleem is ( heeft ze ook toegegeven ) is dat ze mijn vriend niet mag en geen kleintje in de buurt wil hebben. Nu verwacht ze bovendien dat ik tussen 1 en 3 uur in de middag me huis niet uitga omdat ze wil rusten en ze me anders de trap af hoort lopen ( woon op 1e etage en zijn stalen trappen niet handig dus ). Stond ze gisteren ineens voor de deur ( 11 uur avond ) dat de muziek zachter moest. We draaiden niet eens muziek we zaten een spelletje te doen met mijn ouders die op visite waren!!!!. Iedere keer als de benedenbuurman herrie maakt ( vaak ) denkt ze dat ik het ben. Heb het helemaal gehad nu....ga dus naar de woningbouw toe om de situatie uit te leggen word er gek van!!! Heb k gelijk in toch? of ben ik nu ook al zo'n mieren......?

Sjaar: net ook op msn gezegd: iedereen duimt voor je!

Jenny: wat een vervelende situatie met je buuf zeg! Laat haar lekker trapleggertjes op die stalen strap leggen, kom nou, je huis niet uit! :p
Hopelijk werkt die woningbouw een beetje met je mee!

oh, wacht, waar gaat over die mail van mayo? (mocht ik het gekrgen hebben, ik krijg mijn hyves mailbox niet open, nee geen onkunde van mijn internet, gewoon kapot!) jullie hebben mij nieuwsgierig gemaakt!

astrid, jij kan deze beter niet kijken.. Je schrikt heel erg en dat kan je beter niet hebben met jouw zwangerschap..
niet over nagedacht.. deed send to all!

Woningcooperatie's.. Ik werk er bij.. Misschien kan ik je een advies geven. Zit wel op de admin dus weet niet alles..

Je kan klagen over je buurvrouw bij de woningstichting maar vaak komt het er op neer dat je eerst officieel een brief moet gaan schrijven.. overleg moet zijn en soms zelfs eerst een politierapport. Ze kunnen hooguit de de buurvrouw benaderen.. als zij ook een huurder is teminste. Verder kan je verzoek doen om iets aan de trap te doen zodat ze niet meer daar over kan zeuren. Of betere isolatie maar dan zal wel 70%-90% van het complex voor moeten stemmen en gaat je huurprijs omhoog.

Wel een pokkewijf.. Blijf klagen over dat mens.. dat werkt het beste.. dan hebben ze straks een dossier vol en kunnen ze haar pas uitzetten.. mocht het zover komen.

Grtjs, Marjoleine

Aaaaah Jenny! Bekende problemen!!

Ik woon in een heel groot oud (uit 1600) pand met 58 woningen. Laatste maanden steeds overlast van een gozer die een verdieping hoger, en zelfs nog een paar huisjes verderop woont. Hij liet zijn twee volwassen herdershonden gemiddeld zo'n 13 uur per dag alleen, en als meneer in de kroeg zat dan ging het geblaf de hele nacht door....

Heb de politie en de woningbouw ingeschakelt, en pas na heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel klagen en politiegesprekken is die gozer nu weg. Of hij er uit gezet is of zelf vertrokken is weet ik niet, maar het blijft altijd kut. Mensen kunnen tochg in het begin al bedenken dat je je buren wat meer hoort dan in een nieuwbouw rijtjeswoning?? Daar moet iedereen rekening mee houden, en wie denkt ze wel niet dat zij is? Jij je trap niet op of af mogen? Geen spelletje kunnen spelen? GEEN KINDEREN???? Het is jou leven, en als jij die normaal leeft heeft zij geen poot om op te staan...

Dat is tenminste hoe ik het zie... Als je er nou rare hardcore feesten op n houdt zou ik zeggen ja he he... Maar nu.. Nee hoor!

Elena: Duimt en brand kaarsjes voor Shari!

liefs

hoi hoi!

de echo was goed!! meteen een kloppend hartje gezien.. gelukkig.. verder ook niets bijzonders te zien waardoor het zou kunnen komen.. dus voorlopig weer veilig (zo goed als dan..)
volgende week vrijdag intake bij de vk.. we kunnen weer vooruit kijken!

@astrid: k ben me ook dood geschrokken van da filmpje.. t gaat over michael jackson.. die door da huis loopt.. ma aant eind komt opeens zo'n geest van m inbeeld zeg ma.. met veel geluid enzo.. snap?

iedereen bedankt voor het duimen! ga nu ff met vriendlief alle boekjes doorlezen die we meegekregen hebben..

liefs

Oh sjaar wat goed.....was genieten denk?

@ Mayo: ben langsgegaan en morgen komt er iemand op gesprek...eindelijk. Ja die trappen vervangen is een idee, ik ( zij trouwens ook en de rest van de buurt) hebben daar al vele brieven over geschreven maar de woningbouw weigert een reconstructie uit te voeren. Verder zijn dit redelijk oude gebouwen en slecht geisloeerd. Maar dan nog wie is zij om te bepalen wat ik tussen de middag wel en niet mag. Als het na acht uur avond is kan ik het begrijpen maar verder kom op zeg. Het is niet zo dat ik de volumeknop van de stereo hard zet. Nu maar hopen dat er eindelijk wat aan gedaan word Owh politie hebben we allemaal al gehad enz en ook dat werkt niet.

Terug
Bovenaan