Zwanger worden na een miskraam

@Jenny,
Je kan het nog een stapje hoger spelen. Als huurder heb je erg veel recht. Als jou woning slecht geisoleerd is, je last hebt van de trappen etc is dat een gebrek. Je mag dan naar de huurcommissie stappen. Ik kan je dit echt aanraden. Zij kunnen er voor zorgen dat de woningstichting wel degelijk de renovatie moet doen. Vaak willen ze die niet doen omdat er geen budget voor is gereserveerd voor dat jaar of dat het een slooppand word.

Krijg je niks voor elkaar bij de woningstichting, ga naar de huurcommisie. Geloof me, zij kunnen helpen bij vervelende buren en bij renovatie's etc.
Kijk anders op de site van de huurcommissie.
(ff google-en)

Joepie!!! Shari is gewoon nog steeds zwanger!!! Helemaal te gek!! Nog een kloppend hartje ook... Ben jaloers!!!

Ik ben net terug van de bank, ik kan maar een ton lenen... Een ton mensen... Heb je gewoon een fulltime baan, vast contract en zelf geen bkr registratie, in je uppie kan je nooit een eigen woning kopen zonder eigen geld!! Echt belachelijk en ben goed chagerijnig...

Ik ga even me pyama aan trekken, ga nergens meer heen vanavond en de gordijnen gaan dicht, tjuus aan de buitenwereld, ik ben er niet.. Wel op het forum hoor!

Liefs, Elena

Hoi elena,

Mag ik met je mee doen, heb echt een ik kruip op de bank en ga alleen maar janken dag. Ben er wel even uit geweest om boodschappen te doen en even in het gras gezeten met mn kleine mannetje, maar heb verder alleen maar gesnotterd vandaag.

@ shari, gelukkig maar dat alles goed is!!

@ de rest, ik ben dr venavond weer

Jen: Gesnotterd verdrietig of gesnotterd ziek???

Weet iemand trouwens al wat de snelheid van sperma is? Hoe snel ze van je baarmoeder naar je ei reizen??

Liefs, Elena (die met heel veel dummy's, bastognekoeken en negerzoenen op de bank hangt, afwachtend op Expeditie Robinson)

Hai Elena,

Zat ik er met mijn berekening dus niet heel ver naast.. En dat zonder papieren..
Maja, wel behoorlijk klote. Ik verwachtte het ook al.

Tegenwoordig bestaan er ook projecten waar je een gedeeltelijk een huis kan kopen en het restant word betaald door de gemeente. Misschien is dat iets voor je..
Heeft die man/vrouw van de bank ook verklaart dat je vriend geen hypotheek kan krijgen?? Vind het toch wel een beetje vaag. Er zijn veel regels die je kan omzeilen..

Net een mailtje gehad van de moeder van Valerio.. Ze krijgt het benauwd. Ze wil als nog mee werken aan mediation en vraagt de rechtzaak af te blazen.. Prima, maar de zaak is word pas afgeblazen als het rond is.. Ze zal toch nooit akkoord gaan met wat wij willen.. Spannende tijden dus!

Heb net een reep bonbonblok.. Jammie.. Vreet me eigen de schompes de laatste tijd..
Hopelijk afkomstig van hormonen.. Haha.. mag hoop houden toch?

Liefs,

Terug
Bovenaan