Zwanger worden na een miskraam

@Shari, pfff wat een spanning zeg. Gelukkig een kloppend hartje

@Jen , hee hoezo snotteren?? Hm, jij hebt dus juist heftige menstruaties gehad na de cur.

De gyn belt mij a.s. ma. Hij is wel tof hoor. Onder andere omstandigheden ook wel lekker ding...
Of is dat heeeeel fout om van je gyn te denken???
*SCHATER*
Met hem kan ik goed overleggen hoor. Hij snapt dan ook vast wel dat ik bezorgd ben. Ach, die doktersassistente was gewoon een muts. het droop er vanaf dat ze me probeerde af te schepen en dat ik nog maar eens moest afwachten.
Ik heb ook gezegd dat ik niet wilde afwachen, maar de gyn wou spreken. Dus op dat punt kom ik wel voor mezelf op hoor! Alleen ben je dan toch overdonderd door zo'n domme opmerking of ik een kinderwens heb....
Daar valt je bek toch even van open, zullen we maar zeggen.
@Elena: niet teveel sexen! Om de dag is voldoende. Anders krijg je file en gaan de zwemmertjes met elkaar aan de knok. Echt! Heb ik eens filmpje van gezien. En ze overleven echt een paar dagen, dus dan liggen er al een heel stel in je baarmoeder te wachten tot een eitje langskomt.
De snelheid van de zwemmertjes doet er dan ook niet toe. Niet zo stressen hoor! Gewoon lekker aan de klus, hihi.

Hoi dames,

@elena, gesnotter verdrietig, begint nu pas echt binnen te komen wat er allemaal gebeurt is afgelopen jaar (4 keer in het ziekenhuis gelegen, waarvan 2 keer voor curretage) en dat ik nu al richting de beval datum kom van de eerste mk en dat ik al over de helft zou zijn als de tweede mk niet was gebeurt. Word allemaal een beetje teveel op het moment.

@edith, ik heb ook een hele mooie gyn, gelukkig heb ik die alleen als inval, want ik werd er echt niet blij van.

@mayo, hopen dat er iets positiefs uit je mail met de ex komt!!

Ik ga naar mn werk!!

Liefs

goeiemorgen meiden!

@jen: eerst ziek geweest en nu ziek van verdriet zeg ma? tis ook nie niets waar je door bent gegaan.. en je zei laatst dat je op je werk ook nie echt gesteund word.. ben je nu wel weer een beetje bijgekomen dan? of eigenwijs toch naar je werk gegaan?

@marjoleine: die mail moet je gebruiken! dat ze jullie tegemoet wil komen is een goed teken toch?? ook al zal ze het nie doen.. tis een teken dat ze weet dat ze een zware strijd met jullie tegemoet gaat.. en da kan ze nie aan.. tenminste.. zo zie ik het.. klopt toch?

@elena: k weet nie of je lid bent van vereniging eigen huis (je hebt nu n huurhuis of nie?) ma die geven een objectief gesprek.. want zij verdienen niet aan jou een hypotheek geven.. dus gaan er echt van uit wat het beste voor jou is.. en waarschijnlijk kunnen zij je ook wel vertellen waarom je man geen hypotheek krijgt (wat volges mij gewoon mag namelijk)

@edith: hihi.. kijken mag toch na andere mannen? k denk alleen dat mijn vent er nie zo blij mee was geweest als ik de gyn wel een lekker ding vind.. die vent ziet toch wel alles van je zeg ma... mja maar stiekum kwijlen dan.. hihi

@jenny: lekker he? in een flat wonen? toen k op kamers woonde woonde er boven ons een gezin met een kindje van 1,5.. en die had zo'n loopwagentje... de heeeeeeeeeeele godganse dag hoorde je...rrrrrrrrr.rrrrrrrrrrrrr.rrrrrrrrrrrrr.rrrrrrrrrrr....pok (muur)
en weer terug.. echt knater werd ik ervan...mja wij hadden ook wel eens lawaai als we gingen stappen.. en we gedoogden elkaar gewoon.. volgens mij hoort het er gewoon bij in een flat.. dat weet je voor je dr in gaat wonen toch??? (stomme buuf:p)

@allemaal: jeetje.. jullie allemaal lekkere dingen eten gisteraaf.. vriendlief had filet americain.. zooo moeilijk dr af te blijven.. ik had selleriesalade:S... mja goed.. zit nu wel een pot appelmoes weg te smikkelen.. hihi..
we zaten gisteraaf nog even te kijken na de echo.. zegt vriendlief ineens: volges mij zwaaide hij wel hoor..dus ik :O hoezo? (ik kon er niets op uit maken namelijk) hij zegt jah hoor: dit ist hoofdje.. armpje.. beentjes..waarom weet ie da zo goed??vreemd...

liefs

Goeiemorgen dames!

@Jen: Geef het ook de tijd om je beroerd te voelen he... Ik heb in principe 'alleen maar' 1 mk meegemaakt, nog niet eens zoveel als andere hiero, maar ik kan me wel voorstellen dat het verdriet groot is.

@Mayo: We kunnen de BKR van mijn vriend niet omzeilen omdat hij het zelf veroorzaakt heeft met creditcards. In bijzondere gevallen kan er vanaf geweken worden maar dat is als iemand bijvoorbeeld een schuld heeft door een scheiding of dat soort dingen. Daarnaast heeft hij een negatieve BKR, hij heeft zich 10 jaar gedragen als wanbetalen, totdat ik het overnam en ging regelen voor hem. De enige mogelijkheid die we hebben, is dat er met een goede reden, en als hij de rest van de schulden netjes afbetaalt, dat die wachttijd van 3 of 5 jaar omzeild kan worden. Maar we zijn sowieso nog 2 jaar aan het afbetalen, dus dat gaat lang duren.

Natuurlijk zijn er andere opties zoals koopsubsidie, maar dan kan ik maar 115.000 lenen, ook niet echt veel om een woning te kopen. Generatiehyptheek heb je ook nog, maar ik heb niemand in de familie die borg kan staan voor mij. Kopen is dus voorlopig even van de baan!

@Sjaar: Moeilijk he, geen filet american eten!! Ik heb dat ook heel erg met, gerookte zalm, carpaccio enzo, ik ben er veel te gek op! Vreet me er nu ook de schompes aan, zodat ik het misschien zat ben als ik zwanger ben! Ben echt wel heel blij dat alles er gewoon goed uitzag zeg!

@Allemaal: Ik ga bij de volgende zwangerschap naar een andere VK dan dat ik nu had. Het was wel een heel pittig vrouwtje hoor, maar ik hoor van andere moeders die haar ook hadden, dat ze erg haar zin wil doordrijven bij belangrijke keuzes zoals je wilt bevallen en zo. Nou dat moet ik echt niet want dan heb ik al knallende ruzie met haar voordat ik halverwege ben!

Oke oke, Edith, ik zal geen file proberen te veroorzaken! Zaadjes die gaan knokken??????? KNOKKEN! Hahahahaha wat een giller!! Ok, ik heb gister gesext en morgen dan maar weer... Meer kan ik er niet aan doen als mijn ei vandaag of zondag zou komen toch! Zucht... Waarom is er geen knop op mijn lijf en als ik erop druk, BOEM zwanger :D:D

Liefs Elena

Terug
Bovenaan