Knokkende zaadjes... nog nooit van gehoord, maar het is wel geinig je het even te picturen...
)
Men zegt, algemeen bekend toch, om de dag is het beste, voor de kwaliteit. Al werk elke dag bij mij even goed
Als je toch niet elke dag kan, elena, dan moet je maar om de dag toch, normaliter moet dat voldoende zijn
Gisteren bij schoonmoeder geweest, ik had een (achterlijk duur) babyboek van een winkel mee genomen, voor mezelf eigelijk, toen begon ze er wel in te bladeren en zo maar kennelijk hebben wij nog al verschillende opvattingen van wat handig en leuk is :s
Zo word in NL afgeraden (iig toen der tijd met mijn kraambureau en kraamvezorgster) zo'n box-en bed rand te doen, dingen in het bed om de baby op een plek te laten liggen worden er door de kraamverzorging ook doodleuk uitgehaald, en dat vindt zij juist allemaal prachtig en handig...
Zo wil ik ook niet aan de speen, hoe schattig het er ook uitziet. Onze kids hebben dat allebei niet gehad, altijd op mamas pink gelebberd indien nodig en die duimen niet ofzo.
Maar goed, kennelijk botsen onze karakter gewoon een beetje... maar het gaat ietsie beter...
Gisteren avond bij de andere helft van de fam geweest, dat was leuk, die zijn echt geinteresseerd en waren al hevig namen aant discusieren! En schoonpapa wil graag een jochie
Nu vandaag heb ik het idee dat ik weer mag mee doen met he tzieken :s
Keelpijn, verkouden, warm.... daar gaan we weer... bah!
Jullie nog plannen vandaag?
xx