Zwanger worden na een miskraam

Wat een oplucting vandaag man van woningbouw gehad en hij geeft me gelijk!!! Volgens hem is het een echte zeikerd en worden ze er op kantoor doodziek van. Hij heeft daarna met haar gepraat dat ze me met rust moet laten en er anders maatregelen volgen.

@ Sjaar : Doe je wel een beetje rustig aan? Probeer anders als je iets doet af en toe een paar minuten rust in te lassen ( als het kan dan )

Wie het schreef weet ik niet meer maar wat was dat nou met knokkende zaadjes? Haha ...hoe moet ik dat zien? Dat de verse de oude verdringen ofzo? Lol zie het al helemaal voor me knokkende zaadjes.
Hier vandaag de kermis begonnen dus straks even lekker een zak oliebollen halen voor bij popstars....Me moeder komt ook even langs dus word gezellig...owh en het mooie is voor het vuurwerk hoef ik de deur niet uit....ga gewoon lekker op mijn balkon zitten hihi

Jenny

He Jenny!

Dat was Edith.... Ik had een vraag en toen kwam zij met het verhaal van de knokkende zaadjes! Wat een giller he!!

Vond het echt geweldig, misschien hangen ze elkaar dan wel op aan hun staartjes? Zie er namelijk nog geen handjes uitkomen om te gaan beuken hihihihihihi

Liefs Elena

Hallo dames,

Wat een humor hebben jullie toch!! Zou kunnen hoor, Maar bij al zwangerschappen veel geklust en werd toch zwanger.. Ik denk wel dat de kwaliteit beter is als je het om de dag doet.. (is het vaak ook ietsjes meer.. gna gna..)

Guess what? Had vanmiddag en begin van de avond last van mijn borsten.. Nu niet meer.. Hoop zo dat het niet weer een schijnzwangerschap is.
Ergens hoop ik het natuurlijk. Wachten duurt me nu echt te lang... Toch denk ik toch dat ik weer ongi ga worden.. NOD 20/9 pas..

Hoe is het met jullie??

Shari, rustig aan doen he.. Je lichaam geeft blijkbaar aan dat je te veel hooi op je vork neemt.

Grtjs,

Hehehehe, ik heb wat losgemaakt met die knokkende zaadcellen.
Op dat filmpje lagen ze met hun kopjes tegen elkaar aan te zwemmen. De slome duikelaars houden zo de snelle jongens tegen, omdat ze blijven liggen.
Ook misvormde vormen zo een soort wegversperring.
(maar volgens mij heb ik Elena wel zover gekregen om niet te veel te klussen...en dat is de bedoeling).
Nu ff serieus, ooit van een gyn gehoord dat het idd beter is om eens in de 2 dagen te klussen ivm kwaliteit.
het moet een survival of the fittest worden en dan de boel niet laten blokkeren door suffe zaadjes.

Elena: successsssssss!!!!

Knokkende zaadjes... nog nooit van gehoord, maar het is wel geinig je het even te picturen... :))
Men zegt, algemeen bekend toch, om de dag is het beste, voor de kwaliteit. Al werk elke dag bij mij even goed ;) Als je toch niet elke dag kan, elena, dan moet je maar om de dag toch, normaliter moet dat voldoende zijn :)

Gisteren bij schoonmoeder geweest, ik had een (achterlijk duur) babyboek van een winkel mee genomen, voor mezelf eigelijk, toen begon ze er wel in te bladeren en zo maar kennelijk hebben wij nog al verschillende opvattingen van wat handig en leuk is :s
Zo word in NL afgeraden (iig toen der tijd met mijn kraambureau en kraamvezorgster) zo'n box-en bed rand te doen, dingen in het bed om de baby op een plek te laten liggen worden er door de kraamverzorging ook doodleuk uitgehaald, en dat vindt zij juist allemaal prachtig en handig...
Zo wil ik ook niet aan de speen, hoe schattig het er ook uitziet. Onze kids hebben dat allebei niet gehad, altijd op mamas pink gelebberd indien nodig en die duimen niet ofzo.
Maar goed, kennelijk botsen onze karakter gewoon een beetje... maar het gaat ietsie beter...

Gisteren avond bij de andere helft van de fam geweest, dat was leuk, die zijn echt geinteresseerd en waren al hevig namen aant discusieren! En schoonpapa wil graag een jochie :p

Nu vandaag heb ik het idee dat ik weer mag mee doen met he tzieken :s
Keelpijn, verkouden, warm.... daar gaan we weer... bah!
Jullie nog plannen vandaag?
xx

Lekker doen zoals jij het wil Astrid, het is tenslotte jou zwangerschap!

Namen bedenken is leuk... Wij weten de namen al en dan ben ik nog niet eens zwanger! Hoe zit het bij de rest eigenlijk!?

Ik hang vandaag een beetje hier rond en doe wat dingetjes, vanavond ga ik naar de nieuwe film van Quentin Tarantino, Inglorious Bastards met een vriendin. Erg veel zin in, als ik andere mag geloven schijnt de film echt geweldig te zijn, maar dan moet je wel van Quentin Taranatino zijn stijl houden :D

Liefs, Elena

hoi hoi..

eerst een vraagje: wat is een box en bed rand???(astrid)

en verder.. vandaag komt mn broer.. je kan hier in de buurt op n festival gratis friet eten.. dus mn broer helemaal vanuit de achterhoek hierheen om frietjes te eten.. nou zn zusje doet nie mee want die hangt alweer de hele dag boven de wc..
vanaaf op poppenslok.. morge verjaardag van schoonvader.. oftewel.. genoeg te doen..

liefs!

Terug
Bovenaan