Zwanger worden na een miskraam

Goh dametje klinkt steeds veelbelovender he!!! Bruinverlies misschien ook innestelingsbloed int beste geval???
Zou echt lachen zijn als er twee zijn deze ronde, of drie.. jen???

Sjaar: hoe voel je je? Heb je nog een echoafspraak kunnnen maken voor deze week? Zijn de kwaaltjes een beetje aant afnemen of zit je nog aan je piek?
Ik voel me steeds beter, nietzo moe, meer energie, meer zin in sex :p

Jen: leuke verjaardag gevierd? Was ie in de wolken? Leuke dingen gehad en taartje op?

Wij hebben de kids weer gehaald, weer een raar verhaal van mijn ex, hij heeft het er over dat ie misschien over een paar maanden op de straat gaat wonen want hij zit financieel totaal aan de grond, gedoe met belastinggeld en nog maar 70%van zijn loon doordat ie zo lang in de ziektewet zit al... ik ben benieuwd hoor, hij is er gek genoeg voor, serieus!

Ook ff bij omi geweest, arme ding, er komt gewoon niemand behalve wij! Bar he, mijn pa woont er 10 km vandaan, mijn zus nu 80km, en IK kom er het vaakst!!! Rare mensen he. Al zitten we er maar een half uur, ze vind het toch fijn.

weltruste allemaal!

@ Jolien: Owh dan zit je zeker nu ook te nagelbijten? Ben benieuwd wat de uitslag wordt maar zie het zonnig voor je in als ik dit zo lees.
Mag aannemen dat als het ongi was het nu indd wel had doorgezet.

@ Astrid: Meen je dat? Zou hij dat doen op straat wonen?

@ Jen: Leuke verjaardag gehad?

Hier met vlagen weer lichte kramp maar witverlies is helemaal ( bijna met vlagen ineens hevig ) weg.
Denk echt niet dat het deze maand is gelukt. Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit

hej mayo,

Ff vraagje...had jij ook echt ongikrampen? Ik heb het af en toe in mn zij en onderrug, maar ook steekjes. Naja weet het niet. Nog steeds geen ongi in ieder geval. We zullen zien morgen :) ben erg blij voor jou iig!

Liefs Jolien

Nog steeds niets meid? Ohhh... laat jij nou nummer twee worden deze maand! Ik hoop het zo he!

Jenny: ja hoor, mijn ex heeft het er vaker over gehad en volgens mij in het verleden ook al eens gedaan (hij is 20 jaar ouder dan ik...) alleen, zou hij dat doen verliest ie zijn kids, wat ben je dan voor een vader???

Hai Jolien,

Ik had gisteren wel last van mijn zij en onderrug.. Krampjes..steekjes van alles wat.. Ik hoop op een positieve test bij jou en dat je bloedverlies gewoon een beetje innestelingsbloed was! Spannend!!!

@Astrid, Raar verhaal van je ex. Dat hij dat allemaal wilt riskeren zeg. Het gaat wel om zijn kinderen.. Raar hoor...

@Elena, Hoe was de harddraverij? Lekker gefeest in jullie foutfitjes??

Mag vandaag weer een dagje werken, daarna eet ik wat bij een collega en daarna nog op kraamvisite. Hoe gaat ik dat vol houden?? Gisteren tussen de middag even geslapen en gisteren rond een uur of 5 ook nog een uurtje.. Was zo moe!

Liefs,

goeiemorgen..

@marjoleine: al weer een beetje gewend aan de 2 streepjes?:p succes vandaag met alles volhouden!

@astrid: wat een rare ex heb jij.. heb je nooit iets van: de kinderen gaan er niet meer heen?
t gaat hier wel redelijk.. avondeten kan k nu echt nie meer koken.. dan hang k meer boven de wc dan wat anders.. en k slaap nu overdag ook een paar uurtjes.. dus echt fitter voel ik me nog nie echt.. mja.. zal wel weer komen..

@jolien: heb je al test in huis? wel spannend hoor! wanneer ga je testen??

liefs

hee,
sjaar: je zit echt op je piek dan nog, hopelijk over een weekje verbetering meid.

En ove rmijn ex, ik kan niet zeggen hij krijgt de kids niet, hij heeft ook zo zijn rechten he... kijk gaat hij onder een brug wonen dan is het wat anders. Maar zolang hij een degelijke slaapplaats voor de kids heeft moet ik ze brengen. Dan erbij de kids vinden het leuk!

Elena: hoe is het geweest? Outfit geslaagd? Heb je het bij een biertje gehouden?

xx

En Jolien al een test gedaan?
Zou echt super zijn als jij ook zo gelukkig gemaakt kan worden met twee streepjes.

Mayo al een beetje gewend aan het idee?

Hebben jullie allemaal trouwens al een kindje of niet?

Hier kramp eindelijk echt over, tenminste de hevige dan nu af en toe heel licht ( niet hinderlijk ofzo ) en ook wat in me zij en onderrug. Verder ben ik erg moe ben net uurtje uit bed en wil het liefste alweer terug. Misschien dan toch deze maand??? Moeheid kan ook van de problemen hier en om me heen komen ik ben nogal een persoontje die alles naar zich toe trekt, dus wat dat betreft kan de moeheid overal vandaan komen.....afwacten nog maar dus :S:S

Terug
Bovenaan