Zwanger worden na een miskraam

Elena (of iemand anders)
zou je onze site nog eens willen proberen en ENKEL klikken op de fotos? Jon denkt dat dat het probleem is en bij mij was dat het geval :s
jonastr.somee.com

Bij voor baad dank voor wie het even wil testen voor mij!

Haha mayo zwanger eindelijk!!!!!!!!! Moet hier bijna huilen zo blij als ik ben echt je hebt er zolang op moeten wachten...... Ben benieuwd wie zich bij je aan gaat sluiten. Echt nogmaals woowwwwwww en een dikke kus vanaf hier!!!

Hallo dames!

baalbaal! Had hier net een heel verhaal getypt!druk ik op een verkeerd knopje!alles weer weg..grrrrr

@mayo: Gefeliciteerd meid!helemaal geweldig!echt super voor je!Wat vond je man ervan? Geniet ervan meid! ;))

@Sjaar: Trek je idd niets aan van wat anderen zeggen over je eten!Weet als geen ander hoe het is als mensen daar op letten maar als jij zo happy met jezelf bent moet je vooral daar naar luisteren!Wat zwangerschapskilo's betreft..dat is zo verschillend bij iedereen! De één komt erg aan (soms ook door vocht) en de ander veel minder. Mijn zus was zelfs iets afgevallen doordat ze gevarieerder en gezonder ging eten (dat is meestal niet goed maar omdat zij best overgewicht heeft kon het weinig kwaad) Als je wel veel aankomt kan dat er ook zo weer af zijn na de bevalling (vooral als je borstvoeding geeft) Dus jah..zolang je gwn gezond blijft eten don't worry!

@Jen: Nog steeds last van misselijkheid en kwaaltjes? Spannend hoor!Hoop echt dat je gevoel klopt!Zou wel wel super zijn als er nog iemand zwanger is!

@jenny: Alles nog steeds helemaal goed tussen jou en je vriend? Heb je ook last van kwalen? (sorry heb wel bijgelezen maar vergeet soms wat bij wie hoort)

Hier nog steeds geen ongi. Wel last van een ongi-gevoel en steekjes bij vlagen. Had eigenlijk wel verwacht dat het vandaag door zou breken...maar we wachten rustig af (naja...rustig...blijf stiekum hoop houden :p)Loop hier echt ieder uur naar de wc om te checken. Als het morgen nog niet doorgebroken is ga ik wel testen. Dan heb ik tenminste zekerheid.

tot morgen of vanavond!

Liefs Jolien

O Jolien ook spannend voor jou dus!!!
Nee heb niet echt last van kwaaltjes deze week paar dagen last gehad van mijn baarmoeder erge kramp maar is nu over en behalve dat ik moe ben en veel witverlies heb heb ik nergens last van. Denk ook niet dat het deze maand gelukt is. Ja met vriendje gaat alles weer oke:)
Wanneer was jou nod dan? sorry vergeet steeds alles maar vandaag toch ook? Keep my fingers crossed!!!

Nou wie weet jenny!Wat niet kan!wanneer was jou nod ook alweer?

Ik heb vandaag ook mijn nod. Maar omdat ik eergister een klein beetje bruinverlies had en ook krampen ging ik er vanuit dat het mn ongi was. Nu zijn we zondag en is het nog niet doorgebroken. Ook geen oud bloed meer verloren dus ik wacht het af. Als het morgen nog niet doorgebroken is ga ik morgen eind van de dag testen.
Als ik terug kijk naar de vorige zwangerschap had ik toen ook alleen last van mijn stoelgang en van mijn baarmoeder net als nu en pas met week 3/4 last van mijn borsten en misselijkheid enzo dus jah begin nu wel stiekem te hopen...naja we zien wel!vind het erg spannend!

Terug
Bovenaan