Zwanger worden na een miskraam

haha.. nu de rest:

@elena: veel plezier vandaag! k word trouwens steeds benieuwder na de (f)outfitje...haha.. wanneer ga jij testen?

@dametje: k snap dat je t nog een tijdje aan wil zien.. ma t kan geen kwaad om een afspraak met de huisarts te maken.. hij/zij kan je alleen ma helpen alst goed is.. ma je moet doen waar je jezelf het beste bij voelt hoor!!!

@astrid: hoe was de bios? leuke film?

vandaag lekker relax dagje.. gordijntjes weerophange en t konijnenhok mag wel weer een keer schoon.. ma da ist ook.. verder lekker met een boekje op de bank:D

liefs

p.s. marjoleine: ik vind het echt geweldig!!

En toen was ik nog niet klaar en stond mijn berichtje al op het forum.... :)

Eindelijk iemand die het gat tussen Sjaar en Astrid gaat dichten!!

Meid, van harte gefeliciteerd, je hebt er lang genoeg op moeten wachtten! Tjeezus wat goed nieuws!!

Ik heb mezelf weten te bedwingen om nog niet te testen... Ik ga van het weekend pas testen, of ik moet me niet meer in kunnen houden :D

Vanochtend had ik wel in ene immense tepels.... Dus misschien!! Me borsten zijn sowieso de laatste week steviger dan anders maar ook dat is misschien wel toe te schuiven aan mijn normale cyclus. Die immense tepels had ik wel de vorige zwangerschap, ze werden niet veel later daarna erg pijnlijk, dus afwachtten....

Heb wel opgeblazen baarmoedertje alsof er een steen in ligt... We will see!!!

Ik ga de laatste dingen in huis doen en check straks nog ff het forum, over twee uur komt de visite al dus moet opschieten!

MAYO! Ik kan je niet vertellen hoe blij ik ben, net alsof ik zwanger ben hahahahaha Echt helemaal te gek en ik drink een wijntje op je vanmiddag, ik ben zo blij voor je kan het niet duidelijk genoeg op het forum kwijt, meid, van harte gefeliciteerd en het is je zoooooo gegunt!

Liefs Elena

Hee, wat leees ik nu!!!!! Mayo:SSUUPPEEERRR!!!!!!
We hebben toch met zijn alle gezegd dat er iig eentje tussen zat deze ronde! Super meid!
En gelijk ook twee dikke strepen, dat moet goed komen he! Zo zie je maar dat stress ook niet echt veel invloed hoeft te hebben kennelijk, met je rechtbankgedoe enzo...

Ele na: ik ben benieuwd of jij je nu nag n kunt houden!

Sjaar: was de verf pgedroogd toen jullie naar bed zijn gegaan? Is het mooi geworden?

Jen: hoe is het nu daar?

Gistern filmpje was leuk, ben wel bijna halverwege in slaap gevallen, er was geen pauze en het duurde 2.5uur dus ...
Het kloterige was alleen dat we 20 min van de parkeerplaats tot de bios moesten lopen (Brussel he) maar dat had ie me niet van te voren gezegd, dus ik had natuurlijk de verkeerde schoentjes aan :s AU!
Vandaag kindjes weer halen, ff lang mijn omaatje van 93 en weer terug naar BE.

xx

Terug
Bovenaan