Zwanger worden na een miskraam

Goesmorgens dames...

GAAAAAAAAAAAAAAP wat ben ik moe.... :D Wat een feest wat een feest! We zouden vandaag ook nog gaan feesten, maar we hebben gisteren zo hard gefeest dat we allemaal naar de kl*te waren... :D De foutfitjes waren zeker geslaagd, ik zet zo wel ff 1 fototje op hyves alvast want ik heb een luie dag...

Heb me niet aan 1 borrel gehouden... heb er 5 op... :D Maar ach, tot twee weken na de bevruchting heeft je eten en je drinken nog geen invloed op het vruchtje!

Ik heb hier ook steeds meer het gevoel dat het raak is.... Vage steekjes onder in mijn buik, ontzettend moe, en niet veel gedronken, maar toch hartstikke misselijk in bed! Van de drank dan he!

Ik reageer later even op jullie verhaaltjes, want mijn geheugen ligt nog in de stad... :D

Liefs!

ZWANGEREN:

Astrid -Zwanger! - kind 3 28-03-2010
Shari(SjAAR) -Zwanger! kind 1 13-04-2010
Marjoleine(KEANOSMAMA)-zwanger! - kind 2

NOD's:

Jolien- NOD 20/09- ronde 3 na 1e mk- kind 1
Elena- NOD 27/09- ronde 2 na 1e mk- kind 1
Jenny (JENNYBABEK)- NOD27/09 - ronde 1 na mk- kind 1
Jen(KNUTSELJUF)-NOD 28/09 -ronde 2 na 2e
mk- kind 2
Edith - NOD 2/10- ronde 3 na 2e mk - kind 3

Heb hem maar weer even omhoog gehaald.en natuurlijk marjoleine even naar zwangeren verplaatst.

@Jolien, heb jij al getest?? ben zo benieuwd!! hoop voor je dat het bij jou ook raak is!!

M'n kwaaltjes waren even over, maar begin nu weer met vlagen misselijk te worden en heb beetje steekjes in mn buik. We wachten af, nog 2 dagen dan ga ik testen.

Liefs Jen

hoi hoi..

@jenny: zondag heb jij je nod? t zou kunne dat je nu al wat voelt dan.. mja (niet om je depri te maken..) t kan ook komende ongi zijn (t lijkt allemaal zo op elkaar!!) wel spannend deze week he?
ik heb trouwens nog geen kinderen (staat ook wel int lijstje..) net als jolien en elena.. en jij ook zo te zien nog nie??

@elena: leuke (f)outfitjes! haha.. ziet eruit alsof jullie wel lol hebben gehad! en een paar borreltjes kan nu nog geen kwaad hoor.. k hoop voor jou dat t ook raak is deze maand! zou wel leuk zijn.. iedereen zwanger!

@jen: hoe was de verjaardag? leuke dag gehad? woensdag testen? jeetje wat een spanning deze week voor iedereen:p

liefs!

Mmm volgens mij klopt dat niet mijn vorige ongi kwam 5 sept dus dan zou het 3 oktober moeten zijn volgens de 28 dagen regel, aangezien mijn cyclus altijd 30 dagen duurde maak ik er 5 oktober van.Ik zal straks even het lijstje aanpassen moet nu even snel weg stof bijhalen ( ben de bank opnieuw aan het bekleden)

Daar was ik weer.... Begin weer een beetje in te kakken :D

Ik wil vreeeeeeeeeeeeeselijk graag wat weten nu...

Volgens het lijstje is het 3 om 5... 3 zwanger, 5 (nog) niet.... We zijn goed bezig om allemaal zwanger te zijn!! Nog een iemand en we zijn op de helft!!

Ik heb vandaag echt een ik-vreet-me-een-ongeluk-dag... Best lekker zo nu en dan :)

Ik heb rare steekjes.... ik wil het weten... pfff wat duurt wachtten toch lang!!

@Jolien: Weet je al wat???? Je bent nu al anderhalve dag overtijd!!! Wat leuk leuk leuk!!!

Nou dames, ik denk dat ik even een powernap ga doen voor het koken... :D Morgen begint de werkweek weer voor mij... Nou ja, werkweekje.. van dinsdag t/m zaterdag... Jummie!

Liefs en tot later Elena

jeeeeeej!!! :)) Ik heb 2 streepjes!mag ik me aan het zwangerenlijstje toevoegen? :p Ben echt superblij!

Vanmiddag getest met predictor. Had weinig urine en t was ook midden op de dag maar toch een dikke streep!

Liefs Jolien

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

Weer een zwangere!!!! Van harte gefeliciteerd Jolien!!!

Nu staan we gelijk!! 4 zwangere tegen over 4 niet!

Jeej we gaan hard!

Maarreuhmm, er zouden er twee zwanger worden toch deze maand?? Danmoet ik zeker een ronde wachtten :D Of zullen we lekker tegen de voorspellingen ingaan en lekker allemaal zwanger worden hiuhihihihihiih

ZWANGEREN:

Astrid -Zwanger! - kind 3 28-03-2010
Shari(SjAAR) -Zwanger! kind 1 13-04-2010
Marjoleine(KEANOSMAMA)-zwanger! - kind 2
Jolien(Dametje26)-zwanger!- 01-06-2010

NOD's:

Elena- NOD 27/09- ronde 2 na 1e mk- kind 1
Jenny (JENNYBABEK)- NOD27/09 - ronde 1 na mk- kind 1
Jen(KNUTSELJUF)-NOD 28/09 -ronde 2 na 2e
mk- kind 2
Edith - NOD 2/10- ronde 3 na 2e mk - kind 3

Nu is het onze beurt Jen..! Wij zijn de volgende op het lijstje!

Terug
Bovenaan