Zwanger worden na een miskraam

JAAAAAAAA Jolien, ik wist het!!! Wat super tof!!!
Maar wat raar dat jij een dag later uitgerekend ben dan ik? Ik ben 30-05. Heb je een cyclus van 29 dagen dan? Wel super leuk dat we tegelijk lopen!!
Ik ben zo blij voor jullie!!!

Elena, Jen, Edith, Jenny!! Kop op!! Jullie NOD komt nog dus hopelijk is get deze maand of volgende maand raak! Zal tof zijn als we november halen!

@Jenny, Elena, Jen, KLinkt allemaal veelblovend jullie kwaaltjes! Vooral het weinig energie hebben

Ik ben iedere keer als de dood wanneer ik na het toilet ga.. Bang weer bloed aan te treffen.. Gelukkig nog niets en heb me goed door deze dag heen gesleept.
Astrid, Shari, herkennen jullie dit?

Liefs, Mayo

ZWANGEREN:

Astrid -Zwanger! - kind 3 28-03-2010
Shari(SJAAR) -Zwanger! kind 1 13-04-2010
Marjoleine(KEANOSMAMA)-Zwanger! - kind 2 30-05-2010
Jolien(Dametje26)-Zwanger!- 01-06-2010

NOD's:

Elena- NOD 27/09- ronde 2 na 1e mk- kind 1
Jenny (JENNYBABEK)- NOD27/09 - ronde 1 na mk- kind 1
Jen(KNUTSELJUF)-NOD 28/09 -ronde 2 na 2e
mk- kind 2
Edith - NOD 2/10- ronde 3 na 2e mk - kind 3

Even nog over Valerio, (geloof dat Shari dat vroeg) Tja, nadat ik woensdag psychich brak heb ik alles uit handen gegeven. Ik doe het niet meer. Ik ga niet meer zoeken na info en ik ga niet meer bellen etc. Marcel mag het nu alleen doen. Wanneer Valerio naar huis komt ongeacht het een weekend op permanent is, komt hij bij Keano op de kamer. We hadden daar al rekening meer gehouden en hebben dus 2 autobedden gekocht.
Volgend jaar willen we dan verbouwen en er een verdieping opzetten. Zo hebben ze dan allemaal een eigen kamer.
Zal zeker even zwaar worden maar heb dat zeer zeker over voor mijn kinderen. Bloedband of niet.
Qua financien maak ik me niet zo druk. We verdienen allebei best goed en kunnen dat redden. Alimentatie wil ik niet.. als Valerio na huis kom wil ik het ook echt van mijn eigen centjes rooien!

Maar nu ga ik me eerst lekker focussen op mijn zwangerschap en wil ik me absoluut niet meer druk maken om alles rondom Valerio. Er is zo veel gebeurd en alles veranderd om de haverklap.
Op een later moment praat ik jullie daarover wel bij. Ik ben nu te blij voor Jolien (en mezelf natuurlijk!!)

Liefs, Mayo

Hey mayo ik vroeg naar valerio...haha begint de vergeetachtigheid nu al toe te slaan:p
Je krijgt van mij groot gelijk dat je jezel nu even voorop stelt.......het komt hoe dan ook toch wel goed.

Hier is het witverlies weer terug ( en hoe sorry dat ik het zeg maar loop bijna leeg )
Verder ga ik nu lekker me bedje in ben kapot en me hoofd knalt uit elkaar.

Meiden genieten jullie lekker van de positieve testen he!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Echt te gek.

XXX Jenny

Hey mayo ik vroeg naar valerio...haha begint de vergeetachtigheid nu al toe te slaan:p
Je krijgt van mij groot gelijk dat je jezel nu even voorop stelt.......het komt hoe dan ook toch wel goed.

Hier is het witverlies weer terug ( en hoe sorry dat ik het zeg maar loop bijna leeg )

Meiden genieten jullie lekker van de positieve testen he!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Echt te gek.

XXX Jenny

XXX Jenny

XXX Jenny

Terug
Bovenaan