Zwanger worden na een miskraam

goeiemorgen!

@marjoleine: of wij dat kennen? dat je elke keer als je na de wc gaat kijkt op het papiertje en bang bent voor bloed?? k dacht t wel.. ben t nu mezelf weer wat aan het afleren.. ma int begin was t echt heeeel erg.. ma k denk dat iedereen dat wel heeft.. en jah je zult toch nog een aantal weken doormoeten..
en goed dat je nu even zoiets hebt van: nu eerst even mijn zwangerschap en ik.. en dan de rest..

@jolien: goed gevierd gisteravond?? spannend he?

@jenny: dat witverlies heb ik ook heeeeeeeel erg.. dus missschien....

@allemaal: vandaag is mn neefje de hele dag hier.. net gekomen en nu zit ie al voor de tv (harry potter) k weet nie zo goed wat k kan doen met m.. tis een heel gesloten jochie.. die eigenlijk alleen de tv erg leuk vind (thuis hebben ze dr geen) dus vandaag ma filmdag denk ik.. (kan tante shari ook lekker niets doen op de bank:p)

liefs!

Heee. dat is grappig.... Ook ik heb vrij veel witverlies.... Wat betekent dat???

Grrr mijn werkweek gaat weer beginnen en ik heb er geen zin in!

Is het al zondag??? Dan kan ik testen :p

Liefs, Elena

hej meiden!

Bedankt voor jullie reacties! :))Mn vriend en ik zijn nog steeds erg happy! Al worden het ook wel weer spannende weken natuurlijk. Denk dat ik pas echt blij kan zijn als de 12 weken voorbij zijn! Maar intussen probeer ik wel zo veel mogelijk te genieten. Het is ook gewoon een mooi iets en als het al mis gaat doe je daar toch niets aan. Of ik er dan nu van geniet of niet...het zal toch een grote teleurstelling zijn.
Ben hier ook wel een beetje bang omdat ik niet zo veel last van kwalen heb. Had ik de vorige keer ook niet :S Zegt dat perse iets?

@Elena, Jen en jenny: Het zou geweldig zijn als het ook raak is bij jullie! Heb er wel een goed gevoel over ..gezien jullie kwaaltjes! ff afwachten nog..Spannend!

@mayo: Je bent niet de enige die steeds het toiletpapier bestudeerd hoor ;) Heb er ook last van. Hopelijk zijn de eerste weken zo voorbij! Goed dat je je nu op jezelf gaat richten trwns! Extra stress kun je nu idd even niet gebruiken. Pas goed op jezelf meid!
Wanneer ben jij uitgerekend dan? de 30e? Mijn eerste ongi dag was 24 aug. Dus had het ingevuld en er kwam 31-05-10 uit. Vanaf de 24e geteld heb ik gwn een cyclus van 28 dagen. Toch? of doe ik iets verkeerd?

Liefs Jolien

Hey Jolien, logisch dat je vanaf twaalf weken pas echt kunt genieten kan ik volkomen begrijpen.
Snap ook dat jullie ( ook Mayo ) steeds het toiletpapier bestuderen. Maar wat je zegt over kwaaltjes hoeft niks te zeggen de ene keer heb je overal last van en de andere keer niet.
Hoop dat jullie snel deze weken doorkomen.

Elena jij gaat dus zondag testen?

Sjaar voel je je alweer wat beter? Een tv dag is een goed plan haha,

Ben net me bedje uitgerold heb vreselijk geslapen, paar keer eruit om te plassen ( heb ik nooit ) nog steeds krampjes en lekkere hoofdpijn ook beetje misselijk. Denk dat ik ziek ga worden :(. Vanavond komt me mannetje weer thuis ( was 2 dagen in duitsland) dus kan ik lekker tegen hem aankruipen.
Weet iemand misshien hoe het met Edith gaat?

hej jenny,

Je hebt wel typische zwangerschapskwaaltjes..zou het al kunnen dat je ze hebt? Want wanneer test jij ook alweer?

Jah ik wacht het gwn rusig af. Heb wel al de hele week last van brandend maagzuur (vorige zw ook) dus dat is ook een kwaaltje! Jeeej :D Daarbij hebben mijn moeder en zus ook weinig last gehad van kwalen tijdens hun zwangerschappen..ook haast niet misselijk en dat schijnt best wel erfelijk te zijn las ik. Dus jah ik probeer gwn positief te blijven. Tis ook nog pril natuurlijk. De hormonenpiek moet nog komen.

Ben trwns ontzettend verkouden en voel me een beetje grieperig. Weet iemand of dat kwaad kan?
Ga zo eventjes de stad in. Moet nog een wehkamppakketje terugsturen. En even boodschapjes doen.

Tot later misschien!

Liefs Jolien

Hey dames....

Ik zou een moord doen voor een winterslaap.... Ik droom al drie nachten van positieve testen en dat ik zwanger ben.. EN IK WAS AL ZO MOEEEEEEEEEE!! Wheeeeeehh kan wel janken... Ik wil slapen en ik krijg steeds meer kwaaltjes... Heb een zere baarmoeder, en kan al helemaal geen kracht zetten op de wc, dus nu kan ik niet meer poepen... Snik snik...

En ik moet om 3 uur werken, met inval ook nog eens, en me huis is een zootje... Snik...

Moest het even kwijt hoor dames....

@Sjaar: Chippie derbij, tv'tje aan het kind is blij! Sommige kinderen hoeven niet vermaakt te worden, dat zie je wel weer!

Edith ging deze maand aan de hormonen pillen (dacht ik) om haar baarmoeder schoon te krijgen... Heb haar indd een tijdje niet meer gelezen...

Slaaaaaaaaaap Elena Slaaaaaaaap.... Snif..

Hoi meiden,
tis een beetje stil van mijn kant merk ik ik heb niet zo veel te vertellen. Ben heel blij voor jullie :))) en hoop toch dat het nog gekker gaat worden deze maand, nog een of twee erbij!
Bij mij alles nog hetzelfde. 13wk2dg nu, voel baby nog steeds elke dag, voel me verder redelijk goed op de bekken na dan.
Ben nu bezig de box te schilderen en ben met 4 "projectjes" bezig (portretten/kaartje/babykamerschilderij) en nog met een andere kast dus ik vermaak me wel :)
Vandaag nog een (sinterklaas)cadeautje voor de baby gekocht, erg he, kant niet laten hoor maar we hebben alles al dus dan maar een speeltje wa?
Jolien: als jij ziekjes word krijg tjou kindje gelijk de afweerstofjes is mij altijd verteld! Dus bekijk het van die kant, kwaad kan het iig niet.

Ik ga weer klussen :p
xx

Terug
Bovenaan