Zwanger worden na een miskraam

Haha leuk toch astrid! kan me helemaal voorstellen dat als je al veel spullen van je kids hebt je ook wel weer wat nieuws erbij wilt. Daarbij maken die spulletjes het ook altijd wat echter..vond ik tenminste de vorige keer.
Ik heb net stiekem ook weer even het pakje dat ik van mn zus had gekregen en de rompertjes die ik zelf had gekocht opgezocht. Toch wel weer een heel erg leuk idee dat een klein babytje dat gaat dragen..als alles goed gaat :S

Wel fijn dat je me dat verteld..van dat ziek zijn. Op zich maak ik me niet heel erg druk maar had wel even zoiets van..wat nou als het daar gelijk al mis door kan gaan :S Voel me trwns niet heel erg ziek hoor. Beetje verstopte holtes (neus en mn oren zitten een beetje dicht) Zal vast wel weer over gaan! :)

@Elena: Aaah wanneer ben je weer vrij en kun je bijtanken? Vervelend hoor!Ik hoop echt voor je dat je dromen snel werkelijkheid mogen worden meid!

Zo nu ga k er echt vandoor..loop alleen maar wat te lanterfanten hiero en het forum steeds te checken :p

Liefs Jolien

Haha leuk toch astrid! kan me helemaal voorstellen dat als je al veel spullen van je kids hebt je ook wel weer wat nieuws erbij wilt. Daarbij maken die spulletjes het ook altijd wat echter..vond ik tenminste de vorige keer.
Ik heb net stiekem ook weer even het pakje dat ik van mn zus had gekregen en de rompertjes die ik zelf had gekocht opgezocht. Toch wel weer een heel erg leuk idee dat een klein babytje dat gaat dragen..als alles goed gaat :S

Wel fijn dat je me dat verteld..van dat ziek zijn. Op zich maak ik me niet heel erg druk maar had wel even zoiets van..wat nou als het daar gelijk al mis door kan gaan :S Voel me trwns niet heel erg ziek hoor. Beetje verstopte holtes (neus en mn oren zitten een beetje dicht) Zal vast wel weer over gaan! :)

@Elena: Aaah wanneer ben je weer vrij en kun je bijtanken? Vervelend hoor!Ik hoop echt voor je dat je dromen snel werkelijkheid mogen worden meid!

Zo nu ga k er echt vandoor..loop alleen maar wat te lanterfanten hiero en het forum steeds te checken :p

Liefs Jolien

hoi hoi..

@elena: je had maar een kort werk weekje toch? en ga je nou toch wachten tot zondag met testen? k zou t erg knap vinde als je da kan..

@astrid: lekker dat je zo druk bent! ma doe je nog wel een klein beetje rustig aan? vanaf wanneer voelde jij je beeb trouwens? k heb sinds 2 dagen t idee dat k ook wat anders voel dan darmen.. en vriendlief legde zn hand op mn buik en zei ook: dit zijn nie je darmen.. zou da nu al kunne??

@jolien: maak je nie druk om een verstopte neus hoor.. wat astrid zegt: je beeb krijgt er ook afweerstoffen tegen..

@allemaal: vanochtend nog even met mn neefje na de winkel geweest.. hij wou geen chips/pepernootjes of wat dan ook.. net wel tosti's gemaakt en nu issie ff aant wiien.. zo ice age 2 kijken.. vind ik ook erg leuk!!

liefs

oh jah astrid! k zag vanochtend wat leuks op tv wat je kan doen met pizza dozen (k moest meteen aan jou denke:p)

benodigdheden:
pizza doos
papier (van allerlei)
lijm
spiegeltje

werkwijze:
doos dichtplakken.. int midden een vierkant maken doormiddel van een kruis, zo groot dat het spiegeltje dr in past (zodat als je het dan na beneden duwt je geen gapende gaten hebt zeg ma)
en dan de doos beplakken met al het papier enzo.. spiegeltje dubbelzijdig plakband opdoen aan de achterkant en in het midden plakken..
hebben ze hun eigen lijst van de spiegel gemaakt!

okeej misschien iets leuker voor n meid dan een jongen.. ma k vond t een erg leuk idee!

liefs

Oh, leuk idee sjaar! Nou Jordi is af en toe net een meid hoor, dus dat kan best voor allebei.
laatste keer heb ik de groeimeter gemaakt, wilde jordi het roze papier! En dionne het blauw! Omgekeerde wereld he maar waarom niet! Kijk hij krijgt geen roze schoenen met glitters (die die erg mooi vind, veel mooier ook dan al die bruine dingen voor jongentjes) maar voor de rest vind ik het best!
Maar goed idee! Bedankt!En net op tijd ook, morgen ist al woensdag, knutseldag :p
Mocht je, of iemand nog meer ideetjes hebben, volgende week is het weer woensdag :p

Ik doe redelijk rustig aan hoor, moet ook wel met die bekken. Heb gisteren wel veel te veel getild, de stukjes box die ik nodig zat lagen helemaal in de onderste doos onder delen van bedden en nachtkastjes, dus ik heb alles aan de kant moeten slepen :s
Ik begin trouwens ook weer vreselijke nesteldrang te krijgen, of misschien is het mijn smetvrees die weer op komt!

Bij een eerste kind is het erg vroeg is als je nu al iets zou voelenen normaal gezien zit je baarmoeder bij een eerste langer beneden... maar ik ga niet zeggen dat jij niet voelt wat je voelt hoor. Bij de eerste voelde ik iets met 18 weken, tweede 15 weken ongeveer. Maar het zo van mij part zomaar kunnen, ik voel het tenslotte ook al drie weken!

Gauw weer verder. Tuintje is opgeruimd, speelgoedjes zijn schoon en nu die boxdelen naar beneden dan kunnen de kids me straks mooi helpen met schuren :p kun je ze niet vroeg genoeg leren he, klussen! En ff naar de bieb en verf halen bij de gamma... en dan maar afvragen waarom ik om 22.30 uitgeput op de bank in slaap val he... en bah ook nog koken straks...
xx

Ben gebroken vandaag muur geverfd kast geverfd en was toen bekaf.....op een of andere manier vond ik blijkbaar ergens kracht om schoon te maken...alleen sloeg ik een beetje door daarin:p ging van alles wegdoen naar de schuur ( wat er normaal al een jaar of twee staat ) rende van boven naar beneden als een gek en lig nu lekker op de bank te genieten van mijn schone huisje. Ben zo bang dat mijn geest en lichaam me voor de gek houden, bv dat witverlies en hevige schoon en opruimen dit had ik heel vroeg bij beide zwangerschappen. Echt ben bang dat ik mezel weer in de maling neem....Pfff was het maar 5/10 dan wist ik het tenminste

Terug
Bovenaan