Hallo dames,
Gezellig gekletst vandaag!!
@Jolien, Best wel vreemd. Ik had mijn ongi op 23-08. Dus uitgerekend op 30-05. Jij had je ongi een dag later.. Hoe kan het dan dat we de zelfde dag onze NOD hadden.. Zoals ik reken had je die dus eigenlijk gisteren.. Ach wat maakt het uit. Je hebt een positieve test en daar gaat het om!
Is het al een beetje tot je doorgedrongen? Ik kan het nog moeilijk geloven maar iedere keer als ik er aan denk straal ik al.. Als ik manlief te minste mag gaan geloven.
@Jenny, Je kan alle symptonen inbeelden.. Heel gek maar als je onbeust wilt dat je moe bent, ben je moe.. etc etc. Ik heb het 2 maanden geleden ook gehad. Ik had zo veel syptonen dat ik er bijna overtuigd van was.. Maar toen kwam mijn ongi toch. Deze maand had ik in week 2,5 al symptonen. Ik was vreselijk moe en last van mijn borsten en aan het einde ook steekjes. Wel is bij mij juist dat mijn afscheiding juist dun en doorzichtig blijft.. (net zoals bij je ei) maar volgens mij is dat heel persoonlijk. De 1 heeft dit de ander witverlies. Ik wil je helemaal niet ontmoedigen want zoals jij het schrijft klinkt het erg veelbelovend, maar keep it in mind..
Schijnbaar is dit een vruchtbare maand. Hopelijk kunnen we ook jou aan het lijsje toevoegen!
@Shari, Je hebt echt een makkie gehad.. Misschien wel wat saai maar voor dat kind een openbaring! Anders moet je ze de hele dag vermaken en met het lage energielevel is dat ook niet superfijn!
@Astrid, Onze bezige bij. Ik ben helemaal niet zo van het knutselen.. Ik weet niet wat het is. Keano is misschien ook nog wat te klein en komt het later. Ik vind het iig wel erg leuk om te lezen wat je zoal kan doen! Dus meerdere projecten tegelijk.. Leuk hoor!
@Elena, Toen ik jouw verhaaltje las had ik wel zoiets van.. ahh, je bent zo blij voor een ander en je wilt het zo graag dat je slecht slaapt.. Ik hoop zo dat je zondag ook positief test!
@Jen, Morgen ga je testen he.. Hopelijk weer ietsjes positiever geworden?? De laatste keer op msn.. naja, you know.
Ik duim voor jullie allen!
Vandaag was het mijn dagje wel. Volgens mij was het vandaag de nationale plaag mayo dag! Iedereen moest mij hebben vandaag. Gaan ze expres om 10.00 uur cup a soup drinken en dan expres die ene smaak waar ik van ga kokhalzen. Loop al de hele week te klagen maar ze krijgen er alleen maar lol in. Het valt nu nog mee met de misselijkheid maar als ik de boel eens onder spuug, mogen zij het opruimen.. Ik heb ze gewaarschuwd. Ik werd ook echt pissig.. Het werk kreeg ik maar niet voorelkaar, een interne verhuizing wat ook nog eens veel tijd kostte, en ik weigerde te gaan tillen.. Maja ik wil nog niet vertellen waarom etc etc. Naja, je kan het je wel voorstellen.
Gelukkig is manlief heel lief voor me. Elke dag zorgt hij voor me en hoef ik me nergens meer zorgen om te maken. Zo lief!
Morgen lekker vrij.. Nog even bedenken wat te gaan doen.. Nog tips?
Liefs, Mayo