Zwanger worden na een miskraam

@Jolien, Jij ook een vroege echo. wanneer heb je deze? Fijn dat dat kan he..

@Jenny, Wat sneu voor je kat. Hopelijk knapt deze snel op!

@Shari, Zou super zijn als je die baan krijgt. Ga duimen voor je.

@Betty, Al nieuws????

Jullie zijn al druk aan het nadenken over de kamer.. Ik weet het helemaal nog niet. Keano ligt er nu nog in en krijgt voor zijn verjaardag een autokamer. Compleet met autobed en al.
De babykamer word dan voor de kleine maar qua kleuren weet ik het nog niet. We willen graag het geslacht weten. Daar zal het denk ik dan ook wel vanaf hangen..

Liefs, Mayo

jen, ooo wat spannend meid! toch gefeliciteerd hoor!
Ik laat niet veel van me horen. Heb een kutweek achter de rug. Moest 10 dagen pillen slikken, maar ben na 8 dagen gestopt, Werd supersjagrijnig. Snauwde alles en iedereen af. Niet normaal meer. Nu net ongi geworden, niet zoveel. Hoop dat het nu doorzet, dan kan ik weer met een schone lei beginnen. Heb er nog steeds geen goed gevoel over...misschien nog depri van de pillen...baal...

Nou ik heb echt een hoop paniek gehad, maar echt maar een mini drupje bloed en het is nu helemaal gestopt. Echt helemaal niks meer!!! Nog wel een beetje zo'n zeur gevoel, maar dat heb ik iedere keer gehad. Ben ben bij de masseuze geweest, die ook homeopate is en die heeft me nog wat tips gegeven en bepaalde drukpunten gemasseerd (vooral voor nieren)Dus het MOET wel goed gaan :p

Ik ben gewoon zwanger!!!!AAAAAAAAH, heb meteen de gyn gebeld, mag 22 oktober om 8 uur voor een echo komen, zucht!

ZWANGEREN:

Astrid -Zwanger! - kind 3 28-03-2010
Shari(SJAAR) -Zwanger! kind 1 13-04-2010
Marjoleine(KEANOSMAMA)-Zwanger! - kind 2 30-05-2010
Jolien(Dametje26)-Zwanger!- 01-06-2010
Jen(KNUTSELJUF)-NOD 28/09 -07-06-2010 (maar word rond 23 mei gehaald)

NOD's:

Elena- NOD 27/09- ronde 2 na 1e mk- kind 1
Jenny (JENNYBABEK)- NOD27/09 - ronde 1 na mk- kind 1
Edith - NOD 2/10- ronde 3 na 2e mk - kind 3

Wat lees ik hier nu? Nummer 3 is dan eindelijk een feit? Te gek Jen echt super gewoon!!!!. En net wat de anderen zeiden het kan innestelling zijn. In ieder geval een voorzichtige felicitatie vanaf hier!!!!!!!!!!!

mooizo jen!Fijn hoor!

Wanneer ik een echo heb weet ik nog niet. Daarvoor krijg ik de 13e een verwijsbrief mee van de vk en dan kan ik zelf een afspraak maken bij het echocentrum.

oh ik zag dat de uitgerekende datum in het lijstje van mij niet helemaal klopt. Dat moet 31-05-10 zijn..maarja dat zegt nog niets. Na de echo weet ik daar vast meer over :))

@edith, hopen dat het doorzet en dat je over een week of 4 een positieve test hebt!

jenny en elena, ik ben nu echt heeeeeel hard voor jullie aan het duimen!!

Zou toch te mooi zijn als we wel met z'n allen kunnen gaan babyshoppen 29 november!!!!!!!! We gaan toch nog wel meeten??

Liefs Jen
ZWANGEREN:

Astrid -Zwanger! - kind 3 28-03-2010
Shari(SJAAR) -Zwanger! kind 1 13-04-2010
Marjoleine(KEANOSMAMA)-Zwanger! - kind 2 30-05-2010
Jolien(Dametje26)-Zwanger!- 01-06-2010
Jen(KNUTSELJUF)-Zwanger! -07-06-2010 (maar word rond 23 mei gehaald)

NOD's:

Elena- NOD 27/09- ronde 2 na 1e mk- kind 1
Jenny (JENNYBABEK)- NOD27/09 - ronde 1 na mk- kind 1
Edith - NOD 2/10- ronde 3 na 2e mk - kind 3

;-( Snik... Boehoeeee weeeeeeeeeeeeeeeeeeh

Ik weet nog helemaal niks! NIKS NOPPES NADA!!

Geen ongi en ook nog geen positieve test, ik ga morgen de stad in zonder te plassen, maar meteen zo uit me bed vandaan en haal de meest gevoeligste test die er is... Ben er gewoon een beetje verdrietig van!

Ik ben niet egoistisch, heb Jen al gesproken op msn, maar alsnog, van harte meid! Hoe sip ik ook ben, zo blij ben ik voor jou!

Ik wordt er niet goed van en mijn humeur is nu ver beneden peil... Godsamme...

Niet om Jen hoor, maar ik wil ook wat weten... :-(

Liefs, Betty

Zo, lang genoeg getreurd, heb de oplossing al :D

Let op:

Volledige weken HCG (mIU/ml)
3weken 0 - 130
4weken 10 - 2600
5weken 850 - 20800
6weken 4000 - 100200
7weken 11500 - 193000
8weken 43000 - 289000
9weken 34800 - 260000
10weken 30000 - 200000
11weken 25000 - 180000
12weken 20300 - 137000
13weken 36800 - 122000

Een normale test test pas positief vanaf 100 mIU/ml HCG in de urine, een extra gevoelige test pas positief vanaf 25 mIU/ml HCG in de urine... Vorige keer teste ik ook heel licht, een paar dagen na mijn NOD, heb nu een andere test gebruikt dan toen en daarnaast... Misschien heb ik gewoon nog niet genoeg HCG! Vanaf week 5 moet het traceerbaar zijn voor alle testen, dus als ik zaterdag niet positief test dan klopt er iets anders niet denk ik...

Zaterdag? Ja zaterdag ja, heb me een dag vergist in me NOD... Zit nu in week 4 en zaterdag gaat week 5 in... Ben nu 3 dagen overtijd...

Zo, tijd voor een leuke dingen :D Op naar de shop op de meeting... Als ik vrij ben dan he...

Liefs, Betty

Terug
Bovenaan