Zwanger worden na een miskraam

Nou ja... hoop dat jullie hem snappen :D Dit is natuurlijk een algemene maatstaaf, maar vanaf week 5 gemiddeld minimaal 850 mIU/ml in je urine, als ik dan nog onder de 100 zit dan is het niet goed denk ik als ik wel zwanger zou zijn... Al zijn er uitzonderingen... sommige mensen testen ver na week 5 positief... We houden moed!

Klachtenlijstje Betty:
Zere borsten, grotere tepels+ groter tepelhof, meer bultjes rondom tepels, weeeig gevoel in onderbuik, maagzuur komt omhoog na een chocoladekoekje, veel plassen, geen strakke kleding verdragen op mijn buik, opgezette buik, rommelende darmen (vandaag 6 keer gepoept) meer pukkeltjes, good hair days oh ja, en grotere borsten (bh knelt)

Zucht... we gaan weer wachtten... Morgen ochtend weten we meer.. Of niet als ik pech heb!

Liefs

Hier vannochtend weer een mini beetje bloed. echt heel klein beetje, veegje bruin/oranje slijm. Toch maar even een tampon gebruikt, ik moet toch voor de klas en kan niet naar het toilet! Dus het is hier weer afwachten, hoop zo dat het innesteling is......

Hallo,

Ahh betty.. Ik zou ook helemaal gek worden als ik jou was.. Ik wil je helemaal niet ontmoedigen maar het kan ook zijn dat je cyclus (nog steeds) van slag is na je MK. Maar je hebt zoveel klachtjes dat het haast wel zo zou moeten zijn... Ik duim voor je..

@Jen, Grote kans van innesteling he.. Heel goed mogelijk in deze periode.
Wel fijn dat je een vroege echo krijgt. Jij de 22e. Ik de 21e en 22e intake..

@Jolien, Ik zei toch dat je uitgerekende datum een dag eerder was.. Had het uitgerekend via meerdere site's op het internet. en jou nod was tegelijk met de mijne.. vond het dus al zo vaag.

@Edith, Ik kan me goed voorstellen dat je baalt. Als die pillen je humeur ook nog eens zo beinvloeden.. Hopelijk breekt je ongi nu gewoon echt door en kan je weer beginnen met een schone lei met net zoveel kansen als een ieder ander.. Dat het dan maar snel raak mag zijn. Ik denk aan je iig.

@Jenny, Spannende dagen... Duim voor je.
Hoe is het nu met de kat?

Liefs,

Goeiemorgen dames,

Net op tijd eruit, aangekleed de stad in gerend, heb ik een andere test, nope... ook negatief. Ik gooi het nog even op het weekend, als ik zwanger zou zijn dan moet ik het dan toch wel kunnen testen volgens mij.

Geen een teken van een ongi te bekennen... Heb ondertussen zoiets van, of ik wordt ongi of een positieve test, want niks weten is gewoon bagger... Met alles wat je doet moet je rekening houden met een eventuele ongi, dat is echt irritant!

@Mayo: Nog steeds van slag van de mk? dat is bijna 2 maanden terug!! En ik heb een goede menstruatie erachter aan gehad... Pff

Ik ben vrij vandaag, ik ga sex and the city kijken in mijn pyama!

Liefs, Betty

@mayo: Ik heb ook nooit gezegt dat het 01/06 zou zijn haha :) weet niet waar dat misverstand vandaan komt..maargoed het is dus de 31e. Met jou alles goed?Heb je er al wat meer vertrouwen in?

@jenny: is je kat misschien aangereden...of mishandeld..tja klinkt raar maar je hoort dat zo veel tegenwoordig!bah! vind dat zo vreselijk! :(( nou als ie maar snel weer beter wordt!

@betty: spannend hoor!echt balen dat wachten!wat mayo ook zegt..zou wel rekening houden met dat je cyclus nog in de war kan zijn. Mijn vorige ongi was ook 2 weken te vroeg. Terwijl die daarvoor precies op tijd was..natuurlijk hoop ik gewoon voor je dat het raak is! ;)

@edith: balen voor je hoor!hoop echt dat het snel weer allemaal op de rit is voor je!

Hier niet zoveel bijzonders te vertellen. moet zo werken maar heb geen zin bleeh..

fijne dag allemaal!

hoi meiden!

@edith: k hoop voor je dat alles nu doorzet en dat je weer met een schone lei kan beginne!

@jenny:k dacht ook dat je kat misschien wel mishandelt was of zo.. mja daar moet je nie te lang over nadenke.. (tenminste ik nie) want dan kan k zo kwaad worde... hoe ist nu met m?

@betty: meid.. t komt goed.. jou tijd komt ook..k weet dat je liever deze maand wil.. ma misschien moet je toch nog even geduld hebben..

@jen: k ben echt blij voor je! k denk nie dat t bloed heel veel voorstelt..mja toch maar weer afwachten.. hoe vervelend het ook is..

@marjoleine: hoe is het nu? trek je het een beetje met werk enzo?

@astrid: knutseldag vandaag.. wat is het thema?:p

@allemaal: we hebben gister besloten dat de kamer toch nie wit en groen word.. hij word nu: wit met turquoise en paars:D
beter he?

liefs!

@ Betty: Nog steeds niks? Poeh meid wil niet weten hoe jij je nu voelt dat lijkt me echt niks. Maar stel dat de volgende test ook niks aangeeft dan zou ik bij de huisarts wat bloed laten prikken als ik jou was. Schijnt dat je het hcg daarin eerder kan zien....toch? Succes meis.

@ Allemaal: Grappig allemaal hondemensen die nu meedenken over wat er met de kat gebeurd kan zijn haha. Het beessie maakt het prima ongelooflijk hoe snel die herstellen zeg!!
Hij wil zelfs alweer naar buiten, maar ja dat mocht nog niet moet in de gaten houden of hij wel plast enz dus babek mag de bak doen!!!
Mijn borsten zijn iets zwaarder dan anders maar ja dat kan ook door naderende ongi zijn:(
Zo nu ff de stad in nieuwe laarzen scoren :)

Frustrerend :)

Had al even wat gegoogled hier en daar maar ben niet de enige, kom ontelbaar verhalen tegen van meiden die pas zwanger testen in week 5 of 6... reden genoeg om te blijven hopen...

Ik ga vandaag maar wat leuks doen denk ik... Zodat de dag lekker snel gaat en mijn hoofd ergens anders aan denkt, dat kan natuurlijk ook de reden zijn waarom ik niet ongi wordt he...!

Liefs, Betty

Terug
Bovenaan