Zwanger worden na een miskraam

kennelijk heeft een kat er een "neus" voor jenny...
Arme beestje van je, kan me voorstellen dt je gelijk naar de dierenarts raced hoor! Beterschap voor hem :)

Jen: oh dus idd officeel overtijd. Hopelijk testen jullie allebeid superpositief! Zou zeker flink tegenvallen Betty als je nu ongi word, je bent er zo van overtuigd!

Sjaar: oke, slecht plan plafond :s

Wat is er met katten? heb het denk ik gemist :))

Net even de stad in geweest en een jurkje gepast. In de paskamer schrok ik echt van mn borsten haha. Die zijn echt een stuk goter! Normaal heb ik amper iets dus het viel me gelijk op :p Ook nog even een rompertje en broekje gekocht..wel snel maar ik kon het niet laten!

@jen en betty: jeej jullie houden ons wel in spanning hoor! :)

Hey dames,

Ten eerste, sorry betty! ik zou wachten, maar heb jullie echt even nodig

Ik heb hier even jullie morele steun nodig.... Ik heb een positieve test!! Ik ben ZWANGER!!!!!! maar, heb ook een piep klein beetje bloedverlies en wat krampjes in mn buik :( Ik weet echt niet zo goed wat ik moet denken, is het een innesteling....of gaan we op de derde miskraam af.

Wie van jullie had nou ook wat licht bloedverlies gehad en was hyet toch goed gegaan?? jolien en sjaar toch???

weet niet of ik blij of verdrietig moet zijn.

Liefs Jen

jen!

ten eerste gefeliciteerd! en jah ik had ook een beetje bloed.. bij de innesteling.. (met 3 weken en 2 dagen)
en later ook nog een keer.. en toch is alles goed.. dus je weet maar nooit!! ga dr van uit dat t goed gaat okeej?

wees blij dus!

liefs!

je was net weg jen, sorry :s

Jen: Super! Je bent zwanger!
Bloedverlies hoeft niet gelijk verkeerd te zijn he jen, je hebt positief getest, das super, ff rustig aan en afwachten wat je bloedverlies gaat doen, makkelijk gezegd he! Je bent wel vruchtbaar zeg! Allemaal hier! Gaat lekker!

Is betty dan stiekum ook zwanger??? Wilde jullie dat morgen dan soms samen zeggen??

hej jen!

Geweldig! gefeliciteerd! Leuk hoor!Ik heb ook een heel klein beetje bloedverlies gehad..maar dat was eigenlijk alleen maar heel oud bloed en een beetje bij het afvegen 1 keer. Verder niet.Het kan idd een innesteling zijn. Ik had ook krampen..nu nog steeds trwns maar dat schijnt normaal te zijn. Zolang het bij oud bloed blijft (dus niet helder en stolsels) hoef je je niet druk te maken!nogmaals gefeliciteerd!geniet ervan!

Liefs Jolien

Jaaaahhh!!! Jen ik ben zo blij voor je!
En net zoals de rest zegt, het kan heel goed innestelingsbloed zijn.

Van harte gefeliciteerd!

Ook ik heb nog steeds krampen in mijn buik.. zegt dus niets. Schijnt meerder oorzaken te kunnen hebben.

Ben echt heel blij voor je!!

Liefs,

Terug
Bovenaan