Zwanger worden na een miskraam

He, fijn jolien, toch spannend he als een ander gaat testen voor je!

Sjaar: succes met je kamertje, wat zijn de plannen?
Mijn belg heb ik 10 jaar geleden ontmoet op vakantie, hij was mijn vakantievrendje. Een paar jaar contact gehad toen niet meer, tot 2.5 jaar geleden dus... maar met mijn belg is niets mis hoor, tis net de fam die ff vervelend is :p
De taal is niet zo'n probleem, ik leer frans, hij NL, we mixen wat en we begrijpen elkaar wel hoor ! Maar dat is wel een reden dat ik niet in Wallonie wil wonen!
En hier zie, Elena doet loodjes, jij doet loodjes (typisch iets voor die zunige Hollanders misschien) maar ik ga het toch voorstellen aan schoonmoeders...

Jenny: ohhhh dat wist jij niet van die katten, hoe kan je dat nou niet weten, ga maar eens googlen!
hihi, tis spannend hier opt forum! Dus babek komt van je vriends naam... ahh, ik vond het al zo apart, iets waar je niet zomaar op komt om achter je naam teplakken snap je?

Jen: ben je nu ook 'officieel' overtijd? Was toch pas woensdag?

Betty: gaat ook steeds beter klinken daaro he!
Ahh gingen die dagen maar wat sneller he, ik ben zo benieuwd of er 4 keer prijs is deze ronde!
xx

okeej.. k voel me top gaat nie meer op (t rijmt nog wel..:p)

net mn ontbijt dr weer uitgegooid.. en zit nu te trillen joh..

net wel even mn oude stage gebeld (waar k heeeel graag weer na terug wil) en met een beetje geluk zit ik er binnen afzienbare tijd weer.. hoop ik dan..hihi

liefs!

de plannen van de kamer zijn redelijk simpel.. tot nu toe dan.. ten eerste moet alle behang dr af en da afgrijselijke vloerbedekking dr uit..

k ga de kamer helemaal met glasvezel behangen.. want k wil nooooit meer hoeven te behangen hier (de muur is erg slecht) dus simpel.. en dan 3 muren gebroken wit.. en 1 muur appelgroen.. op die muur komen dan wel weer 3 witte boekenplanken..
de meubeltjes worden denk ik wit met groene accenten.. zowiezo worden de accenten dus groen (gordijntjes enzo) en dr komt laminaat in..

verder wil ik graag een schommelstoel.. ma de kamer is nie zo heeeel groot.. dus eerst de meubeltjes dr in straks en heen en weer schuiven hoe het t beste staat.. en dan kijken of er een schommelstoel in past..

liefs!

@astrid: tis een oud huis.. met slechte muren en plafonds.. dus een stoel aant plafond hangen gaat hier nie..

ben trouwens wel nog aant twijfelen.. k vond zilver en (donker)paars ook wel erg leuk... ma vriendlief nie.. die moet en zal perse groen nu.. mja eerst maar s behangen enzo:p

liefs

Dames!!

Ik wordt gek! Hier nog geen ongi maar ook nog geen postbode!!!!!!!!!!!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!

Ik ga meteen testen als de postbode langs is geweest, maar heb een deal met Jen, dus jullie horen het pas woensdag eind van de middag :)

Ik ben er zelf heilig van overtuigd dat het bingo is (oh wat zal het tegenvallen als het niet zo is) maar mijn borsten gaan met de dag meer pijn doen, kleine plasjes en wel de ongi klachten al 2 dagen maar alleen geen duivel te vinden....GELUKKIG!!

Als ik straks ook een extra kamer heb als we verhuist zijn dan wil ik een typisch roze of groen kamertje... Ik ben verliefd geworden op de DRAAKJES lijn van prenatal (witte stoffen met een groen draakje erop) dus ja... Dat gaat het hem wel worden denk ik...

Nu zie ik de postbode fietsen, fiets ie mijn straat voorbij grrrrrr. Ik moet om half 3 weg naar mijn werk, dus met een beetje pech kan ik morgen ochtend pas testen...

Ik ga maar weer eens plassen, voor de zoveelste keer...

Liefs Betty

Dames heb net een geweldige luiertas gekocht. was in de aanbieding voor 5 euro bij de aldi!!!! Maakt mijn rare ochtend weer een beetje goed. Kom namelijk bij de dierenarts vandaag mijn kleine kat ( 1 jaar ) stond buiten ineens te janken en ze pootje hing er raar bij ( achter ) en hij zat helemaal onder de modder. Moeders ( me ) natuurlijk meteen in paniek want ja t zijn net me kinderen dus meteen naar de dierenarts geraced. Wat er nu precies is gebeurd blijft een raadsel maar hij heeft gebroken nagels en een verekkte poot en een bloedneus. Komt gelukkig wel weer goed zeiden ze gewoon tijdje binnen houden. Dus vriendje mag de bak verschonen neem geen risicos. Arme beestje is helemaal van slag maar ligt nu lekker op me bed te slapen.

Sjaar: Hier the same hele kamer is wit en 1 muur knalgroen heb ook groen/wit geruite gordijntjes en de meubels worden ook gewoon wit.

Astrid: Je hebt gelijk het staat inderdaad overal. Maar zou zo'n kat dan al eerder als mij weten dat ik zwanger ben? Zelf ben ik er namelijk heilig van overtuigd dat ik nog een ronde moet doen.

Terug
Bovenaan