Zwanger worden na een miskraam

@ Mayo: klopt maandag is mijn nod maar heb nergens last van, ja van bepaalde dingen wel maar die kan ik ook ergens anders aan toewijden.

@ Betty: Weet zeker dat deze maand ook niks is hier dus wij doen lekker de volgende :)

erg jammer betty! :(( maar de volgende ronde gaat het vast goed !!!ik duim in ieder geval voor je!oh en ook voor jou natuurlijk jenny!

@jen: nog meer bloed verloren of niet? Hoop echt voor je dat het hier bij blijft!het gaat vast om een innesteling!zou iig heel goed kunnen!Mag ik vragen waarom het bij jou gehaald wordt?

Ben trwns wel benieuwd..willen jullie thuis bevallen of in het ziekenhuis? Mij lijkt het het fijnst thuis!maar misschien komt dat ook omdat bij ons iedereen thuis is bevallen (moeder, zus, tante) heb ook niet zo'n goed beeld bij het ziekenhuis...

Liefs Jolien

Hey dames,

@ betty, wat ongelofelijk balen dat je ongi bent geworden, komende maand gaan jij en edith gewoon!!

@jenny, houd hoop, je weet nog niks natuurlijk!! Ik had deze maand ook helemaaaaal niet het gevoel dat het raak zou zijn!

Hoe is het hier?? ik ben meer op het toilet geweest dan op andere plekken vandaag, iedere keer even checken of er iets was, gelukkig tot nu toen helemaal niks te bekennen. Iets zeurderig gevoel in mn onderbuik en last van mn litteken. nog 3 weken tot de echo!!! Spannend! Mayo mag over 3 weken ook.

Ik heb ook echt moeite om het niet van de daken te schreuwen! Wil het het liefst aan iedereen vertellen, maar deze keer willen we het wel een tijd geheim houden, hoewel ik vorige keer met 9 weken al een behoorlijk buikje had. we willen het afwachten tot 11 weken, precies met mn verjaardag!

Liefs Jen

ZWANGEREN:

Astrid -Zwanger! - kind 3 28-03-2010
Shari(SJAAR) -Zwanger! kind 1 13-04-2010
Marjoleine(KEANOSMAMA)-Zwanger! - kind 2 30-05-2010
Jolien(Dametje26)-Zwanger!- 01-06-2010
Jen(KNUTSELJUF)-Zwanger! -07-06-2010 (maar word rond 23 mei gehaald)

NOD's:

Elena- NOD 27/09- ronde 2 na 1e mk- kind 1
Jenny (JENNYBABEK)- NOD27/09 - ronde 1 na mk- kind 1
Edith - NOD 2/10- ronde 3 na 2e mk - kind 3

Hooooi!
Jen: Gelukkig niet meer gevloeid! Erg moeilijk dat geheimhouden he! je bent zo blij en kan he tniet delen...

Dametje: ik beval int ziekenhuis. Door de bloedstollingstoornis mag ik niet thuis, maar zoizo had ik voor het ziekenhuis gekozen. Hier in BE bevalt slecht 1% thuis (wallonie iig) dus daar wil ik toch niet aan beginnen ;)
beviel trouwens prima ziekenhuis, heb de zuster bond en blauw geknepen en de rommel laat je daar he je neemt enkel het moois mee terug naar huis :p

kast word mooi :))
Oh, voor wie eens wil zien, aangezien mijn knutselmiddagen hier nu bekend zijn, ik ga ons kunstwerk even op de hyves plaatsen :p
Tis vandaag niet het spelletje geworden, ze wilden naar het bos dus ik heb daar op doorgeborduurd... :)

liefs, fijne avond.

Dames ben helemaal overstuur hier mijn vriend begrijpt me af en toe niet helemaal goed waardoor en misverstanden ontstaan en dus...ruzie. Vervolgens gaat mijn moeder zich er weer inmengen en zeggen ja doe m aan de kanten HELP word gek hier iedereen zeurt.

Betty, balen van je ongi....maar gelukkig wel duidelijkheid. lekker he, die wijn?
Heb al een flinke bel op, ga nog ff bijschenken....(rest al jaloers...???) in zieknhuis zijn. Heb die pillenkuur ook telefonisch geregeld. toen afgesproken dat als hij niks hoorde, het wel goed was gekomen en dat ik anders wel zou bellen.
Ondanks dat het een lekker ding is....of misschien wel juist. Met gierende hormonen een lekker gyn bezoeken lijkt me niet zo handig. Straks zeg ik nog iets stoms ;-P
Ik ben weer helemaal opgefleurd. Pillen uitgewerkt, en jippieieie gewoon ongi....
pffff, opluchting.
ff lijstje aanpassen...

Terug
Bovenaan