Zwanger worden na een miskraam

Hehe, wat een gezoek!!! Alles staat door elkaar en de laatste reactie staat nu niet meer bovenaan...maar goed, we hebben elkaar weer gevonden....nu Suus en Marjoleine nog....

Hoi dames,

Wat een gedoe hier he. Het is wel zoeken iedere keer.
@ edith, hoe is het met jou?? kan je al een beetje genieten?? Heerlijk he als alles het gewoon doet op de echo!! Wanneer mag je nu weer??

De verloskundige heeft me verteld dat ik de volgende keer dat ik zwanger ben vanaf 8 weken tot 12 weken iedere week voor een echo mag

M'n vent en ik hebben nu trouwens definitief besloten even een menstruatie af te wachten. Mocht het weer mis gaan, dan kan dat in ieder geval de reden niet geweest zijn. En kan ik me daar niet schuldig over voelen.
Hebben jullie dat ook, dat gevoel van... had ik dit maar niet gedaan, had ik toen ik zo ziek was toch maar thuisgebleven en rust gehouden in plaats van hard werken. Ik weet dat dat het toch niet voorkomen had, maar het speelt toch in mn achterhoofd.

Heb gisteren even een testje gedaan en het hormoon zit nog volop in mn lijf, hoop dat het er snel uit is, want met hormoon geen eisprong en zonder eisprong laat de ongi weer heel lang op zich wachten. Ik ben gewoon veel te ongeduldig.

Morgen nog werken en dan heb ik gewoon 7 weken vakantie!!! Het onderwijs is goed ;)

Liefs Jen

Ja, het duurde toch weer even voor ik jullie weer terug had gevonden (aangezien ik bij "zwanger worden" zat te zoeken, ja dan staat het er niet bij he...) oei, dit kadertje is ook ienimienie!! Kan je dat groter maken of neit? En geen smilys meer :"(
Vandaag een onderbuik gevoel, precies op tijd, begint altijd een dag of 3-4 voor de eisprong, dus vanavond aan de klus. Ik heb nogsteeds een heeeeeel klein beetje bruinverlies na de vorige keer, snap er niets van, maar ik heb het er met mijn vriend over gehad dat we om die reden niet een kans gaan verspillen, dus wel aan de klus! Dan mar niet zo uitgebreid :p Gelukkig maar dat ie er zo over denkt hoor! had ik trouwens verteld dat ik gisteren de gyn (assistente) had gebeld over dat bruinverlies nogsteed? zo nee; ze zei dat het wel normaal was nogsteeds en als ik wilde kon ik een afspraak met de gyn maken, dus ik dat geprobeerd, heeft die vent pas in september tijd! en een andere ging ook niet, dus ik heb nu een afspraak staan voor dinsdag bij de assistent, maar ik weet eigelijk niet goed waarom nu,aangezien ze toch zegt dat het normaal is, mar misschien kan het nog een keer gecheckt worden.... ? Eerst maar aan de klusdagen beginnen!
he,lekker Jen,7 weken vrij!!! Kids hebben sinds woensdag vakantie, maar 8 weken vind ik wel ergggg lang hoor, ik ben nu al een beetje gek!!! "gelukkig" gaan ze 10 dagn naar paps, of mag ik dat niet zeggen? Ik vind het wel fijn ook even vrij te hebben hoor! En de kids vinden het leuk bij hun vader dus...
dames,ik ga even te boel hier verkennen en oh, eten maken natuurlijk:s
Salut!

aha, de smilyes komen nog... staat bij "ik mis bepaalde technische mogelijkheden" oh en je kan worden beoordeeld strkas zodat je kan zien wie de beste berichtjes schrijft?! Pff dan moeten we nog ons best gaan zitten doen hier ook :p
xx

Hoi Astrid,

Ik vind het heerlijk om 7 weken thuis te zijn, maar jasper blijft wel gewoon op vrijdag naar het kdv gaan en op dinsdag naar zn oma. Heb ik ook wat tijd om met mn nieuwe webwinkel bezig te gaan. Vanaf oktober gaat mn winkeltje open zal ik maar zeggen. En af en toe zonder kind is wel heeeeeeeeerlijk hoor, hoewel ik iedere dag geniet van Jasper.
Normaal wil hij nu eten, maar hij ligt net op bed, heeft zo'n last van de hitte. Hij heeft zn middag slaapje overgeslagen en viel net in slaap in de auto. Dus maar even op bed gelegd. Eet ie maar wat later!
Veel klusplezier trouwens ;)

Liefs Jen

Terug
Bovenaan