Ja, het duurde toch weer even voor ik jullie weer terug had gevonden (aangezien ik bij "zwanger worden" zat te zoeken, ja dan staat het er niet bij he...) oei, dit kadertje is ook ienimienie!! Kan je dat groter maken of neit? En geen smilys meer :"(
Vandaag een onderbuik gevoel, precies op tijd, begint altijd een dag of 3-4 voor de eisprong, dus vanavond aan de klus. Ik heb nogsteeds een heeeeeel klein beetje bruinverlies na de vorige keer, snap er niets van, maar ik heb het er met mijn vriend over gehad dat we om die reden niet een kans gaan verspillen, dus wel aan de klus! Dan mar niet zo uitgebreid
Gelukkig maar dat ie er zo over denkt hoor! had ik trouwens verteld dat ik gisteren de gyn (assistente) had gebeld over dat bruinverlies nogsteed? zo nee; ze zei dat het wel normaal was nogsteeds en als ik wilde kon ik een afspraak met de gyn maken, dus ik dat geprobeerd, heeft die vent pas in september tijd! en een andere ging ook niet, dus ik heb nu een afspraak staan voor dinsdag bij de assistent, maar ik weet eigelijk niet goed waarom nu,aangezien ze toch zegt dat het normaal is, mar misschien kan het nog een keer gecheckt worden.... ? Eerst maar aan de klusdagen beginnen!
he,lekker Jen,7 weken vrij!!! Kids hebben sinds woensdag vakantie, maar 8 weken vind ik wel ergggg lang hoor, ik ben nu al een beetje gek!!! "gelukkig" gaan ze 10 dagn naar paps, of mag ik dat niet zeggen? Ik vind het wel fijn ook even vrij te hebben hoor! En de kids vinden het leuk bij hun vader dus...
dames,ik ga even te boel hier verkennen en oh, eten maken natuurlijk:s
Salut!