Zwanger worden na een miskraam

Hoi astrid,

Mijn kleine uk is 9 maanden, naja uk, hij is ruim over de 10 kilo, staat al en loopt achter de stoel, vind het allemaal veeeeeeeel te snel gaan!
Ik ga een winkeltje openen met handgemaakte knuffels en hondenkleding (wat een combi, ik weet het) de hondenkleding is als een grap begonnen met een vriendin van me die alleen maar honden schilderd en die een honden festival aan het organiseren is. Ze wilde nog wat spetterends, zo kwamen we op een honden mode show en nu ben ik de meest gekke hondenkleding aan het maken. Knuffels en kleding voor kinderen maken deed ik al een tijd. Ik ben vrij creatief, heb kunstacademie gedaan ;).
Wat doen jullie eigenlijk allemaal voor werk?? Ik ben naast deze hobby 3 dagen in de week docent beeldende vorming in masterdam en geef textiel les aan kinderen via een stichting.

Liefs Jen

grrrrr, krijg nu al jeuk van het nieuwe forum...kan elke keer ons clubje niet vinden...maar goed, hoop op snelle verbetering. zal ook niet meevallen om dit om te moeten zetten...
jen, ik snap dat je een soort van schuldgevoel hebt na je mk. had ik ook. Ik had een half glaasje champagne gedronken op een feestje en daarom durf ik nu geen druppel meer te drinken. Is onzin, die mk komt echt niet door een half glaasje champie, maar dat gevoel he.....
alhoewel ik met deze hitte erg veel zin heb in een koud glaasje witte wijn...
Maar ja....
Lijk langzaam minder moe te worden gelukkig. maar slaap ook beroerd met deze hitte.
Nog steeds onwerkelijk dat ik zwanger ben. Vandaag zorgverzekeraar gebeld om aan te melden voor kraampakket en kraamzorg. Moet toch alwel op tijd. Ben nu bijna 10 wkn....
Krijg op 24 juli weer een echo. En op 3 aug volgende afspraak vk. Hier nog een week en dan hebben de kinderen vakantie. In de vakantie gaan ze lekker uit logeren, en ja....net als jullie: het is soms heeeeeeeeeeeeerlijk zonder je kinderen. Daar voel ik me ook niet schuldig over. De meisjes vinden het ook heerlijk om uit logeren te gaan, dat scheelt wel. Ze zien ook al uit naar een hele dag bij de gastouder ipv alleen een middag na school. Ga dit weekend het nieuws aan de familie vertellen. Wordt al zoooo dik. maar als eerste horen mijn dochters het....

Het heeft lang geduurd maar heb jullie eindelijk weer gevonden. Ik maar zoeken, en zoeken, en zoeken... Had het forum zelfs weer opnieuw opgestart. Alleen onder zwanger worden.. Daar is Suus ook. Volgens mij is dit forum ook pas later over gezet.. Heb me suf gezocht.. Bevalt het jullie? Ik vind het eigenlijk helemaal niets..

Anyway, Heb net even snel door jullie reacties gebladerd.. en Edith, ik snap best dat je geen alcohol meer durft aan te raken maar zoals je zelf als zegt is dat echt niet de reden van de MK.
Wat spannend dat je het dit weekend gaat vertellen. Veel geluk!

@Jen, Je hebt ook al een zoontje las ik. Hij is al een grote jongen zo te lezen. Het gaat ook zo snel. Mijn zoon is nu 1,5 en een echte handenbinder. maar o zo leuk.

Ik ben boekhouder in de woningcooperatiewereld. Allemaal erg leuk alleen helaas niets met kinderen. Wel heb ik een poosje meegedraait op een vereninging die knutselt met kinderen en hielp de jeugd bij Darten.

Liefs, Marjoleine

Nee,ik ben er ooknog nietkapotvanhoor,deze 'verbetering' maar idd het zal een lastig werkje zijn. Je kan de pagina ook niet opslaan als favoriet he? Alleen de site :s
@jen,das een flink man van 10kilohoor! Mijn meisje van2.5 jaar is ook net 10 kilo,hihi! En het gaat ookveel te hard hoor, ik houd een dagboek bij voor de kids, schrijfop wat zedoen en sommigedingen die ze zeggen,leukvoor later voor hun maarookvoor mij, de meestedingen vergeet je toch weer!
Ik werk op hetmoment niet, ben thuisblijfmama. Ik schilderportretten in mijn vrije tijd en knap meubels op enzo,dus hier ook een creatieve ziel!
Maar leuk joh zo'n internetwinkeltje,spannend!
Wij zijn volopaan de klus,mijn buikdoet zeer dus datzit goed,mijn eikomteraan! Meer kunnen we niet doen he! Duimen,en deze keer een keertje voor mezelf!
liefs astrid

Hoi, ikzet het hier nog maar een keer neer;
ik zou dus zeggen hier blijven omdat je dan nog een teru kan kijken naar oudere reacties,en dat het onder het kopje zwanger worden na een miskraam staat,maaktniet uit toch?
Het lijkt nu wel of ik 36 ben met mijn 'nieuwe' gebruikersnaam ;) 3-6 is mijn verjaardag....
Ik hoor graag waar we ons gaanvoortzetten...;)
x

Heee, wat een vervelend nieuws, tis voor je man misschien een uitdaging maar idd om zwanger te worden verkleint hetwel de kansen :s,maar het is maar 1 maandje toch? Maar ikbegrijpelke maand is er een en elke kans wil je nemen, ik heb ook zo'n 'gehaast' gevoel hoor! Leven van je ei naar je ms naar je ei... Ik ben benieuwd ofik deze keer na mijn ei ook zoveelvoel als vorige maand... iig weet iknu dat die gevoelens niets zeggen :(
xx

Terug
Bovenaan