Zwanger worden na een miskraam

@Jen, Ik vind het echt zo erg voor je. Vind het moeilijk om de goede woorden te vinden. Voor jou hoop ik dat morgen alles "vlotjes" verloopt en dat je kan beginnen met de verwerking.

@Astrid, Hoe gaat het nu met je? Hoop voor je dat het wel mag gaan lukken deze maand!

Ben vandaag voor controle bij de gyn geweest. Heb er 3 kwartier gewacht en ben 2 minuten binnen geweest. De uitslagen waren goed, ik heb nu geen pijn meer en op mijn vragen kon ze niet met zekerheid antwoord geven. Fraai. Ach, ben blij dat het nu achter de rug is en zij zal op een echo ook niet zien of ik nu  wel of niet zwanger ben. Word toch nog even afwachten tot woensdag..

Grtjs, Marjoleine  

Marjoleine,
2 minuten binnen na 3 kwartier wachten????
Pfffff, die gyn heeft haar geld wel makkelijk verdiend zo....
Ze kan toch wel iets meer aandacht geven of niet?

Nou ja, ik hoop voor je dat je volgende week goed nieuws hebt!!!

edith

quote: Edith38 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-06-2009 21:16:10'));

Marjoleine,
2 minuten binnen na 3 kwartier wachten????
Pfffff, die gyn heeft haar geld wel makkelijk verdiend zo....
Ze kan toch wel iets meer aandacht geven of niet?

Nou ja, ik hoop voor je dat je volgende week goed nieuws hebt!!!

edith

Dat kan je wel zeggen ja.. Voelde me ook niet heel serieus genomen maar ja.. niets aan te doen. Heb verder geen klachten meer.
Wel nog steeds lichte misselijkheid en gespannen borsten.. de ene dag weer wel en de andere dag weer niet..   Kan er geen touw aan vast knopen..
Nog een weekje en dan weet ik meer..

Grtjs, Marjoleine

;@marjoleine: Ik weet niet beter dan dat je onderhand een uur moet wachten eer je geholpen word! Ze worden altijd 'overboekt', maar je hebt iig goed nieuws zover ze iets heeft gezegd. Ik ben benieuwd wat er bij jou uit komt...
@jen: heb je je curetage achter de rug? Ik vind het net als marjoleine ook moeilijk te reageren, ik weet zelf dat alle lieve woorden goed bedoeld zijn maar je er geen zak aan hebt, je bent weer je kindje kwijt en dat twee keer in 4 maanden is gewoon niet te bevallen, een nachtmerrie die werkelijkheid word, en je moet er door. Ik hoop dat je snel weer ervoor mag gaan en dat je in 2010 eindelijk jullie kindje in je armen mag hebben!

liefs astrid

Hoi dames,

Ik heb de curretage achter de rug, deze viel gelukkig net als vorige keer heel erg mee. We hebben wel besloten nu eerst even een menstruatie af te wachten voor we weer een poging gaan ondernemen. Even niet zwanger zijn en er niet mee bezig zijn. Al met al ben ik de afgelopen 5 maanden alleen maar zwanger geweest, met 2 keer curretage. Ik ga even genieten van mn vakantie en daarna gaan we er weer voor! Hopen dat het de volgende keer weer zo snel lukt en dat het dan ook nog helemaal goed gaat!

Liefs Jen

@Jen, Klinkt misschien een beetje gek maar ben blij om te lezen dat de curretage mee viel. Ik heb dat nooit mee gemaakt maar lijkt me niet heel erg prettig. Vind dat je er sterk door heen slaat.. Ondanks alles.
Denk aan je!

Lijkt haast wel dat met het mooie weer de symptonen bij mij ook verdwijnen. Heel stiekem had ik gisteren op een echo gehad en gehoopt dat er misschien enkele dingen zichbaar zijn. Praat me zelf iets te veel moed in.. Nu geen echo maar ook al een poosje geen symptonen. Bij mijn zoon kreeg ik daar ook pas last van vanaf het moment dat ik wist dat ik zwanger was. (5wkn) Nog een paar daagjes afwachten maar..

Liefs, Marjoleine

Hee,
gelukkig weer achter de rug meid! Tweede keer, klinkt misschien raar, maar is minder erg dan de eerste keer, had jij dat niet? Je weet wat er komen gaat nu he. Je hebt gelijk dat je even een break neemt, twee keer   zoiets meemaken in 4 maanden zal er flink inhakken!
@marjoleine: jij nu weer de eerste met de kansen! Blijven duimen!

Nog een week tot mijn volgende eitje... derde ronde na mk...
liefs astrid

Terug
Bovenaan