Zwanger worden na een miskraam

Jen, fijn dat het achter de rug is. Snap dat je nu wat rust neemt.
Heel veel sterkte de komende tijd!!!

Hier goed nieuws. Vanochtend de eerste echo.
Een ienieminie boontje van 2 cm met een kloppend hartje.

Toch wel een geruststelling. Alhoewel ik na het verhaal van Jen natuurlijk niets meer zeker weet. Maar goed, ga nu toch proberen te genieten...

Jen, gelukkig het is achter de rug. Kan het verwerken weer gaan beginnen.
Ik denk dat het idd heel verstandig is om nu even een cyclus af te wachten en even er niet mee bezig te zijn. Je maakt nogal wat mee he, 2x achter elkaar in korte tijd!
Rust maar even lekker uit en neem even lekker de tijd voor jezelf!

Edith, supernieuws meid!!!!
Het is nog geen garantie nee, maar het gaat in ieder geval de goede kant op!
Houd hoop hoor!

Marjoleine, ik duim voor jullie hoor!

Liefs Suus

Hallo meiden,

Ik sta ook weer onderaan de ladder. Vandaag, 3 dagen voor mijn NOD, toch weer ongesteld geworden. Aan de ene kant had ik het al verwacht maar aan de andere kant baal ik zo enorm! Cyclus dus toch nog iets in de war.. Manlief zegt dan ook, tja jammer, maar het is niet anders, Weet ik, maar leuk om te horen is het natuurlijk niet. En zeker niet met deze enorm hitte.

@Edith, Ben blij voor je dat de echo er goed uit zag. De kans dat het fout gaat is er immers wel (kan de hele zwangerschap) maar dat alles nu goed is, is zeer zeker positief!

@Suus, Gaat alles nog goed. Nog steeds misselijk, moe etc. Mag bijna de vk gaan bellen!

@Jen, Hoe gaat het nu? Ik denk, net als de rest dat het een goede beslissing is om cyclus af te wachten.. Hopelijk komt alles dan weer een beetje in gereel en kan je lichaam weer gewoon goed functioneren. Hopelijk raak je dan net zo snel weer zwanger als de vorige ke(e)r(en) en gaat alles dan goed!

@Astrid, En hoe is met jou?? De ergste terleurstelling weer een beetje gezakt? Jij bent nu weer de eerste in dit rondje. Ga gewoon weer voor je duimen!

Liefs, Marjoleine

Hoi dames,

Bedankt voor jullie lieve berichtjes, Ik begin zelf steeds meer te twijfelen of we nou wel of niet een maand moeten wachten. Als we een maand wachten voelt dat ook zo nutteloos. Er is geen medische reden voor, en waarom wachten als je zoooo graag een tweede kinsje wil. Het voelt allemaal zo dubbel op dit moment.
Eerst maar eens afwachten wanneer dat zwangerschaps hormoon uit mn lijf is.

Liefs Jen

bleeeeh marjoleine, valttoch tegen he, al rekende jij er niet heel erg op... Iig beter dat je te VROEG bentdan LATER nietwaar? Des te eerder weer een nieuwe kans...
Ja, ik ben kennelijk de eerste hier in het rijtje, ongi is voorbij, en over een week mijn ei, dat rijmt. Hopelijk nu geen vreemde tussentijdse bloedingen meer (is me verteld dathet van ontpillen kan komen maar ik ben er niet blij mee!), andes mocht ik wel de gyn bellen om nog eens te kijken (heb het verhaaltje een beetje aangedikt over detelefoon begin juni).
Geestelijk moet ik zeggen heb ik er iets meer rust in gevonden,ik ben ietsiepietsie minder 'gehaast' dan eerst, misschien merkt mijn ei dat straks ook wel en worden we lekker zwanger...
moet ook wel zeggen dat dat ook door de forums komt hoor (ik schrijf ook mee op een Belgisch forumpje...), weet je   ' die' word zwanger en 'die' is zwanger... dat helpt niet echt om die rust terug te krijgen, we willen allemaal zo graag weer...
Ben wel iets meer afleiding aant proberen te zoeken en dat lukt nog niet echt... :s meubels opknappen mar weer terug opgepakt maar dan nog heb ik plentie tijd mezef gek te denken...
Gisteren bij schoonfam en die begonnen te praten over de andere zwangere in de fam, is bijna uitgerekend nu he, en dat blijft toch vreselijk pijn doen,ik wil er niets over weten, ik had 7 weken erna een kindje op de wereld moeten zetten,en ondanks dat we maanden verder zijn wil ik over haar niets horen hoor,doet zoveel pijn. Gelukkig hoef ik haar bijna niet te zien. Klinkt een beetje rot misschien hoor, maar ik blijf het voorlopig zoveel mogelijk ontlopen, daar voel ik megewoon het beste bij...
@jen: ik kan me je twijfel voorstellen hoor, ikvoelde het ook toen ikeen maand depil moest nemen... maar misschien is het voor je koppie wel fijn een maand een break te nemen?!

Liefs astrid
Dames, tijd vooreen filmpje en lekker naar bed!

Marjoleine, balen meid. tja en zo'n reactie van je man. Inmiddels weten we hier met z'n allen dat het beleven van een mk voor mannen toch heel anders is dan voor ons....
Hm, maar weer afwachten dus...

Jen: ik snap je twijfel. Maar trek je het emotioneel wel? Ik was flink van slag na mijn mk. ook door de heftige hormoonwissselingen in korte tijd. Lichamelijk is dit ook zwaar lijkt me. Ben je weer onder narcose geweest?

trouwens, hebben jullie ook een berichtje gehad dat het forum verplaatst wordt naar de site zwanger.nl?
Hij gaat er volgens mij morgen uit. En dan kunnen we woensdag hopelijk terecht op de nieuwe site.

Hm, hoop dat dat goed gaat, heb zo mijn bedenkingen   bij dit soort acties.

Nou ja, we kunnen elkaar vast wel weer terug vinden, niet dan????

@Astrid, Ja ik ken dat wel. Idd, te vroeg beter dan te laat maar blijft zuur. Ik had ook helemaal niets in de gaten. Normaal gesproken heb ik wel in de gaten dat ik ongi word maar niet vandaag. Manlief is daar inderdaad makkelijker mee dan ik.. Hij hoopte nog op innesteling maar heb hem snel uit die droom moeten helpen.
Mijn moeder zei ook al, je bent nog zo jong en je wilt zo snel.. Je bent veel te gefocust. Jaa, klopt misschien wel maar ik kan het allemaal niet zo heel makkelijker los laten. Niet op commando in ieder geval. Maar er zit niets anders op dan opnieuw proberen. Gelukkig is dat geen straf .

Dat je die andere uit de fam probeert te ontlopen, Ja ik begrijp dat wel. Het is erg zuur en pijnlijk om haar tegen te komen ondanks dat ze er niets aan kan doen.  

@Edith, Klopt, het form gaat vanaf morgen uit de lucht naar zwanger.nl of een tijdelijek site. Gelukkig komt er een lijnk of word je direct doorgestuurd naar het andere forum. Hopelijk vinden we elkaar wel weer teug. Anyway, het komt wel weer terug op jonge gezinnen.nl maar dan pas in 2010. (wat ik me er van kan herinneren)  Hopelijk zijn we dan allemaal zwanger of al bevallen!

Grtjs, Marjoleine

Terug
Bovenaan