bleeeeh marjoleine, valttoch tegen he, al rekende jij er niet heel erg op... Iig beter dat je te VROEG bentdan LATER nietwaar? Des te eerder weer een nieuwe kans...
Ja, ik ben kennelijk de eerste hier in het rijtje, ongi is voorbij, en over een week mijn ei, dat rijmt. Hopelijk nu geen vreemde tussentijdse bloedingen meer (is me verteld dathet van ontpillen kan komen maar ik ben er niet blij mee!), andes mocht ik wel de gyn bellen om nog eens te kijken (heb het verhaaltje een beetje aangedikt over detelefoon begin juni).
Geestelijk moet ik zeggen heb ik er iets meer rust in gevonden,ik ben ietsiepietsie minder 'gehaast' dan eerst, misschien merkt mijn ei dat straks ook wel en worden we lekker zwanger...
moet ook wel zeggen dat dat ook door de forums komt hoor (ik schrijf ook mee op een Belgisch forumpje...), weet je ' die' word zwanger en 'die' is zwanger... dat helpt niet echt om die rust terug te krijgen, we willen allemaal zo graag weer...
Ben wel iets meer afleiding aant proberen te zoeken en dat lukt nog niet echt... :s meubels opknappen mar weer terug opgepakt maar dan nog heb ik plentie tijd mezef gek te denken...
Gisteren bij schoonfam en die begonnen te praten over de andere zwangere in de fam, is bijna uitgerekend nu he, en dat blijft toch vreselijk pijn doen,ik wil er niets over weten, ik had 7 weken erna een kindje op de wereld moeten zetten,en ondanks dat we maanden verder zijn wil ik over haar niets horen hoor,doet zoveel pijn. Gelukkig hoef ik haar bijna niet te zien. Klinkt een beetje rot misschien hoor, maar ik blijf het voorlopig zoveel mogelijk ontlopen, daar voel ik megewoon het beste bij...
@jen: ik kan me je twijfel voorstellen hoor, ikvoelde het ook toen ikeen maand depil moest nemen... maar misschien is het voor je koppie wel fijn een maand een break te nemen?!
Liefs astrid
Dames, tijd vooreen filmpje en lekker naar bed!