Zwanger worden na een miskraam

hoihoi! Ik ga me zo bij het lijstje voegenhoor,en blijven wehier dan???
Nu heb ikergens een topicgevonden over'klachten overhet nieuwe forum' datvindik toch wel een beetje kinderachtig hoor,tja het isnoggeen verbetering,maar hetzal vasteen 'hell of a job' zijn om dat in een keer zo te doen,toch?
Vandaagmeer pijn in mijn onderbuik dus mijn ei komt eraan, netjes optijd, dat is heelfijn! Wezijn al 3 dagen aan de klus en plakken er nog drie achter aan :p dan weten weiig dat het daarniet aan ligt ;)
@jen:ja die tegenstrijdigheid kanik meook voorstellen,je wil het zograag en dan ga je aan decondoom... ik had hetook met die maand pil...:s
(stomme spatie toets doet hetnogsteeds slecht!)
xx

naam------------------Kindje------NOD
Astrid----------------3-------------19-07-2009
Marjoleine .............2........... 26-07-2009
Knutseljuf (jen)...... 2........... 31-07-2009

(nee ik ben niet ego,maar zo staat het op volgorde van data ;) )

moet er niet ookiets van 'ronde ..." bij?
naam------------------Kindje------ronde---------NOD
Astrid...................3.........3na MK.....19-07-2009
Marjoleine ............2........................ 26-07-2009
Knutseljuf (jen)......2......................... 31-07-2009

??,ofniet?

Ik heb maar 1 kindje hoor.. ;-) en een stiefzoontje dan maar die tel ik in dit geval even niet mee.

Ronde nr 3 na mk

Een topic over hoe slecht het forum nu is gaat idd wel wat ver.. heb wel een mailtje gestuurd over het ienieminie schermpje en dat je iedere keer weer terug gaat naar pagina 1. Gewoon als tip.

@ Astrid,Hopelijk raak voor je deze maand. Als het nu niet lukt, ligt het idd niet aan jullie.. Blijf duimen voor jullie. Volgend weekend (zat) mijn ovulatie. Gelukkig is manlief vanaf donderdagavond al thuis.. Kansen zijn nog niet verkeken...

Astrid...................3.............3na MK.....19-07-2009
Marjoleine ............2........................ 26-07-2009
Knutseljuf (jen)......2.............0na MK.....31-07-2009

Ja goed idee,

Ik heb nu trouwens ineens last van bloedverlies 1,5 week na de curritage. Ik had nog helemaal geen bloedverlies gehad. Zou het alweer een ongi kunnen zijn?? het is wel 4 weken nadat het vruchtje is gestopt met leven. Hmmm beetje wazig.

Wie weet een tussentijdse bloeding?? hebben jullie daar ook wel eens last van gehad??

Liefs Jen

Hai Jen,
Dat is inderdaad wel vreemd. Ik had na mijn MK (verlies van de vrucht) ook mijn menstruatie. Het kan dus best zijn dat je lichaam nu ongesteld word. Ondanks de curratage.. Heb je nog een zw test gedaan om te zien of het hCG uit je lichaam is? Als je het niet vertrouwt, morgen even de gyn bellen..

Grtjs, Marjoleine

Hai Jen,
Dat is inderdaad wel vreemd. Ik had na mijn MK (verlies van de vrucht) ook mijn menstruatie. Het kan dus best zijn dat je lichaam nu ongesteld word. Ondanks de curratage.. Heb je nog een zw test gedaan om te zien of het hCG uit je lichaam is? Als je het niet vertrouwt, morgen even de gyn bellen..

Grtjs, Marjoleine

Astrid...................3.............3na MK.....19-07-2009
Marjoleine ............1.............3na MK.... 26-07-2009
Knutseljuf (jen)......2.............0na MK.....31-07-2009

Terug
Bovenaan