Zwanger worden na een miskraam

Hoi marjoleine,

Het is idd vreemd. Na mn eerste curritage/mk heb ik ook nog een weer bloedverlies. Nu had ik vrijwel niks. Tot gisteren dus.
Heb nog wel een test gedaan. Het HCG is nog zeker niet uit mn lijf. Een duidelijke 2de streep. wel wat lichter dan de contole streep.

Liefs Jen

Hey marjoleine,

Bij kindje moet je trouwens opschrijven voor het hoeveelste kindje je aan het klussen bent. Dus ik heb er 1 en ben bezig voor de tweede dus kindje 2

Hoi!
@Jen: bloedverlies? praat me er niet van! Ik heb nogsteeds tussentijdse bloedingen. Als je curetage pas 1.5 week geleden is lijkt mehet redelijknormaal. Maar heb je na decuretage helemaal geen bloedverlies gehad? Niets?

Ik heb net gebeld voor een woning in Tervuren, ikhoop dat het wat word, ideale ligging voor ons talen 'probleem' heb ik me laten vertellen. Ze speken daar wel 4 talen! Morgen terug bellenvoor een afsspraak bezichtiging. Theeft wel maar twee slaapkamers maar voor een paar jaar tot we kunnen kopen, vind ik dat nietzo'n probeem..Ik hoop maardater geen addertjes onder het gras zitten
Gister ei gehad denk ik, klussen deed zeer,maar we gaan nogtweedagen door, manlief zal blijzijn als ie ff niet 'hoeft' :p ikook wel hoor,gisteren waren we allebei moe endan gaat hetookniet lekker he :s Hopelijk word onsharde werken beloont!
liefs as

Ohhh kijk eens wat een groot vakje nu!! Zie ze zijn er nog mee bezig het beter te maken!
@Jen:dattussentijdsbloedverlies he, is datook slijmerig??? (sorryhoor) en rood of roze of bruin of...?

Sorry trouwens, dat ik wat minder op het forum kom, maar ik word dat gezoek een beetje beu.
En nu is ons forumpje ook nog in twee groepen gesplitst, jammer. Komt door al die onduidelijkheid.

Maar goed, ik hoop dat ze snel iets aan het forum kunnen doen. Ik snap dat het een hele klus is...

Hoi dames

@astrid, het is zowel rood als bruin en slijmerig, is gewoon als een normale menstruatie maar dan iets lichter. Ik heb alleen op de dag van de curritage zelf een klein beetje bloedverlies gehad, savonds was het alweer over. en 1,5 week later dus die "ongi"

@edith, het was al lichtjes begonnen voor het klussen. Volgens mij is er trouwens niemand meer bij het zwanger worden forum, maar ik vind het wel onhandig zo.

We zijn hier in ieder geval nog met zn 3en!!

Liefs Jen

En Marjoleine is hier tochook nog,en suus???
Dames,ik barst weer vandepijn,het is een linkereitje dat is duidelijk! Maar ikheb nu toch twijfelsofikwel zondagmijn ei heb gehad aangezien iknogsteeds zoveel pijn heb,ofzou je de pijn houden tot het ei in de baarmoeder is beland, zo'n 'groot' ei door zo'n tunneltje kan misschien ook gevoelig zijn? Ik heb het altijd wel een dag of 5... Nu vanaf donderdag lichtjes, en afvan zondag erger,tot nu. Het is iig duidelijk dat er een ei IS! dat is al fijn, klussen en weerwachtenhe, vanavond nogeen keermetdekiezen op elkaar en dan vindik het gezegend!
@Jen;wanneerga je terug voorcontrole??? Is een halve dag bloedverlies na eencuretage niet weinig??? Ikhad11dagen maarer was mij toen verteld een dagof 2-3...?Wathebben ze daarover tegen jou gezegd???
grxx

Terug
Bovenaan