Zwanger worden na een miskraam

Ik ben er ook nog en volgens mij kijkt Suus zo nu en dan ook nog een hier. Er word ook nog wel geschreven op het andere forum. Ik kan het helaas nog niet verwijderen maar laten we maar gewoon hier blijven.

Die pijn herken ik helemaal! Ovulatiepijnen.Bij mij begonnen de pijnen 2 dagen van te voren maar werden op de dag van de ovulatie erg pijnlijk. Tot 3 dagen er na. Het kan dus wel dat het zolang duurt. Zoals de gyn het uitlegde, bij de eisprong komt er dan een beetje vocht of bloed vrij en dat irriteert je baarmoeder, met gevolg samentrekkingen. Volgens de gyn kan het lijken op (lichte) weeen pijnen. (ik heb alleen een geplande keizersnede gehad dus weet niet wat weeenpijn in houdt)

Vreemd iets bij mij. Ik heb sinds gisteren ook last van mijn buik gekregen en het was weer aan de linkerzijde en het leek wel eipijnen. Maar dat kan helemaal niet.. want ik ovuleer eigenlijk pas zaterdag. Kan natuurlijk ook andere oorzaken hebben. Last van stress gehad en wat minder gedronken. Ik hoop het maar.
De gyn vertelde me vorige maand wel dat zodra je afscheiding dunner en helderer werd, je rond je ovulatie zit. Het is wel dunner en helderer nu.. Hoop het niet,,, mijnlief komt donderdagavond laat pas thuis.. Mocht ik na deze maand niet zwanger zijn en weer zo'n gekke cyclus heb, ga ik toch maar eens beginnen met temperaturen.

Lfs, Marjoleine

Hmm...idd vreemd dan?! Alsje al die dingen zoopnoemtzou je het haast wel denken datje een ei hebt,nu al...
Gisteren niet geklust,ikhad zoveel pijn het ginggewoonniet. Mocht het wel een ei zijn geweest, wat iktoch denk datzondag of maandagwas dan zitten de zwemmertjes iig op zijn plek.
Nu weer wachten.
Ik heb deze ronde me trouwen niet gek zitten staren op slijmdraadjes hoor, ikprobeer het een beetje los te laten,hoewel ik gisteren avondwel verdrietig was, gewoon het idee dat je weer een maandmoet wachten alshet niet is gelukt, doet me zo pijn... Maar ikmerk dat ikdat elke keer heb na mijn eisprong, jekansen zijn voorbij en dan weerwachten,tweeweken onzekerheid... Tis ook allemaal een emotioneel gedoe hoor,zwangerproberen te worden naeen miskraam,bah!Gisteren doodmoegeweest, bijnahele daggeslapen!
En marjoleine, idd gisteren een soortminiweeen, echt pijnlijk! Met zitten en lopen,pfff...
xx As

@Astrid, Ik herken dat gevoel wat je hebt helemaal. Je voelt je gewoon bijna schuldig dat je dan niet gaat klussen vanwege pijn, en misschien was dat wel DE dag. Je zal het nooit weten. Ik weet dat het makkelijk gezegd is maar probeer het een beetje los te laten. 2 weken zijn in eens heel lang ja.. ik weet wat je bedoeld.

Manlief komt morgen pas weer thuis. Wat zal ik daar blij om zijn. Lijkt wel een eeuwigheid dat hij weg is. Sinds dat we gingen samenwonen, geen enkele nacht zonder hem geweest.

Hoop echt dat ik ongelijk heb over die buikkrampen. Het enge is dat het maar 1 dag was dat ik die pijnen had. Ik hoop echt dat ik van het weekend hewoon mijn ei gaat voelen. Mocht het nou niet zo zijn en word nu ook ineens heel onregelmatig ongesteld, betekent dat de mk mijn hele cyclus heeft verstoord. Is dat bij jullie ook zo geweest? In eerste instantie dacht ik dat deze nog regelmatig was maar volgens mij zit ik er naast.

@Jen, Heb je al antwoord gehad over die tussentijdse bloeding? Is het nu gewoon de menstruatie of is het toch iets anders?

Grtjs, Marjoleine

Hoi meiden,

Ik kom hier inderdaad soms ook nog even kijken.
Maar vind het forum nu een stuk rottiger werken en dat werkt niet zo stimulerend om vaker te kijken en te reageren.

Die ovulatiepijnen ken ik ook hoor. Juist ook dat het dagen aanhoudt. Had ik deze keer ook.
En die frustratie van 2 weken afwachten, ppfft, ben blij dat dat voor mij weer voorbij is.
Nu af en toe wat bandenpijn en onzekerheid.
Zit het dit keer goed?!?
Dinsdag 14 juli de eerste echo. Dan weten we meer. Ben dan als het goed is precies 7 weken zwanger.

Astrid, ik ga gewoon weer heel hard voor jullie duimen!

Marjolijne, ik hoop dat als je mannetje morgen thuis komt, je alsnog op tijd bent.
Mijn cyclus was voor de miskraam al erg onregelmatig en dat bleef na de miskraam ook zo. Vanaf de miskraam ben ik gaan tempen.
Het gaf mij heel veel duidelijkheid en zekerheid over mijn eisprong. Daarnaast wist ik eigenlijk al 2 dagen voor de test dat ik waarschijnlijk zwanger was, omdat mijn temp hoog bleef.
Het kost even wat moeite, maar dan heb je ook wat.

Groetjes Suus

Vandaag weer een dipje hoor,eigelijk gisterenavond dan al... iedereen lijkt in een wip terug zwanger tezijn. Waarom duurt hetbijons nou 'zo lang' pff, derde ronde pashoor maar toch voor je gevoel benje toch langerbezig. Suus, metde superlangecycles en Edith op 38 jaar, ik vind het super voor julliehoor, JUIST met zo'n cycles en op die leeftijd (geen belediging maar jesnapt het wel), ik ben echt jaloers hoor. ..
ik ben jong en regelmatig, danzou ik toch ook in een wip terug zwanger moeten zijn? En ikVOEL mijn ei note bene...
Sorry voor mijn geklaag hoor, en he, misschien BEN ik nu wel zwanger, eerst maar weer afwachten... en hetweerhelpt ook nietecht denkik,en datdekidsvakantie hebben,nu een week enikkan zeal achter het behang plakken,ik kan niet zo veel meer hebben sinds de mk... das ook niet leuk voorhun... We gaan maarweerduimen he!
xx

Astrid,
Ik herken jou gevoel zo. Jaloerzie maar ook wel weer blij voor andere. Bij mij precies het zelfde verhaal. 2 x zwanger door de pil en 1 x in 3 maanden, altijd regelmatig geweest en ook jong. You know, It'sucks.

Ik blijf voor duimen!

Lfs, Marjoleine

Hoi dames,

Hier weinig nieuws, naar de gyn geweest, moest over een week of 4 nog maar weer terug komen.
Ik weet niet of ik er trouwens zo blij mee ben dat ik zo snel zwanger was. de eerste keer dat ik zwanger werd hebben we er een maand of 8 over gedaan, maar die bleef tenminste zitten. nu 2 keer in 1 keer zwanger, allebei miskramen. Of ik daar nou erg gelukkig van word. ben nu al met al 5 maanden achter elkaar zwanger geweest, zonder verder resultaat. Was liever nu pas zwanger geworden dat het was gebleven.
maarja. moet nog maar zien dat ik weer zwanger word. voel me lichtelijk gedeprimeerd nu, ik heb nu vakantie en ik heb zo veel gewerkt dat ik de 2de miskraam even aan de kant heb gezet en dat ie nu pas echt door begint te dringen.
Voel me echt heel naar.

Liefs Jen

Astrid,

Bij mij was het wel in de 3de ronde weer raak, maar die 3 rondes hebben dus wel 4 maanden geduurd.
Was een stuk sneller dan daarvoor, maar vor je gevoel inderdaad nooit snel genoeg.

Ben een beetje bang nu.
Zei gisterenavond tegen mijn man:'dit is de dag waarop het de vorige keer begon met misgaan'. Buikpijn, pijn mijn mijn rug en donker bloedverlies.
Vervolgens krijg ik flinke kramp in mijn buik, schrik, maar dan dacht ik, moet vast even naar de wc. En ja hoor. Maar bij het afvegen, je raad het al. Een heel klein ieniminie beetje bruinig slijm. Meiden......wat er toen door me heen ging!
Gelukkig nit dezelfde buik en rugpijn erbij, maar toch!
Vandaag (donderdag) was de dag dat het echt misging. Raar gevoel in mijn buik. Maar waar komt dat van? Maak ik me alleen maar druk? of gaat het weer mis????
Moet natuurlijk weer net gaan werken vandaag, wat ik nu even helemaal niet zie zitten.
Bah!!!! Was het nu maar alvast 14 juli, ik wil zo graag weten hoe het zit in mijn buik!
Heb vanmorgen (mijn laatste di ik had liggen) nog een testje gedaan die natuurlijk knalpositief was en vanmorgen ook getempt. Nog seeds hoge temp. Waarom ben ik dan nog niet gerust gesteld??

De verhalen van de meiden die ee 2de miskraam hebben gehad schallen nu een beetje door mijn hoofd. Gaat dit mij ook weer overkomen????
Ik ben sinds deze zwangerschap nog niet zo bang geweest als nu. Bah!

Groetjes Suus

Terug
Bovenaan