Zwanger worden na een miskraam

Hoi suus,

Ik kan weinig zeggen over het wel of niet goed gaan van een zwangerschap, maar ik wil je wel even zeggen dat ik voor je duim hoor!!
Kan me heel goed voorstellen dat je bang bent dat het mis gaat! Maar houd moet, en hopelijk is het alleen maar de spanning waardoor je je zo voelt!

Liefs Jen

Suus, dat je bang bent voor een volgende mk zouden we allemaal zijn,zeker nadathet Jen zo is overkomen... Ik duim ookvoor jedatallesgoedzit, nogeen paar daagjes wachten dan weetje ietsmeer!

Mijn ei isnu voorbij,pijnis weg en ikvoeleigelijk nietzoveel,maar inmiddels wetenwedat ookdat nietszegt, ik heb wel witverlies en vorige maand alleen maar cremirige afscheiding,nu is hetcremerig en wit... maarhet zal welniet raak zijn hoor...
Heb gisteren een paarboeken gehaald,want ik ben veel te veelbezig met andere op het forum dus ik galekker lezen,afleiding zoeken...
grxx

Suus, Ik begrijp alle gedachten die door je heen gaan. Heb je je verloskundige/gyn al gebeld? Misschien mag je eerder voor een echo komen. Stress kan ook funest zijn.. Misschien wel even melden, Het kan natuurlijk ook innestelingsbloed zijn. Dat schijnt maar een heel klein beetje te zijn.
Ik duim voor je.

En Astrid, Of ik krijg hoop of ik stamp jouw hoop de grond in, want over dat witte afscheiding dat heb ik ook, en dat terwijl ik eigenlijk pas zaterdag hoor te ovuleren. Daar ben ik ook niet zo heel zeker van hoor.. Mocht de eisprong echt maandag zijn geweest kan het nog. De dagen er voor hebben we nog wel flink geklust!

I will keep my fingers crossed!

Liefs Marjoleine

Ah nee joh, dan is jou ei gewoon maandag geweest en zijn we stiekum allebei zwanger :p
Hoewel tussen maandag en zaterdag wel 5 dagen verschil zit :s,dan zou je lijfie wel erg weerin de war zijn niet? Heb je iets gevoeld maandag? (ff vergeten...)
Ik weethet niethoor, wit vloeien, iklees her en der datheteen goed tekenis,maar tegelijkertijd ga ikme geen illusies meer maken nu,ikheb de afgelopen geen zo'n klap weergehad, ik heb nu genoeg gehuild dacht ik zo... We zien het wel, ik vond het wel typisch iig dat dat nu anders is?! Ik moet welzeggen datde tijd sneller gaat als jedenktNIET zwanger tezijn, maar wewillen het zo graaghe ..

He Astrid, Ik heb maandag kramp gehad in mijn onderbuik, aan de linkerkan. Ook mijn afscheiding werd dunner en helderer. Ze zeggen dat dat duidt op een ovulatie. Ik hoop het zeer zeker niet, want dan is mijn hele cyclus in naar de maan.. Maar het kan natuurlijk.

Je bent zelf ook zwanger geweest dus je weet dat je niet per se iets hoeft te voelen in deze mega prille situattie.. Ik werd pas misselijk en kreeg pas last van alle symptonen, toen mijn man tegen me zij dat ik maar eens een zwangerschapstest moest gaan doen. Die was toen positief. Ik denk dat het er ook wel vanaf hangt hoe je er tegenover staat en hoeveel je er mee bezig bent. Ik weet dat het je gewoon niet lukt om er niet aan te denken.. want als je er niet aan mag denken, denk je er toch weer aan ;-)

Nu maar hopen dat ik gewoon een mega vroege eisprong heb gehad en dat we nu maar gewoon zwanger mogen zijn..

tja... het lijkt wel eenei tezijn geweest, alsje je ei hebt word je afscheiding draderiger en doorzichtig idd, misschien eerstno kijkenofje zaterdagietsvan een ei gaat voelen??? Maar als je zou denken dat jeei maandag is geweest houd je dan ookjeNOD eerder aan??? Trouwens,dan zouden we minofmeergelijk lopen...;) Ik hoop voor je datjeje ei noggaat krijgen iig!
Nog 10daagjes dan weten we weermeer. Hoewel iknu al hetidee heb ongi teworden,hebzo'n warm 'ik word ongi' gevoel in mijn buik,enzeg alsjeblieftniet dat het een zwangerschapverschijnsel kan zijn want tot nogtoe houd ikmegoed,door te denken dat wegewoon naar devolgende ronde moetentellen...

xx

Ik hoop het ook astrid.. Ik heb een hekel aan deze woorden maar er zit helaas niets anders op dan afwachten... Zaterdag het moment.. Ik voel mijn ei eigenlijk altijd.. Spannend dus!

xxx

Nogniets Marjoleine? spannend weer he
Gek, vorige maandvoelde ik van alles en dacht ikecht dat het raak zou zijn en nu voel eigelijk niet zo veel, alleendat witte spul dan.
Nog een dag of 9 geloof ik tot de NOD, dat duurt nog best lang zeg, ik voel me een beetje depri, al de zoveelste keer dezeweek, hebben jullie dat ook net nahet ei? Je hebt je kansen kunnen benutten en nu kun jeniets doen dan wachten,en het volgende ei, mocht het nodigzijn, is ook totaal nietin zicht... ikklaag,bah,ja,ikvoelme down, ik stop er mee dames;)
xx

Terug
Bovenaan