Zwanger worden na een miskraam

hai hai,

Tis net alsof ik niets beters te doen heb dan hier lezen en berichten :p tis gewoon verslavend haha!

@jen: Ze hebben me wel aangeraden een test te doen. Die heb ik zo'n week na mn mk gedaan en die was gelijk negatief. Totaal geen streepje. Ik ging er dus vanuit dat de hormonen helemaal uit mn lichaam zijn.
Mag ik ook bij je lijstje? :))

NOD 2/08 -ronde 1 na mk -kind 1

@marjoleine. waarom is de afgelopen tijd extra stressvol? (bedoel je vanwege het zwanger willen worden of wegens andere redenen, sorry als ik iets gemist heb)

Zo ik ga mn bedje eens opzoeken. Moet morgen om 07.00 uur werken!

trusten allemaal!

Hoi marjoleine,

Zo stond het al in het lijstje een paar pagina's terug, heb hem alleen gekopieerd, heb er zelf niks aan veranderd!

@ iedereen, echt balen, krijg net mn rooster voor volgend jaar, maar ze hebben behoorlijk in mn uren gesneden, heb nu minder dan een halve baan over, Toch maar opzoek naar iets extra's erbij!! Dat is het vervelende van het onderwijs, we moeten onwijs bezuinigen, dus de jongste mensen (die als laatste hun vaste contract kregen) krijgen minder uren :(

Maarja, aan de andere kant, kan ik wel lekker veel tijd doorbrengen met mn kleine mannetje!! En weer meer bezig met mn webwinkel ;)

Heeft allemaal z'n positieve en negatieve kanten.

Ik ga even douchen en dan naar de markt, ik heb dan wel vakantie, maar heb Jasper toch lekker naar het kinderdagverblijf gebracht vannochtend! Hij heeft het er ook erg naar zn zin en hij was al 3 weken niet geweest, dus kan ie weer even lekker spelen, en het is daar nu erg rustig, dus hij krijgt lekker veel aandacht!!
Vanmiddag even lekker de stad in met mn moeder!! Heb er zin in !!

@ shari Spannend, ik ga morgen testen, heb jij al getest ??

ZWANGEREN:

Astrid -Zwanger! - kind 3

NOD's:

Shari -NOD 31/07- ronde 2 na mk - kind 1
Jen- NOD 31/07 - ronde 1 na 2e mk- kind 2
Dametje-NOD 2/08 -ronde 1 na mk -kind 1
Elena- NOD 10/08- ronde 1 na MK- kind 1
Marjoleine-NOD 23/08 -ronde 4 na mk- kind 2
Edith - NOD 26/8??! - ronde 1 na 2e mk - kind 3

Zoo heb jullie weer allemaal even op volgorde van NOD gezet!!

@astrid, wie weet kan jij je vermoedelijke uitgerekend datum erbij zetten??

Liefs Jen

hoi hoi,

jeetje wat een hoop berichten,

okeej even uitleg: mijn NOD klopt niet.. kad t laatst ook al veranderd.. ma da is nie doorgekomen.. nou heb ik toen een klein beetje gejokt omdat k voor mezelf die datum later wou zetten.. officieel heb ik maandag mijn NOD (kad volgende week vrijdag gezegd) t zit namelijk zo.. de vorige keer vanaf maandag wat rommel.. alleen bij plassen wat vloeien.. geen mvb nodig of zo.. en op vrijdag opeens wel.,. maar zaterdag was het alweer over.. dus heb ik mijn NOD op vrijdag gezet.. terwijl het eigenlijk al maandag was.. snap?
ik heb ook gister testen besteld.. en ben bang dat als ze vandaag binnen komen dat ik er 1 ga gebruike.. k heb namelijk zo het gevoel dat ik zwanger ben.. vanochtend had ik een klein beetje bloed bij t afvegen, en nu niet meer.. dus hoop dat t innesteling was.

@astrid: glucose heeft inderdaad met je suiker te maken, kan zijn dat je net veel head gehad, maar kan ook zijn dat de suiker nu veel meer in je lichaam opgenomen word en dus zwangerschapssuiker krijgt.. dus daarom zal er wel bij staan opletten, maar de waarde is nog niet erg veel verhoogd, drom zal de dok er wel niets van gezegd hebbe.

@ marjoleine: dat zou inderdaad een mooi kadotje zijn.. mijn eerste positieve test was op de dag dat we 2 jaar bij elkaar waren, en de 2e was k uitgerekend op de dag dat we 3 jaar bij elkaar zijn.. mja dat heeft nie mogen zijn.. dus nu vervloek ik die dag:p

@elena: wat jen al zegt. een miskraam kan om zoveel redenen gebeuren, k snap wel dat je een reden aan het zoeken bent, je wil graag iets de schuld geven.. ik wel in ieder geval..:p

@dametje: heb jij zondag je NOD? en wat denk je? voelt t goed?

@jen: balen dat ze je uren zo geminderd hebben! had je geen vaste uren? of kunnen ze dat zomaar doen? winkel ze vandaag!

ik ga vandaag schilderen.. de buitenboel moet nog gedaan worden.. dus ik doe vandaag alles beneden... en morgen haalt mn vriend boven alle ramen dr uit en kan ik die doen.. errrrruuug leuk..

liefs shari

Jullie gaan zelfs 's avonds laat nog door! Wauwie!

Ik kan denk ik niet op alles antwoorden, maar ik doe me best. Allereerst Shari en Jen, Thumbs up!!

ZWANGEREN:

Astrid -Zwanger! - kind 3

NOD's:

Shari -NOD 31/07- ronde 2 na mk - kind 1
Jen- NOD 31/07 - ronde 1 na 2e mk- kind 2
Dametje-NOD 2/08 -ronde 1 na mk -kind 1
Elena- NOD 22/08- ronde 1 na MK- kind 1
Marjoleine-NOD 23/08 -ronde 4 na mk- kind 2
Edith - NOD 26/8??! - ronde 1 na 2e mk - kind 3

Zoooo ik heb mijn datum even verandert, ik denk indd dat Keanosmama wat beter is in de cyclus dan ik :D Ik ben daar echt een onbeholpen boerin in hahahaha.

Ik weet ook wel dat ik me niet meteenzorgen hoef te maken bij 1 miskraam maar ik zoek er graag een reden voor. Dan kan ik of de zwemmers van vriendlief het niet zijn geweest snappie... Ik ga er maar vanuit dat het de narcose is geweest, dan heb ik er een rustiger gevoel over...

Weten jullie trouwens hoe het zit met de kwaliteit van de zwemmers? Mijn vriend is namelijk 38, maar heeft een jong lichaam (gespierd, beveiliging, nog net geen opgeblazen kikker zeg maar) en neemt voor het sporten heel veel eiwitten (om te groeien :S) en heeft veel last van testosteron... Dat moet toch de kwaliteit bevorderen? Whehehehe
(laat het hem maar niet lezen hihihi)

Al die gevoelens over jaloezie.... Hier hetzelfde hoor! Ik ben nu zo gemeen, als ik een zwangere zie lopen dan denk ik: Zij wel.... Echt heel gemeen want ik gun het iedereen en ik kan nog niet zo verbitterd zijn. 1 Miskraam is haast 'normaal' te noemen...

Willen jullie horen wat pas echt klote is???

Omdat ik zwanger was heb ik me 16daagse, all inclusive vakantie naar de Dominicaanse Republiek gecanceld in december... IVM malaria tabletten, inentingen en 11 uur vliegen... en dan krijg je een mk... :mad:

Hopen dat ik dan alweer zwanger ben!

Liefs, Elena

ey elena!

heb je de afspraak niet meegekregen? over 4 maanden zijn we allemaal zwanger..
dus die reis in december heb je niet voor niets gecanceld..

jaloezie heb ik ook hoor.. ma merk dat op straat er nie zo veel last meer van heb..had t in mn oude werk wel.. werkte in lelystad in een achterstandswijk waar sommige moeders van mijn leeftijd waren (23) en 4 kinderen hadden.. en die kinderen verwaarlozen.. dan dacht ik regelmatig.. waarom zij wel en ik niet?
maar gelukkig ben ik daar weg..

@elena: k weet nie of t goed is zoveel eiwitten.. je zou inderdaad zeggen van wel.. maar te is nooit goed he? hoe oud ben jij zelf dan? mijn vriend is 36.. en nu de laatste tijd nie meer zo sporterig.. tot een jaar terug zat ie int leger.. dus ook veeeeeeel eiwitten en sporten.. k weet nie oft bij jou ook zo is.. ma wij hebben ook een sportkamer (loopband, gewichten, rollerbank voor de fiets) in ons mini huisje.. als er een beeb komt en we hebben dit huis nog niet verkocht is dat t eerste wat weg gaat.. haha..

keb nog geen zin in verfe..haha

liefs shari

He Shari!

Mijn vriend is belachelijk fanatiek... 5 dagen in de week zit hij in de sportschool.... Hij heeft die eiwitten dus gewoon nodig, maar wat te veel is, verdwijnt toch gewoon via urine, toch???

Over 4 maanden allemaal zwanger... Strak plan, diegene die het niet zijn gaan met zijn allen te stappen en van god los hihihihi!

Ik heb net de sensitest site gevonden, dat scheelt even een hoop geld!!! Ik gebruikte gewoon de testen van de drogist! Klappen met geld kost dat man!

Wij hebben geen sportkamer, daar wij in een app wonen met maar 1 slaapkamer, ik heb ook geen zin om te verven maar we zullen toch rap moeten verhuizen! Ik ben zelf 23, 15 jaartjes verschil dus...

Wel fijn om te weten dat de vakantie niet voor niets gecanceld is hihihihi...

Oh btw, wij zijn begonnen met om de dag klussen, mijn vriend bedankt jullie enorm, die werd gek van dagelijks klussen... ;)

Liefs, Elena!

Terug
Bovenaan